Helppppp

20-07-2013 10:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals jullie wel weten in nu ongeveer 4 maanden mijn relatie over.

Maar op vakantie(buitenland) kwam ik iets heel raars tegen. Ik wou op de computer daar inloggen en wat bleek ik kwam niet in mn msn Hotmail adres. Ik kreeg in het buitenlands een half afgeschermd email adres van mn ex met daaronder 2 wittte balkjes. Dus ik denkt dat hij iets van mn inlogcodes heeft?? lijkt me stug nooit gegegeven en nooit gekregen na mij idee? Maar goed ik weet wel dat als hij hier bij me was (ik heb draadloos) ik heb toestemming heb gegeven hem ook op mn router te laten werken, dus dat hij hier ook gratis op het internet kon. Hoe kan ik heb uit dat soort bestand halen??? en wat denken jullie wat het zou kunnen zijn wat ik hem meegemaakt in het buitenland? misschien (het zou kunnen ) heb ik mijn wachtwoord wel verkeerd geschreven, het zou kunnen....maar kreeg de melding meteen na 1 wachtwoord intypen al.
ehm..ik begrijp er geen hout van.

Adem eens in en uit en probeer het dan nog eens te beschrijven?
Djiez, pak je strandhanddoek, leg je telefoon weg en ga ontspannen.
Snap er ook niks van. Zit je in een land waar de kroeg net dicht is?
.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Adem in adem uit.

Wat gebeurd kan zijn is dat de laatste keer dat de laatste keer op dit toestel op hotmail is ingelogd door je ex (dus op zijn account). Dit mailadres wordt dan onthouden en zie je als je naar de pagina gaat/verkeerd inlogt?

Heb je anders een screenshot?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik dacht dat er iets heel erg ergs was gezien je titel.

MSN bestaat toch niet meer? Ben je wel naar Outlook gegaan?
Die titel

quote:Scamp schreef op 20 juli 2013 @ 12:10:

Die titel

[afbeelding]
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ok ik hou de vraag kort:

als mijn ex hier kwam met zijn laptop kon hij hier gewoon zijn laptop gebruiken. ik heb draadloos internet. Ik heb hier toen toestemming voor gegeven(moest dingen intypen zodat hij erin kon)

hoe kan ik hem er nu weer uithalen ?
Gaat je vraag nu over het inloggen op je mail (zoals in je OP), of over de toegang tot wifi? Dat laatste heeft namelijk niets met het buitenland te maken. Je kunt dit laatste aanpassen door je wifipaswoord van je modem te wijzigen (en dan natuurlijk ook van je pc/laptop/tablet/telefoon). Maar nogmaals; wat wil je nu eigenlijk weten?
beide! alleen wat ik niet snap dan, hij weet mijn wifi wachtwoord niet...gaat dat automatisch dan steeds? ja ik ben blond op het gebied van computers ;) En hoe moet ik dat dan wijzigen?

En het andere: Ik wil inloggen.. ik toets mijn wachtwoord in en er staat opeens dat ik er niet inkom. wel zie ik staan het email adres van mn ex . maar dan zo : voor*****@gmail.com (dit even als voorbeeld met 2 witte balken eronder. Hopelijk zo duidelijker
http://nl.wikipedia.org/wiki/HELLP-syndroom
???? huh????
Een wifi-wachtwoord wordt inderdaad gewoon onthouden op zijn laptop, dat kun jij dus niet 'verwijderen' (maar je kunt het ww wel wijzigen).

Snap nog steeds je vraag over het mailadres niet.
quote:doremi01 schreef op 20 juli 2013 @ 17:28:

beide! alleen wat ik niet snap dan, hij weet mijn wifi wachtwoord niet...gaat dat automatisch dan steeds? ja ik ben blond op het gebied van computers ;) En hoe moet ik dat dan wijzigen?

En het andere: Ik wil inloggen.. ik toets mijn wachtwoord in en er staat opeens dat ik er niet inkom. wel zie ik staan het email adres van mn ex . maar dan zo : voor*****@gmail.com (dit even als voorbeeld met 2 witte balken eronder. Hopelijk zo duidelijkerhet is duidelijk, je bent gehackt door de BVD
Ik heb het idee dat je probeert in te loggen op je ex z'n mail adres, aangezien je zegt dat zijn mail adres er staat. Dus je moet met een ander mail adres ( die van jou dus) inloggen, en die optie moet er ook ergens staan (meestal onder het mail adres, in dit geval die van je ex)
Zit hij in jouw huis dan dat hij nu op je wifi kan? Want jouw wifi bereik houdt echt op na een meter of 6 buiten je huis. E dan kan hij er dus niet op.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Voor je wifi:

Als het om 1 specifiek mac adres gaat om te blokkeren kun je onder HOME NETWORK (inloggen bij je router) de naam van het apparaat achterhalen. Hoe je hier precies komt heb ik destijds voor mijn router precies opgezocht (ik moest juist een mac adres (van printer) toevoegen)

(Een mac-adres is een unieke code voor communicatie via het internet)

Dan ga je naar Internet > Filter kies je het apparaat en stel je in dat dit apparaat geen enkele toegang heeft.

Maar je WIFI is beveiligd met een wachtwoord. Je ex kan verbinden omdat hij het wachtwoord heeft, mits hij in de regio van je wifi is. Dus het wachtwoord wijzigen is waarschijnlijk makkelijker.

Je tweede probleem:

Welke melding geeft hij? Verkeerd wachtwoord?

Heb jij dezelfde mail server (hotmail/gmail etc) als je ex?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Als jullie beiden een gmailaccount hebben en hij heeft op jouw laptop met zijn account ingelogd, dan kan het zijn dat zijn accountnaam nu opkomt

Dus haal zijn inlognaam weg en type je eigen inlognaam in + wachtwoord

Als je de naam niet kunt verwijderen dan staat er iets van ' log in met ander account' ofzo

Heeft niets met Wifi te maken hoor.
Je bent zelf een theepot
Ik snap het niet. Als je je vriend zijn Gmailadres wel eens eerder ingetypt hebt op je laptop dan kan het zijn dat zijn emailadres naar boven komt maar toch niet als je in het buitenland op een vreemde computer probeert in te loggen? Dat is toch raar?

Misschien heb je zijn emailadres lang geleden opgegeven bij Gmail voor als je je wachtwoord ooit kwijt zou raken? Iets anders kan ik me niet indenken want anders zou dat op een vreemde computer niet mogelijk mogen zijn volgens mij.

En toen je dingen voor je vriend in moest typen om hem toegang te laten hebben tot jouw draadloze netwerk heb je toen op zijn pc alleen het wachtwoord van je wifi gegeven of heb je hem ook toegang gegeven tot de router?
je vriend heeft die vreemde PC in het buitenland gehackt. Een vreemd toeval
Ja, op je wifi kan hij automatisch, maar wat maakt het uit, hij is toch niet meer bij jou thuis?

Anders als je er echt mee zit je wachtwoord veranderen.

Je mail vraag: gewoon je wachtwoord wijzigen!
bedankt voor jullie uitleg. wel jammer dat sommige denken dat ik zijn email adres wil hacken. als ik dat had gewild had ik mijn vraag wel anders gevraagd.

ik heb msn.com mijn ex gmail.com dus nee niet het zelfde.

het was niet mijn laptop, het was een pc in het buitenland.

ik logte in gewoon met mijn email adres...kwam niet in mn account maar kreeg zijn mail in beeld met 2 witte balken eronder. ik kon daar wat intypen. niet gedaan.

iemand vroeg of mijn ex hier woond ,nee mijn ex woond hier niet in huis!

maar ok, ik zal mijn wachtwoorden gaan wijzigen en hoop dat ik het dan niet meer mee maak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven