vreemdgaan?

17-07-2013 17:17 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben gelukkig getrouwd, 2 kleine kinderen. nu heeft een van mijn vroegere vriendinnen contact met mij gezocht. we hebben email contact en sms'en. nu wil zij graag meer en ik eigenlijk ook.

moet ik hier nu op ingaan en het als een scharrel zien, of toch niet. Ik twijfel enorm maar het wind mij ook enorm op. Ik besef de mogelijke gevolgen wel, maar ben ook reuze nieuwsgierig, kan dit goed gaan?
Nee t komt altijd uit en dan ben je je gezin kwijt

Als je dat er voor over hebt zeg ik doen!
Nee. Als je parttime ouder wit worden is dit een goede manier. Je lul of je kinderen. Goh moeilijke keuze
Sukkel
Je moet er wel op ingaan, maar het niet als een scharrel zien. Dit is je grote en ware liefde, echt. Doen hoor.
Kan dit goedgaan.

Goh, ja.

Kan ook fout tgaan. Bijv. Soa, je huwelijk kapot.. Het is geen hoge wetenschap verder.
quote:jokkertje schreef op 17 juli 2013 @ 17:17:ik ben gelukkig getrouwd, 2 kleine kinderen. nu heeft een van mijn vroegere vriendinnen contact met mij gezocht. we hebben email contact en sms'en. nu wil zij graag meer en ik eigenlijk ook. moet ik hier nu op ingaan en het als een scharrel zien, of toch niet.Dat hangt ervan af wat je echtgenote vind. Wie weet heeft zij óók wel zin in een scharrel en kun je allebei ergens op ingaan.
Goed voor wie?

voor jou tussen 2 relaties balanceren?

voor je vrouw en kinderen als ze het te horen krijgen (want natuurlijk komt het ergens uit, Er is altijd wel iemand die het wel of niet per ongeluk bekend maakt

Of voor die vriendin die vroeg of laat toch met lege handen zit.

Alle kans trouwens dat jullie allemaal met lege handen komen te zitten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Tuurlijk kan het goed gaan. Het hoeft niet altijd uit te komen? Maar als zij single is, is de kans wel groter dat het uitkomt. Zij heeft immers niks te verliezen en jij een hele hoop!

Denk dat niemand je hier gaat zitten aanmoedigen hoor haha het is je eigen keuze... Sowieso altijd onverstandig maar wel spannend!
quote:smurfinnetje30 schreef op 17 juli 2013 @ 17:24:Tuurlijk kan het goed gaan. Het hoeft niet altijd uit te komen? Mag ik hieruit concluderen dat jij geen twijfels meer hebt over of je 't nog kan zoals je gister nog wel had?

Weer ontopic; in mijn geval is 't dus wel uitgekomen en heb ik lang op de blaren moeten zitten (terecht) voordat onze relatie een doorstart kreeg. Inmiddels ruim 11 jaar geleden en nog steeds getrouwd met dezelfde man.
Loser
Jij zegt gelukkig getrouwd te zijn...maar hoe gelukkig ben je als je met je volle verstand der over denkt en twijfelt vreemd te gaan.

Ik ben gelukkig met mijn partner hij is genoeg voor mij..

En je kinderen staan die boven of onder je lul qua belangrijk zijn.....

Tcha of jullie moeten beide een openrelatie willen dan bedoel ik jou en je vrouw.

Of je houd je lul in je broer of vrouw....

Of je neemt een groot risico om je vrouw en daarmee gezin te verliezen. En waarom? Denk je een andere toekomst te gaan hebben met deze vrouw?
quote:elena78 schreef op 17 juli 2013 @ 17:32:

[...]

Mag ik hieruit concluderen dat jij geen twijfels meer hebt over of je 't nog kan zoals je gister nog wel had?

Dit is ff een objectieve visie😉

Mijn persoonlijk gevoel in mijn situatie zal ik vandaag nog ff in het andere topic neerzetten:)
Hij wil gewoon ff buiten de deur neuken en van ons horen: Doen!! Haha

Maar dat zijn dingen die alleen op je eigen geweten berusten TO! Kan jou geweten dat aan? Kun je er mee leven als je het gedaan hebt?
Je bent gewoon geil door de aandacht die ze je geeft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Open eens wat topics van bedrogen vrouwen en lees ze. Stel je dan voor dat jouw vrouw hetzelfde door moet maken. En lees wat het met de kinderen doet. Niet zo geil, vind je wel?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kindvandemaan schreef op 17 juli 2013 @ 17:38:of jullie moeten beide een openrelatie willen dan bedoel ik jou en je vrouw.Ik ken maar weinig vreemdgaande mannen die hun vrouw de vrijheid van een open relatie toestaan heel eerlijk gezegd.
Echt wat ben jij dom zeg to. Als je had willenblijven rondneuken, had dan vrijgezel gebleven
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Je bent zo gelukkig dat je een neukertje buiten de deur wilt, that makes sense. asshole...

Denk vooral niet aan je vrouw, die uiteindelijk misschien van je wil gaan scheiden omdat je haar eigenwaarde/vertrouwen enorm kapot maakt.

Denk ook vooral niet aan je kinderen, die een stabiele factor nodig zijn in hun leven. Een voorbeeld: een vader bijvoorbeeld. :')

Pffffffffffffffffffff.
Ben dan zo stoer om te gaan scheiden, in plaats je vrouw te bedriegen. Loseeer!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Hm. Dit is best een korte OP, dus de wet van Wuiles geldt in dit geval niet. Dan zal het vast goedkomen!

Wat denk je zelf, mafkees. Dat je twijfelt tussen je gezin of je lul achterna lopen, ik snap het echt niet. Wat ben je dan een eikel van een partner en vader zeg.
Vraag je vrouw wat ze ervan vindt dat je een affaire hebt. In mijn ogen heb je die namelijk als je zoveel contact hebt met iemand en met die persoon intieme dingen deelt die je niet met je echtegenote deelt. Als zij het prima vindt, ga ervoor. Als zij het niet ok vindt is de keus aan jou, je pik en geilheid of je gezin.
Kan het goed gaan?

Vraag je vrouw of het zou mogen en kom niet hier om toestemming vragen.
Sinds ik wist dat mijn vader een vreemdganger was had ik al mijn respect voor hem verloren. Hij vond zijn pik overduidelijk belangrijker dan zijn kinderen. Ik vind het vreselijk dat ik zijn dochter ben, had liever gehad dat hij dood was dan dat hij zo met zijn "geliefden" om ging.

Bedenkt dus goed wat je je kinderen wil meegeven.
hahaha gelukkig getrouwd????spannend he!!!zoek spanning bij je vrouw!!!of vraag het er ff!moet een grap zijn dit!!medelijden met die kinderen...hebben een loser als vader...
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven