Die teksten! (Groupon)

16-07-2013 21:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een greep uit de begeleidende teksten van Groupon vandaag:

Het klinkt dan misschien als een flamingoroze ijscoupe die je met een geliefde oplepelt in een pittoreske Italiaanse salon, maar couperose is in werkelijkheid een stuk minder smakelijk en amoureus.

Truffels kunnen bij bepaalde gelegenheden vrouwen malser maken en mannen beminnelijker

Een functie in Het Witte Huis of een vloer in je eigen huis. Twee zaken die te bekleden zijn.

Zou Groupon nog tekstschrijers nodig hebben? Lijkt me wel lachen!
:D die eerste is wel erg creatief
Hahaha dat zijn teksten waarvoor je heel melig of heerlijk aangeschoten moet zijn hoor! Hihi
haha geweldig he! Alleen daarom vind ik het leuk om elke dag mail van Groupon te krijgen
Die teksten zijn inderdaad hilarisch!! Moet ook altijd wel weer glimlachen.
Ik woon zelf trouwens niet in Nederland en de Grouponbeschrijvingen hier zijn gewoon zoals ze zijn, niets lolligs aan.

Bij de Nederlandse teksten is het een mix van lachen en plaatsvervangende schaamte bij mij.
Ik vind ze eigenlijk heel stom, maar stiekem soms ook wel een beetje grappig. Het idee alleen al dat daar mensen over hebben nagedacht...

Vrije parkeerplaatsen zijn, net als velociraptors, toeristen die kunnen fietsen en Feyenoord-fanshops, geen dingen die je veel ziet in Amsterdam.

Genieten van een hoofdgerecht gaat het best met mes en vork, in tegenstelling tot het bord voor een ventilator houden en het met je mond opvangen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Wat een schaamte, je zal er jeuk van krijgen BAH!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven