Het roer om...

19-07-2013 21:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er weleens echt het roer omgegooid en hoe ben je daaruit gekomen? Wat heb je anders gedaan en waarom?

Het roer om

Totaal aantal stemmen: 10

Ja graag (30%)
Mij niet gezien (10%)
Been there doen That (50%)
Zou wel willen, maar .... Houdt me tegen. (10%)
Ik ging uit huis, dumpte mn vriend, ging gezond eten, sporten en weer schoolplannen. Hoppa, weg negatieve spiraal.
Haha simpel als That... Hoe gaat het nu met je?
Niet zo goed maar dat ligt aan mijn gezondheid en is geen gevolg van het roer omgooien. Los van het lichamelijke aspect ben ik heel gelukkig en blij met de keuzes die ik gemaakt heb.
relatie met alcoholist en gokverslaafde eindelijk durven beeindigen na 6 jaar, huis verkocht in 2 maanden en nu lekker een heel jaar door zuid amerika aan het rondreizen.
Ik ben geëmigreerd.

En meteen toen ik in mijn nieuwe land aankwam ging alles mis.

Relatie naar de knoppen, alleen maar een pokkebaantje kunnen vinden waar ik amper van kon rondkomen.

Nieuwe relatie die ook meer kostte dan hij opleverde in emotioneel opzicht.

Ik heb er vaak over gedacht om het bijltje erbij neer te gooien en naar huis te gaan.

Het heeft me 4 jaar gekost om hier mijn draai te vinden en gelukkig te zijn.

Zou ik het nog een keer overdoen?

JA!!!

Ondanks all shit ben ik er namelijk ook door gegroeid en ik ben er beresterk uitgekomen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Hey LilyRose!

Zit je eraan te denken het roer om te gooien dan?

Het roer is wel eens omgegaan bij mij... maar buiten mijn eigen initiatief zeg maar ;) meer noodgedwongen. En uiteindelijk was dat ook wel goed. Bij mij gebeuren dingen altijd allemaal tegelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven