De eerste kruidnoten!

23-07-2013 19:29 36 berichten
Terwijl de mussen buiten van het dak vallen, lijken ze dit jaar toch écht wel eerder te zijn dan andere jaren (ik meen dat het normaal toch al augustus is voor ze in de winkel liggen): Kruidnoten! In de Jumbo in Groningen liggen ze alweer in de schappen.

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=123237

Wat vinden jullie daar nou van? Ik hoor veel mensen praten over 'Boycotten tot begin oktober' maar daar doe ik niet aan mee! Ik vind Sinterklaas een heerlijk feest en kruidnoten in de winkel maakt dat het lijkt alsof het alweer bijna zover is. Heeerlijk! Ik kan niet wachten tot ze bij mij in het dorp ook te krijgen zijn!
Zijn kruidnoten met mosterd lekker?
Alle reacties Link kopieren
Hè fijn! Een Sinterklaastopic zo vlak voor mn vakantie!
Oh kut, ik had blijkbaar niet goed genoeg gegoogled of er al een topic over was.
Is 'normaal' hoor. Een vriend van mij heeft een supermarkt. Hij kan ze altijd bestellen vanaf week 31. En welke week zijn we ingegaan....jawel, week 31!
Oeh lekker!
Oh wat heerlijk! Daar ga ik vrijdag meteen even langs :-D
Die koop ik echt niet voor november. Het haalt voor mij echt het speciale eraf als ze het halve jaar te koop zijn. Heeft niks meer met Sinterklaas te maken.
Liggen ook de chocoladekruidnoten in de winkel?
Some flies are too awesome for the wall
De speculaas is net op, vlak voor de tht-datum. Dus jammer voor de detailhandel, dit jaar wacht ik tot alle blaadjes van de bomen zijn.
Dochterlief koos gisteren speculaasjes in de supermarkt en heeft Harry Potter gekeken. Betere voorbereiding op de herfst kan haast niet
Vind ik niet leuk! Ze zijn wel lekker maar wat heeft het uiteindelijk nog met sint te maken als je ze het hele jaar door kunt krijgen...
Kruidnoten vind ik niet zo lekker, maar als er van die kikkers en muizen in ze winkel liggen ben ik erbij!
Zal ik het 3e topic er maar alvast van openen??

Lekker boeiend dit!
Dit is het 3e topic , het wordt verplaatst naar de pijler eten.

mvg,

Junior.
Oh neeeeee... Ik wil het niet horen/lezen/zien! Zomerrrrrrrrrrrr!!
Ze kunnen ze beter het hele jaar door verkopen, al zal de marketing afdeling dan aan de slag moeten om er in de zomer een aangepaste naam en verpakking voor te verzinnen
?
Lekkerrrrr. Ze smaken mij het hele jaar, als suikerverslaafde
En ik zeg verder niks over slavernij en racisme
Echt! Schánde! Kruidnoten, marsepein en dat soort shit hoort vanaf eind november in de winkels te liggen! Daarbij weet ik uit ervaring dat het níet lekker is bij 30 graden... Écht niet.... Been there, done that, got the t-shirt.....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:evelynsalt schreef op 23 juli 2013 @ 20:40:

En ik zeg verder niks over slavernij en racisme Blackface dan? Ah toeeee?
Je bent mosterd... oud nieuws. De scoop had ik uiteraard vanochtend, op de pijler Overig. Daar is overigens ook unaniem besloten de provincies Groningen en Drenthe af te stoten van Nederland.
quote:Star schreef op 23 juli 2013 @ 20:55:

[...]

Blackface dan? Ah toeeee?

He ja, kunnen we die petiet discussie bewaren voor een later tijdstip

Volgend jaar dinsdag ofzo?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 23 juli 2013 @ 20:08:

Dit is het 3e topic , het wordt verplaatst naar de pijler eten.

mvg,

Junior.whahahahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven