positief blijven met dit weer-:)
zondag 21 juli 2013 om 17:07
Ik weet dat ik niet mag klagen en dat ga ik ook niet doen;) maar ik heb een angststoornis en daar gaat erg goed mee, doe alles weer, maar zodra het warm wordt komt het toch weer terug! Vorige week vond ik het meevallen en was het niet warm, maar nu het warmer wordt speelt de angst een beetje op, en ben dan iets meer bang om flauw te vallen, maar ben net ff buiten geweest en vond de warmte wel meevallen! Woon zelf in het hoge noorden, en daar is het minder warm San in limburg.
Maar ik probeer mijzelf niet bang te maken en te praten, want voor datik een aangststoornis kreeg, dacht ik er ook niet bij na en deed in ook alles met de hitte en vond in het niet erg! Het is niet dat ij er niet tegen kan, voel mij prima! In mijn huis is het lekker koel en water drinken doe ik de hele dag.
Morgen mag ik beginnen met mijn vakantiebaan, en dat is gelukkig alleen maar sochtends in een wasserij! Mag zelf weten hoe laat ik begin, begin daarom om 8 uur! Maar wil me niet bang laten maken door de warmte en de verhalen die ik hoor en nirt terugvallen in mijn oude patroon, omdat het erg goed met mij gaat en gewoon alles weer doe, en gelukkig ben,.
Iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan? En mijn gedachten verzetten zodat ik minder bang wordt en geen gekke dingen in mijn hoofd haal. Kortom vind dit wel weer wel heerlijk, maar wil mij graag onnodig bang maken;)
Maar ik probeer mijzelf niet bang te maken en te praten, want voor datik een aangststoornis kreeg, dacht ik er ook niet bij na en deed in ook alles met de hitte en vond in het niet erg! Het is niet dat ij er niet tegen kan, voel mij prima! In mijn huis is het lekker koel en water drinken doe ik de hele dag.
Morgen mag ik beginnen met mijn vakantiebaan, en dat is gelukkig alleen maar sochtends in een wasserij! Mag zelf weten hoe laat ik begin, begin daarom om 8 uur! Maar wil me niet bang laten maken door de warmte en de verhalen die ik hoor en nirt terugvallen in mijn oude patroon, omdat het erg goed met mij gaat en gewoon alles weer doe, en gelukkig ben,.
Iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan? En mijn gedachten verzetten zodat ik minder bang wordt en geen gekke dingen in mijn hoofd haal. Kortom vind dit wel weer wel heerlijk, maar wil mij graag onnodig bang maken;)
zondag 21 juli 2013 om 17:16
zondag 21 juli 2013 om 17:27
Als je je niet bovenmatig inspant en je zorgt dat je genoeg drinkt val je niet flauw. In een wasserij kan het trouwens ook knap warm zijn, is mijn ervaring. Even navragen dus of je een fles water mee naar binnen mag nemen (zal haast wel met dit weer), en inderdaad zo vroeg mogelijk gaan werken als dat kan.