Eindelijk goed nieuws!
zaterdag 20 juli 2013 om 09:21
Vooruitzichten lange termijn
zaterdag 27 juli tot en met zaterdag 03 augustus
Vrij grote kans (rond 70%) op een overgang naar een weertype met geregeld regen of buien en temperaturen die dalen naar waarden rond of beneden normaal.
Uitgifte: 20/07/2013 03.59 uur LT
En dan heb ik vakantie. We waren door het weer al aan het overleggen om de vakantie te verplaatsen, maar dat hoeft nu niet meer.
zaterdag 27 juli tot en met zaterdag 03 augustus
Vrij grote kans (rond 70%) op een overgang naar een weertype met geregeld regen of buien en temperaturen die dalen naar waarden rond of beneden normaal.
Uitgifte: 20/07/2013 03.59 uur LT
En dan heb ik vakantie. We waren door het weer al aan het overleggen om de vakantie te verplaatsen, maar dat hoeft nu niet meer.
zaterdag 20 juli 2013 om 12:53
quote:rosanna08 schreef op 20 juli 2013 @ 12:47:
waarom zit iedereen nu zo bovenop de kast? TO mag toch een hekel hebben aan de zon?
Ten eerste is daar al een topic over waar zomerliefhebbers geen positief woord mogen reppen en mien ook meeschrijft. Ten tweede hoef je hier niet elke week een topic over te openen als je weet hoe de reacties zijn toch?
Overigens zit to er normaal bovenop en dit ruikt echt naar een bommetje droppen, die zit zich nu te verkneukelen om de reacties.
waarom zit iedereen nu zo bovenop de kast? TO mag toch een hekel hebben aan de zon?
Ten eerste is daar al een topic over waar zomerliefhebbers geen positief woord mogen reppen en mien ook meeschrijft. Ten tweede hoef je hier niet elke week een topic over te openen als je weet hoe de reacties zijn toch?
Overigens zit to er normaal bovenop en dit ruikt echt naar een bommetje droppen, die zit zich nu te verkneukelen om de reacties.
zaterdag 20 juli 2013 om 12:53
quote:gelukkigleven schreef op 20 juli 2013 @ 12:51:
TO mag alles! Ze heeft een mening en dat mag. Zoals ze al eerder ergens zei.
Maar die zoektocht naar een relletje of wat sensatie... Dat vind ik vermoeiend. Maar wie weet lukt het haar wel weer! Zou zomaar kunnen. zolang anderen niet reageren, kan Mien rellen wat ze wil, maar gebeurt er niks
maar he, ik vind het best hoor, hou wel van een relletje op zijn tijd
TO mag alles! Ze heeft een mening en dat mag. Zoals ze al eerder ergens zei.
Maar die zoektocht naar een relletje of wat sensatie... Dat vind ik vermoeiend. Maar wie weet lukt het haar wel weer! Zou zomaar kunnen. zolang anderen niet reageren, kan Mien rellen wat ze wil, maar gebeurt er niks
maar he, ik vind het best hoor, hou wel van een relletje op zijn tijd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 20 juli 2013 om 13:03
Dat is waar.
Maar ik gun Mientje ook wel haar rel. Ze kan met dit weer (die enorm verschrikkelijke niet uit te houden hitte) tenslotte niets ander dan zeuren op het forum, dus ik gun haar dan ook wel een leuke forummiddag.
Zo ben ik dan ook wel weer.
Hier is trouwens een dik pak bewolking. Hopen dat dat bij Mientje niet zo is, anders mist ze straks haar rel, omdat ze ineens naar buiten kan!
Dat zou pas zonde zijn...
Maar ik gun Mientje ook wel haar rel. Ze kan met dit weer (die enorm verschrikkelijke niet uit te houden hitte) tenslotte niets ander dan zeuren op het forum, dus ik gun haar dan ook wel een leuke forummiddag.
Hier is trouwens een dik pak bewolking. Hopen dat dat bij Mientje niet zo is, anders mist ze straks haar rel, omdat ze ineens naar buiten kan!
zaterdag 20 juli 2013 om 13:10
quote:gelukkigleven schreef op 20 juli 2013 @ 13:03:
Dat is waar.
Dat is dan ook weer helemaal waar. Arme mientje
Dat is waar.
Dat is dan ook weer helemaal waar. Arme mientje
zaterdag 20 juli 2013 om 13:13
quote:yasmijn schreef op 20 juli 2013 @ 12:41:
zaterdag 20 juli 2013 om 13:32
quote:soley79 schreef op 20 juli 2013 @ 12:43:
[...]
En ik duim voor noodles!
En alle anderen die van dit heerlijke weer houden. Meeste stemmen gelden
Heb ik eindelijk eens drie weken géén last van mijn gewrichten komt daar misszeiksnor mientje weer hoor, haar man heeft drie weken wèl last. Geen zorgen hoor, ik mag de rest van het jaar weer pijn lijden. Heb jij niet de slechtste deal lijkt me.
Thanks Soley!
En balen dat je zo'n last hebt van je gewrichten! Lijkt me niet fijn.
Hoe gaat het met jou? En je dochtertje?
[...]
En ik duim voor noodles!
En alle anderen die van dit heerlijke weer houden. Meeste stemmen gelden
Heb ik eindelijk eens drie weken géén last van mijn gewrichten komt daar misszeiksnor mientje weer hoor, haar man heeft drie weken wèl last. Geen zorgen hoor, ik mag de rest van het jaar weer pijn lijden. Heb jij niet de slechtste deal lijkt me.
Thanks Soley!
zaterdag 20 juli 2013 om 14:52
quote:noodles schreef op 20 juli 2013 @ 14:47:
[...]
O, sorry, verkeerd geïnterpreteerd..
Wanneer ben je uitgerekend?Morgen 38 weken dus nog twee of vier te gaan. Maar als het met deze hittegolf zou gebeuren kan ik zeggen dat er 50 graden verschil zat tussen mijn bevallingen
[...]
O, sorry, verkeerd geïnterpreteerd..
Wanneer ben je uitgerekend?Morgen 38 weken dus nog twee of vier te gaan. Maar als het met deze hittegolf zou gebeuren kan ik zeggen dat er 50 graden verschil zat tussen mijn bevallingen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 20 juli 2013 om 15:04
quote:noodles schreef op 20 juli 2013 @ 13:32:
[...]
Thanks Soley!
Gaat goed! Weer een beetje rust in de tent hier
Met dochter gaat het super, kletst de oren van je hoofd, maakt overal vriendjes en vriendinnetjes...heerlijk. Nu nog eens zindelijk worden, dat zou fijn zijn!
Hoe is het bij jullie? En met Mihoen?
Waar gaan jullie heen met vakantie (camping ofzo?)?
[...]
Thanks Soley!
Met dochter gaat het super, kletst de oren van je hoofd, maakt overal vriendjes en vriendinnetjes...heerlijk. Nu nog eens zindelijk worden, dat zou fijn zijn!
zaterdag 20 juli 2013 om 15:08
zaterdag 20 juli 2013 om 15:26
quote:soley79 schreef op 20 juli 2013 @ 15:04:
[...]
Fijn te horen! Geef haar maar een dikke pakkerd van mij
Hier gaat het super!
Mihoen is sinds een paar dagen zindelijk, is enorm trots als hij weer op de WC geweest is en een grote of kleine sticker verdiend heeft.
En ik ben weer walgelijk trots op hem
Met vriend gaat alles ook lekker, alleen nog werk.
We gaan een weekje naar zijn ouders is het zuiden. Ze wonen heerlijk en het is gezellig en lekker goedkoop.
[...]
Fijn te horen! Geef haar maar een dikke pakkerd van mij
Hier gaat het super!
Mihoen is sinds een paar dagen zindelijk, is enorm trots als hij weer op de WC geweest is en een grote of kleine sticker verdiend heeft.
En ik ben weer walgelijk trots op hem
Met vriend gaat alles ook lekker, alleen nog werk.
We gaan een weekje naar zijn ouders is het zuiden. Ze wonen heerlijk en het is gezellig en lekker goedkoop.