Eindelijk goed nieuws!

20-07-2013 09:21 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vooruitzichten lange termijn

zaterdag 27 juli tot en met zaterdag 03 augustus

Vrij grote kans (rond 70%) op een overgang naar een weertype met geregeld regen of buien en temperaturen die dalen naar waarden rond of beneden normaal.

Uitgifte: 20/07/2013 03.59 uur LT

En dan heb ik vakantie. We waren door het weer al aan het overleggen om de vakantie te verplaatsen, maar dat hoeft nu niet meer.
Ik vind de zon heerlijk! Eindelijk even geen koude voeten en zo. En dan krijg ik een lekker kleurtje. Scheelt uitleggen dat ik echt niet ziek ben maar gewoon bleek
Het gaat er helemaal niet om wie er van warm, zonnig weer houdt en wie niet. TO houdt er van om mensen uit hun tent te lokken. TO is net mijn buurjochie van 14 die ook de hele dag zijn moeder loopt uit te dagen. Dat ventje maakt (werkelijk waar!!) dezelfde soort opmerkingen.
Guttegutteguttegut, het is een paar dagen mooi weer geweest. Wat verschrikkelijk!!!!! (Pffff, waar je al geen drama over kan maken zeg.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou zeggen verhuis naar een van deze landen..

http://mens-en-samenlevin ... ste-plekken-op-aarde.html

Succes ermee!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik vind jou niet leuk
Ha, mij heb je er niet mee. Zit exact van 27 tm 4 in het buitenland.

Hoop voor de rest hier dat het maar elke dat 25 graden met een mooi zonnetje en een zuchtje wind mag zijn.
Waarom ga je niet op de Shetland eilanden wonen? Ik meen dat hoor.

Als je het zo ontzettend vreselijk vind dat het een week of 3 warm is.
Ppff, nou het zal wel, heb de laatste tijd niet echt meegemaakt dat lange termijn weersvoorspelling echt uitkwam, dus ik maak me nog geen zorgen over dat "goede "nieuws
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Na een week of langer warm weer is ht niet gek dat ht gaat regenen. Prima hoor, goed voor de plantjes.
Geloof jij in weersvoorspellingen voor over meer dan een week?

Moehahahahaha!
lekker weer om te strijken
Oh jij bent het weer

Ik ga zo even al mijn rituelen voor 30 graden uit de kast trekken. Wie doet mee?
quote:slekire schreef op 20 juli 2013 @ 12:31:

Geloof jij in weersvoorspellingen voor over meer dan een week?

Moehahahahaha!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Orzoo schreef op 20 juli 2013 @ 12:33:

Oh jij bent het weer

Ik ga zo even al mijn rituelen voor 30 graden uit de kast trekken. Wie doet mee?Ja ik doe mee! *Mooiweersdansje*
Ga je nou elke keer topics over het weer openen? Beetje sneu.

Geweldig nieuws, hopelijk komen je medestanders straks ook nog even langs, Mientje! Wordt het vast weer gezellig.
Dat effect heeft die zeur Mientjelater op mij. Brengt het kind in me naar boven.
quote:noodles schreef op 20 juli 2013 @ 10:08:

Ik hoop dat het niet waar is!

Wij gaan in NL op vakantie. En dat is stukken minder leuk met veel regen..

Ik duim voor zon!

En ik duim voor noodles!

En alle anderen die van dit heerlijke weer houden. Meeste stemmen gelden

Heb ik eindelijk eens drie weken géén last van mijn gewrichten komt daar misszeiksnor mientje weer hoor, haar man heeft drie weken wèl last. Geen zorgen hoor, ik mag de rest van het jaar weer pijn lijden. Heb jij niet de slechtste deal lijkt me.
quote:luni schreef op 20 juli 2013 @ 12:40:

Ga je nou elke keer topics over het weer openen? Beetje sneu.Net zo lang tot het winter is!!! Gelukkig voor TO kan dat in dit klotelandje nooit heel lang duren.
Ik ben blij met elk weer. Wel vind ik dat er in de zomer een paar zomerse dagen moeten zijn, maar die zijn er geweest, dus als er verder niks meer komt: op naar de herfst.
it's a big club and you ain't in it
quote:Orzoo schreef op 20 juli 2013 @ 12:43:

[...]

Net zo lang tot het winter is!!! Gelukkig voor TO kan dat in dit klotelandje nooit heel lang duren.Last van een zomerdip?
Neehoor luni. Maar ik zie al voor me dat als zo mn scriptie af is het gedaan is met het mooie weer
waarom zit iedereen nu zo bovenop de kast? TO mag toch een hekel hebben aan de zon?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven