Lockers op het strand Scheveningen?

21-07-2013 15:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je kent het wel...gaat een dagje naar het strand met z'n twee-tjes en wil gaan zwemmen, maar helaas kun je je camera (bijvoorbeeld) niet achterlaten onbeheerd. Toch wil je deze graag af en toe gebruiken voor paar leuke foto's. Nu vroeg ik me af of er op het strand in Scheveningen opbergmogelijkheden zijn, zoals een locker of iets vergelijkbaars voor waardevolle spullen ?
Ik kan me je vraag uit praktisch oogpunt prima voorstellen. Als ze er zouden zijn, zou het me verbazen.

Mijn eerste reactie op je topictitel is echter: Wat een ontzettend Nederlandse vraag, zeg!
Best een domme vraag eigenlijk....
Ok, ieder zijn eigen mening over wat voor soort vraag ik stel (dom/goed/slim etc...)helemaal prima....(voor het topic: wat voor soort vraag stel ik) maar liever een antwoordt....indien je dit weet. Want wij gaan morgen voor de 3e keer deze zomer en leek me toch echt een vaker voorkomend probleem
Ik graaf mijn waardevolle spullen (bier en zo) altijd in. Wel opletten dat je zorgt voor een herkenningspunt, want een paar onvindbare beugels Grolsch achter moeten laten is nog tot daar aan toe maar een camera lijkt me wel een beetje zonde.

Oh ja, en ik vind het helemaal geen gekke vraag. Misschien heb je wel een gat in de markt aangeboord .
ik vraag altijd aan de dichtstbijzijnde Duitsers of ze op willen passen want die vertrouw ik
Een paar jaar geleden waren ze er in ieder geval wel, op de Pier volgens mij. Weet niet of ze er nog steeds staan.

Dus sorry, ook aan deze reactie heb je niks.
Eigenlijk zie ik een gat in de markt en vind ik het helemaal geen domme vraag. Zet 150 van die lockers neer voor 5 euro en voilà: gegarandeerd 750 euro omzet per dag, want inderdaad, iedereen zit toch met die ellende?
Gaan we uit van een week of vier zon per jaar: 21.000 euro omzet. Lekkah!
Dan moet je wel elke keer heen en weer lopen naar je locker (als het om bijv. een camera gaat). Lijkt me ook niet heel handig als je er ver vanaf zit.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Daarom ga ik met deze hitte nooit naar het strand. Liever gewoon wat zonnen als het minder warm is, hoef je ook niet te zwemmen.

Maar ik vind het eigenlijk wel een goed idee, ik heb ze nog nooit gezien op Scheveningen. Misschien een beautycase meenemen met slot?
Tsja wij hebben dat probleem ook altijd op vakantie,gaan dus dan maar om de beurt zwemmen.

En als het even kan heel dicht bij het water zitten zo dat we de spullen in de gaten kunnen houden,maar ja dat is hier met dat grote eb en vloed verschil niet te doen..
quote:spectral schreef op 21 juli 2013 @ 16:02:

Best een domme vraag eigenlijk....Zeg Professor Zuurbekje, waarom spendeer jij eigenlijk tijd op een forum als toch alles stom, nep en dom is?
Op vakantie neem ik gewoon alles niet mee naar het strand, waarvan ik niet wil dat het gejat kan worden. Handig, want op vakantie heb je toch je mobiel etc. niet continu nodig. Fototoestel is nooit een probleem van mij, ik heb er een hekel aan.
quote:spectral schreef op 21 juli 2013 @ 16:02:

Best een domme vraag eigenlijk....Wat onaardig zeg
quote:bokvansteen schreef op 21 juli 2013 @ 17:04:

Op vakantie neem ik gewoon alles niet mee naar het strand, waarvan ik niet wil dat het gejat kan worden. Handig, want op vakantie heb je toch je mobiel etc. niet continu nodig. Fototoestel is nooit een probleem van mij, ik heb er een hekel aan.Wat een fantastische tip, vooral omdat TO aangeeft haar fototoestel juist wel mee te willen nemen
Op Scheveningen strand zijn voor zover ik weet geen lockers nee.

Wij gaan altijd naar t hondenstrand in Noordwijk, dan bewaakt onze hond de spullen als wij aan het zwemmen zijn
Toevallig was ik deze week op het strand in Scheveningen en zag ze niet staan. Ik heb met mijn zusje besproken dat je daarvan echt een goedlopend bedrijfje kan hebben.
Hierbij wil ik graag de tip van de beautycase nomineren tot tip van de dag. Geniaal! Dat nooit eerder iemand daar op is gekomen. Want als je je camera in een beautycase legt en die op slot doet, kun je rustig gaan zwemmen.
quote:FullHouse schreef op 21 juli 2013 @ 17:42:

Hierbij wil ik graag de tip van de beautycase nomineren tot tip van de dag. Geniaal! Dat nooit eerder iemand daar op is gekomen. Want als je je camera in een beautycase legt en die op slot doet, kun je rustig gaan zwemmen.Jaaaa goed idee, want die beautycase op het strand wekt totaal geen argwaan dat er dure spulletjes in zouden kunnen zitten, en daarbij is ie ook loeizwaar en lastig mee te nemen....
Kan je wel een horrorverhaal vertellen. Kennis van me, dame van middelbare leeftijd, ging alleen naar het strand. Dommelde even in slaap, in dr bikini. Toen ze wakker werd was dr hele strandtas weg. Kleding, foon, portemonnee, fietssleutels, huissleutels, alles weg. Sta je toch raar te kijken.
quote:waarbij schreef op 21 juli 2013 @ 17:04:

[...]

Zeg Professor Zuurbekje, waarom spendeer jij eigenlijk tijd op een forum als toch alles stom, nep en dom is?Dat vroeg ik haar in een ander topic ook al. Wat een zeikerT zeg. En dat zeg ik niet snel.
Men neme een luier, bruine verfvegen er op geverd, en dat neem je mee naar het strand en mikt daar alles in wat kostbaar is. Niemand die een poepluier mee wil nemen.
Misschien leuk als je een baby meeneemt.

Spectral zal wel last hebben van de hitte. Misschien ook eens een verkoelende duik nemen? Zal je vast goed doen
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
http://www.thechiefs.com/ ... e-je-waardevolle-spullen/

Dan is deze pilot dus nog niet gestart?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven