Mijn leven is heerlijk!!

20-07-2013 12:48 50 berichten
Mensen, vaak staan er veel negatieve dingen op dit forum. Bij wie is haar/zijn leven op dit moment nog meer heel fijn, en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Het leven is goed. Al is het nu heerlijk, in het verleden was het soms minder en zo zal de toekomst zich ook nog wel laten kennen. Al bij al is mijn leven heerlijk en vooral goed.
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2013 @ 15:09:

[...]

Wat is dat fijn om te lezen, harstikke fantastisch voor jou! Je mag trots op jezelf zijn.

Dank je

Leuk om te lezen dat er best nog wel veel mensen tevreden zijn op dit forum.
Semper ubi sub ubi
Ik vind mijn leven mooi en geniet met volle teugen. Ook al spelen er bij mij ook minder leuke dingen, maar ik kies ervoor mijn levensvreugde daar niet door te laten beïnvloeden.
Een zoon en alles is perfect gegaan. Na de komst van mijn dochter was ik zeer labiel in de kraamtijd en nu alleen maar relaxed. Heerlijk om te ervaren dat je ook echt kunt genieten van je kraamtijd, had ik nooit verwacht!
Vorig jaar een erg zwaar jaar gehad, nu weer berg opwaarts . . . . ben verliefd. Helaas ziekte aan de andere kant dus nog wel onzekerheid maar overwegend happy . . . . . . . . en hij ook!
quote:Kier_V schreef op 20 juli 2013 @ 14:56:

Dat je je eigen leven heerlijk maakt is een mooie uitspraak, maar ook voor veel mensen niet haalbaar....

Ligt aan zoveel factoren

Anders zou het gros van de mensheid wel een heerlijk leven hebbenEn toch is het wel zo. Iedereen maakt het nodige mee, hoe je ermee omgaat is uiteindelijk de bepalende facor. Als ik voor mezelf spreek dan is er zat verdriet en soms heb k absoluut mijn mindere dagen, maar over he geheel genomen. Ja ik maak mijn leven heerlijk, want ik kies ervoor om vooral te genieten van alles wat ik wel heb en wat wel fijn is!
quote:Sunemom schreef op 20 juli 2013 @ 17:18:

[...]

En toch is het wel zo. Iedereen maakt het nodige mee, hoe je ermee omgaat is uiteindelijk de bepalende facor. Als ik voor mezelf spreek dan is er zat verdriet en soms heb k absoluut mijn mindere dagen, maar over he geheel genomen. Ja ik maak mijn leven heerlijk, want ik kies ervoor om vooral te genieten van alles wat ik wel heb en wat wel fijn is!

+1

Er zijn zo ontzettend veel factoren die je leven heerlijk kan maken.
De realisatie dat het volledig is toegestaan om alles soms minder heerlijk te vinden en op die momenten gewoon aardig te zijn tegen mijzelf, maakt mijn leven een stuk heerlijker. Dus niet op een soort facebookachtige manier altijd het allergelukkigst hoeven zijn.
Ik heb zomervakantie en dat betekent dat alles fijn is.
Mijn leven is niet altijd leuk, maar ik vind het wel fijn. Klinkt paradoxaal, maar tussen alles waar ik mee worstel geniet ik ook heel erg van wat ik wel heb: aardige mensen om me heen, een fijn huis, een leuke baan, een redelijk goede gezondheid. Dat is allemaal wel eens anders geweest en hoewel ik er nog lang niet ben ben ik dankbaar met de vooruitgang die ik geboekt heb (en nog steeds boek).
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
hmm
Mooi om al deze positieve dingen te lezen! Soms lijken mensen vaak zo afgevlakt, verbitterd. Als al deze mensen inderdaad nou eens anders met dingen om zouden gaan, zou het leven voor hen een stuk gemakkelijker zijn. Ik ken een vrouw, zij heeft in haar leven bijna alleen maar tegenslagen gehad. Maar ondanks alles is zij zo ontzettend positief en daar heb ik bewondering voor!

Zelf heb ik ook jarenlang psychisch helemaal niet lekker in mijn vel gezeten, tot 2 opnames aan toe. Maar sinds een jaar ben ik me gaan realiseren dat van alles wat ik heb meegemaakt, beetje bij beetje sterker ben geworden. En ik zelfs trots op mezelf kan zijn wie ik ben geworden, zelfs dat ik een gevoelig mens ben. Helaas wordt die (over)gevoeligheid in de harde maatschappij niet altijd geaccepteerd, maar ik draai de rollen nu om. Zouden andere mensen niet een klein beetje meer van mijn gevoeligheid moeten hebben?
Ik ben heel erg bezig met accepteren wie ik ben..juist daardoor ontstaat ruimte om gelukkig te zijn met de kleine dingen..
Mijn leven is heerlijk! Genoeg shit meegemaakt, ook hier psychisch behoorlijk in de knoop gezeten, zeven opnames en meerdere zelfmoordpogingen, maar uit het dal geklommen (klaar met therapie, hoera!) en nu meestal heel blij met mijn leven. Soms zou ik wel een dansje kunnen maken van geluk. En dat doe ik dan ook gerust. En de zon maakt het ook in mijn hoofd nog een stuk zonniger, dus dat helpt wel.

En, na de zomer ga ik eindelijk weer naar school! Door de psychische shit jarenlang niet gekund, maar ik heb me nu ingeschreven, ben aangenomen, en ik ben zooo blij en trots! Ik ga dit doen! Whoehoe!

En ook wat Lilyrose zegt. Ik heb door alle ellende die ik heb meegemaakt echt geleerd om te genieten van de kleine geluksmomentjes. Een hele waardevolle les wat mij betreft.
Mijn leven is heerlijk! Gister wezen klimmen (in echte bergen), vanavond naar een openlucht festival. Ik heb een hele lieve vriend en leuke vrienden om alle fijne dingen in mijn leven mee te delen.
Ik ben ook erg tevreden met mijn leven. Ik heb mezelf aangeleerd om dingen in het juiste perspectief te zien, kan dingen goed relativeren, ik denk in oplossingen niet in problemen, ik kijk naar de positieve dingen in het leven en geniet van en waardeer de kleine veranderingen in mijn leven.

Ik heb een leuke woning, een schat van een vriend, een leuke baan, een goede band met mijn familie, een schat van een hond en wat ik het belangrijkste vind is ik heb rust in mijn leven.
Ik mag niet klagen !
Op het moment is alles fijn.

Ik ben verliefd, en hij is het ook op mij.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Mijn leven is ook heerlijk:) Alhoewel ik dat 1,5 jaar echt niet kon denken. Kreeg een angststoornis, durfde niet meer naar buiten, eerst therapie gehad een paar maanden, hielp niet veel, naar een pscyholoog geweest en eindelijk kan ik met een gerust hart zeggen het gaat goed:) Mijn leven is nu echt heerlijk!

IK weet hoe ik er mee om moet gaan en blijf altijd positief-:) Heb een vriend en een eigen huisje:) En durf en kan nu alles weer aan;)

My life is good:)
Ook in ben mezelf leren te accepteren hoe ik ben, en dat gaat best wel goed, heb leuke lieve mensen om me heen, en ja soms een dipje, maar dat mag wel vindt ik! maar mag echt niet klagen.
Ik tel mijn zegeningen dagelijks. Daar word ik altijd intens gelukkig van. Mijn super lieve teddybeer ouders, mijn siblings, mijn neef/nichtjes en alles wat ik heb/bezit.

Nadat ik tien minuten aan zulke dingen heb gedacht heb ik ook zo'n hele stomme big smile.
De bestuurder heeft mij net een heel leuk aanbod gedaan! Kan er nog niet te veel over zeggen, maar ik ben blij dat ik enorm gewaardeerd wordt om mijn inzet en waarden en normen!!!

Yeah!
Jaaa, het leven is fijn op dit moment. De afgelopen jaren waren lastig, om niet te zeggen ronduit k*t af en toe maar hebben me ook veel gebracht. En dat maakt het leven ook heerlijk, plezier hebben in de mooie momenten en aardig voor jezelf zijn op slechte momenten.

Depressie gehad, duurde een tijd voordat ik hulp zocht maar een goede psych gevonden die me erg geholpen heeft. Net als de AD pillen waar ik voorheen nooit aanwilde. En die ik nu weer af kan bouwen

Leuke vriend, familie en omgeving. En ik heb voor het eerst van mijn leven geen baan maar mag een tijdje van mezelf vakantie houden :-) heerlijk!
op de warmte in mijn huis na is mijn leven eindelijk fijn en best goed :-)
Wat een vrolijk topic! Hier ook helemaal gelukkig en blij, ik heb eigenlijk weinig te wensen over. Al zou een ijsje achter mijn bureau op dit moment heeeuuuul fijn zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven