Abbo verlengen met sim only

22-07-2013 23:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Vandaag is mijn sim only abonnement ingegaan. Ik had hiervoor bij dezelfde provider een normaal abonnement, maar omdat mijn iphone nog goed bevalt heb ik gekozen voor een sim only abonnement.

Ik heb een nieuwe micro simkaart ontvangen, deze moet ik eerst activeren. Wat ik niet snap, ik kan nu nog wel gewoon bellen etc op mijn oude 'normale' abonnement. Of zou dit om klokslag 0.00 vanavond stoppen?

En moet ik van alle gegevens op mijn iphone een backup maken voordat ik van simkaart ga veranderen of hoeft dit niet?
Zolang jij je nieuwe simkaart niet activeert dan blijft je oude het gewoon doen.

Je hoeft geen backup te maken.
27 mensen vinden dit leuk.
Bedankt voor je reactie Ster. Maar mijn oude simkaart gaat toch niet automatisch over in het nieuwe abonnement? Ik dacht dat ik alleen met de nieuwe simkaart gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnement.
Zodra jij je nieuwe kaart activeert, stopt je oude kaart met werken.

En een backup hoef je niet te maken, want al je gegevens staan opgeslagen op je iphone. Behalve als je contacten op je sim hebt staan due je niet op je iphone hebt opgeslagen, maar dat verwacht ik niet, want dan had je dat wel geweten
Ja ja, nu weet ik het wel!
Wel dus, Fanta. Als je verlengd hebt dus, en niet bent overgestapt van provider. Je sim is puur een drager voor je abonnement.

Heb je online verlengd? Dan sturen ze vaak sowieso een sim mee. Terwijl het niet nodig is.
@Asma: op iPhone worden contacten automatisch opgeslagen op het toestel.
Hoort die micro sim wel in jouw toestel? Aangezien je er nu gewoon met je oude sim kaart in belt.

Dan is het misschien niet eens nodig om je nieuwe kaart te gebruiken.

Dacht dat de micro sim in de nieuwe toestellen hoorde. Misschien kan het ook wel op beide manieren.
quote:Ster__ schreef op 23 juli 2013 @ 09:33:

@Asma: op iPhone worden contacten automatisch opgeslagen op het toestel.Bovendien heb je icloud.
I believe in good

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven