Kledingruil
vrijdag 19 juli 2013 om 15:31
Hallo dames,
Ik volg altijd verschillende onderwerpen op het Viva-forum. Maar heb vandaag besloten eens zelf een account aan te maken en een topic te starten. Vanacht na een opruimbui heb ik mijn hele klerenkast opgeruimd, gevolg: veel overbodige kleding waarvan ik het zonde vind om het weg te doen.
Nu las ik in oude topics dat er wel is een kledingruil is georganiseerd. Nu is mijn vraag aan jullie: lijkt jullie dat wat?
Zelf woon ik in omgeving Arnhem en heb ik maat M (38/40).
Ik hoop dat er meerdere mensen zijn die het een leuk idee vinden.
Ik volg altijd verschillende onderwerpen op het Viva-forum. Maar heb vandaag besloten eens zelf een account aan te maken en een topic te starten. Vanacht na een opruimbui heb ik mijn hele klerenkast opgeruimd, gevolg: veel overbodige kleding waarvan ik het zonde vind om het weg te doen.
Nu las ik in oude topics dat er wel is een kledingruil is georganiseerd. Nu is mijn vraag aan jullie: lijkt jullie dat wat?
Zelf woon ik in omgeving Arnhem en heb ik maat M (38/40).
Ik hoop dat er meerdere mensen zijn die het een leuk idee vinden.
vrijdag 19 juli 2013 om 18:01
maandag 22 juli 2013 om 21:26
Hoi, ik woon ook ik de omgeving Arnhem en heb ook kleding in mijn kast welke ik te weinig draag en wat ook ondertussen te groot is geworden. Nu maat 36/38, maar in mijn kast maat 38/40. Lijkt mij leuk die kledingruil, ook al eens geopperd bij mijn vriendinnen maar dat komt er maar niet van.. Datumpje prikken?
vrijdag 26 juli 2013 om 13:41
Best wat mensen omgeving Arnhem dus!
Het kan opzich wel bij mij thuis, ik heb niet zo'n groot huisje maar wel een redelijk grote woonkamer!
Voor de mensen die niet in de buurt van Arnhem wonen en het toch leuk lijkt.. Misschien kunnen jullie carpoolen met wat andere dames? Dan is het gewoon een dagje uit!
Ik heb geen idee hoe je dit bij de oproepjes moet plaatsen, misschien kan iemand anders dit doen en de link in dit topic plaatsen?
Groetjes!
Het kan opzich wel bij mij thuis, ik heb niet zo'n groot huisje maar wel een redelijk grote woonkamer!
Voor de mensen die niet in de buurt van Arnhem wonen en het toch leuk lijkt.. Misschien kunnen jullie carpoolen met wat andere dames? Dan is het gewoon een dagje uit!
Ik heb geen idee hoe je dit bij de oproepjes moet plaatsen, misschien kan iemand anders dit doen en de link in dit topic plaatsen?
Groetjes!
maandag 29 juli 2013 om 00:18
Misschien is een datum prikken een idee? En als bijvoorbeeld iedereen 1 of 2 vriendinnen meeneemt dan komen we al een heel eind. Ik dacht zo max. 10 personen is wel genoeg? Moet natuurlijk niet hutje mutje worden..
Is er een voorkeur voor dag? Als we nou streven naar het plannen in augustus of september?
Is er een voorkeur voor dag? Als we nou streven naar het plannen in augustus of september?