Lockers op het strand Scheveningen?
zondag 21 juli 2013 om 15:48
Je kent het wel...gaat een dagje naar het strand met z'n twee-tjes en wil gaan zwemmen, maar helaas kun je je camera (bijvoorbeeld) niet achterlaten onbeheerd. Toch wil je deze graag af en toe gebruiken voor paar leuke foto's. Nu vroeg ik me af of er op het strand in Scheveningen opbergmogelijkheden zijn, zoals een locker of iets vergelijkbaars voor waardevolle spullen ?
zondag 21 juli 2013 om 16:07
zondag 21 juli 2013 om 16:09
Ik graaf mijn waardevolle spullen (bier en zo) altijd in. Wel opletten dat je zorgt voor een herkenningspunt, want een paar onvindbare beugels Grolsch achter moeten laten is nog tot daar aan toe maar een camera lijkt me wel een beetje zonde.
Oh ja, en ik vind het helemaal geen gekke vraag. Misschien heb je wel een gat in de markt aangeboord .
Oh ja, en ik vind het helemaal geen gekke vraag. Misschien heb je wel een gat in de markt aangeboord .
zondag 21 juli 2013 om 16:53
zondag 21 juli 2013 om 16:59
zondag 21 juli 2013 om 17:02
zondag 21 juli 2013 om 17:04
zondag 21 juli 2013 om 17:09
quote:bokvansteen schreef op 21 juli 2013 @ 17:04:
Op vakantie neem ik gewoon alles niet mee naar het strand, waarvan ik niet wil dat het gejat kan worden. Handig, want op vakantie heb je toch je mobiel etc. niet continu nodig. Fototoestel is nooit een probleem van mij, ik heb er een hekel aan.Wat een fantastische tip, vooral omdat TO aangeeft haar fototoestel juist wel mee te willen nemen
Op vakantie neem ik gewoon alles niet mee naar het strand, waarvan ik niet wil dat het gejat kan worden. Handig, want op vakantie heb je toch je mobiel etc. niet continu nodig. Fototoestel is nooit een probleem van mij, ik heb er een hekel aan.Wat een fantastische tip, vooral omdat TO aangeeft haar fototoestel juist wel mee te willen nemen
zondag 21 juli 2013 om 17:47
quote:FullHouse schreef op 21 juli 2013 @ 17:42:
Hierbij wil ik graag de tip van de beautycase nomineren tot tip van de dag. Geniaal! Dat nooit eerder iemand daar op is gekomen. Want als je je camera in een beautycase legt en die op slot doet, kun je rustig gaan zwemmen.Jaaaa goed idee, want die beautycase op het strand wekt totaal geen argwaan dat er dure spulletjes in zouden kunnen zitten, en daarbij is ie ook loeizwaar en lastig mee te nemen....
Hierbij wil ik graag de tip van de beautycase nomineren tot tip van de dag. Geniaal! Dat nooit eerder iemand daar op is gekomen. Want als je je camera in een beautycase legt en die op slot doet, kun je rustig gaan zwemmen.Jaaaa goed idee, want die beautycase op het strand wekt totaal geen argwaan dat er dure spulletjes in zouden kunnen zitten, en daarbij is ie ook loeizwaar en lastig mee te nemen....
zondag 21 juli 2013 om 17:48
zondag 21 juli 2013 om 18:12
zondag 21 juli 2013 om 18:15