positief blijven met dit weer-:)

21-07-2013 17:07 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik niet mag klagen en dat ga ik ook niet doen;) maar ik heb een angststoornis en daar gaat erg goed mee, doe alles weer, maar zodra het warm wordt komt het toch weer terug! Vorige week vond ik het meevallen en was het niet warm, maar nu het warmer wordt speelt de angst een beetje op, en ben dan iets meer bang om flauw te vallen, maar ben net ff buiten geweest en vond de warmte wel meevallen! Woon zelf in het hoge noorden, en daar is het minder warm San in limburg.

Maar ik probeer mijzelf niet bang te maken en te praten, want voor datik een aangststoornis kreeg, dacht ik er ook niet bij na en deed in ook alles met de hitte en vond in het niet erg! Het is niet dat ij er niet tegen kan, voel mij prima! In mijn huis is het lekker koel en water drinken doe ik de hele dag.

Morgen mag ik beginnen met mijn vakantiebaan, en dat is gelukkig alleen maar sochtends in een wasserij! Mag zelf weten hoe laat ik begin, begin daarom om 8 uur! Maar wil me niet bang laten maken door de warmte en de verhalen die ik hoor en nirt terugvallen in mijn oude patroon, omdat het erg goed met mij gaat en gewoon alles weer doe, en gelukkig ben,.

Iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan? En mijn gedachten verzetten zodat ik minder bang wordt en geen gekke dingen in mijn hoofd haal. Kortom vind dit wel weer wel heerlijk, maar wil mij graag onnodig bang maken;)
IK ben roodharig en kan slecht tegen de zon. Ik heb buiten een laken gespannen en zit daar lekker onder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Welke tips heb je gekregen van je therapeut voor dit soort situaties?
Waar ben je precies bang voor? Is het puur en alleen het flauwvallen?
Uhm... stuff... and things
Ik ben ook roodharig;) maar verbrand wel snel

Dat ik me niet gek moet laten maken door mijn geest en een briefje maken met geruststellende woorden zoals he bent gezond, het gebeurt nirt zomaar etc.

En niks op internet zoeken, maar dat doe ik sowieso niet
Ja het is puur alleen het flauwvallen de rest kan mij niks schelen, alhoewel ik echt een stuk minder bang ben voor flauwvallen! Het gaat erg goed alleen nu het warm is hoor ik weleens van die verhalen
Heb je die dingen ook al gedaan?
Ja dat wel, maar doe er nu weinig mee, deed het eerst wel altijd nu eigenlijks nooit meer
Zorg dat je afkoelt, natte theedoek in je nek, zo'n kleine plantenverstuiver naast je en af en toe in je gezicht sprayen.

Maar is een wasserij niet ontzettend heet om te werken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je je niet bovenmatig inspant en je zorgt dat je genoeg drinkt val je niet flauw. In een wasserij kan het trouwens ook knap warm zijn, is mijn ervaring. Even navragen dus of je een fles water mee naar binnen mag nemen (zal haast wel met dit weer), en inderdaad zo vroeg mogelijk gaan werken als dat kan.
Waarom niet? Je hebt nu weer (ongegronde) angst. Lijkt me bij uitstek een moment om te doen wat je geleerd hebt. Dat heb je toch niet voor niks geleerd?
Het is daar idd warm omdat de vaatwasser draait en ik moet tempo maken, dus heb ook geen pauze, maar als het klaar is, mag ik weg, het gaat om prullenbakken schoonmaken van het damestoliet!
Net buiten Heerlijk gefietst, en ik moet zeggen, zo warm is het nog nog niet eens! Had er ook lekker wind bij! Tenminste dit vind ik niet warm;)
zie je nu wel

Verder, doe een hoed op als je buiten bent. Neem een flesje water mee die je bij kunt vullen, trek luchtige kleren aan en blijf ademhalen. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven