Waarom???????????

28-07-2013 00:05 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag het me al jaren af MAAR waarom vragen mensen op het topic of de naam die ze voor de baby bedacht hebben wel kan??!!

Je kiest toch een naam waar je achter staat?

Het zal je toch aan je reet roesten wat de Vivadames er van vinden.

Ik heb al sinds mijn elfde een jongensnaam in mijn hoofd die ik prachtig vind. Het is ook de naam van, mijn inmiddels volwassen kind, geworden.

Kan iemand mij uitleggen waarom er toestemming op het forum gevraagd moet worden??
quote:ReinRoef schreef op 28 juli 2013 @ 00:38:

Hihi. Ze krijgt twee voornamen, vind ik sjiek en ze gaat Muppie Wuppie heten. (hier stond iets anders)Heel mooi, Muppie en Wuppie
Ik wijt het aan de hormonen..
Heh heh heh.
quote:missy_Acy schreef op 28 juli 2013 @ 00:51:

Ik wijt het aan de hormonen..Missy, niet steeds smoesjes verzinnen hoor
Die van jou niet Aminah. Van RR wel, vind ik een leuke naam.
Muppie wuppie, t is dat ik een jongetje krijg, anders had ik m misschien wel gepikt

Mijn dochter heeft een naam waarvan ik echt niet dacht dat die verkeerd zou worden uitgesproken, maar ja hoor, wordt toch vaak gevraagd hoe het nou moet.
quote:Frizzy schreef op 28 juli 2013 @ 00:54:

Die van jou niet Aminah. Van RR wel, vind ik een leuke naam.

Maar goed, hij heeft hem al 28 jaar dus als je hem wel of niet leuk vind, er is niets meer aan te doen. En hij is er zelf gelukkig tevreden mee
Tenks Frizzy
Nee ze zag m niet bedoelt ze denk ik
quote:Lebowski schreef op 28 juli 2013 @ 00:55:

Muppie wuppie, t is dat ik een jongetje krijg, anders had ik m misschien wel gepikt

Mijn dochter heeft een naam waarvan ik echt niet dacht dat die verkeerd zou worden uitgesproken, maar ja hoor, wordt toch vaak gevraagd hoe het nou moet.

Wel eerst even vragen hé

Vertel, heel snel, dat hebben RoefRein en ik ook gedaan.
Jamaar dan wil ik jouwe ook zien

Mijn dochter heet TinkyWinky, maar mensen vragen zich toch af of het niet Lala moet zijn. En dat vind ik dan heel ordi

Ik haal t zo wel weg hoor!
Oh geinig, ik ken n meid die ook zo heet. Stoere chick
Oh ja, leuk! Ik wist wel dat het een naam was die mensen of heel leuk of afschuwelijk vinden, hoop alleen dat zij m later wel leuk vindt
Zij went er aan en weet dan niet anders! Komt goed.

Ik ga slapen, trusten!
Ze kan het nu nog niet eens goed uitspreken haha en is bijna drie, we hebben het haar wel moeilijk gemaakt

Truste!
Ach en al kies je een top 10 naam zoals wij, volkomen duidelijk en precies zo uitgesproken als hoe het er staat, dan nog maken mensen er iets anders van.

Overigens hier ook geen naamgenoten in de buurt/school (wel andere klas)/sportclub
RR joh! Ik had de jouwe gemist! Geen idee dus wat ik ervan vind, en als ik het een lelijke naam vindt had ik dat toch niet eerlijk gezegd.
Namen gemist jammer
Leuke namen. En morgen vraagt iedereen wat het geweest is of hebben steeds F5 gedaan en net gemist.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
TO ik vind het een hele goede van je.

Ik krab me ook wel eens bij een aantal topics achter mn horen

waarom iemand blijkbaar zo veel waarde hecht aan de mening van een ander. (alhoewel, ik geef toe, ik heb ook wel eens behoefte aan bevestiging...)
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juli 2013 @ 01:17:

Leuke namen. En morgen vraagt iedereen wat het geweest is .Inderdaad.
Misschien een bevestiging willen hebben en hier kan dat anoniem. Je gaat immers je familie en vrienden niet vragen. Waarom dat zo not-done is, dat begrijp ik dus weer niet.
quote:Trotter schreef op 28 juli 2013 @ 09:23:

[...]

Inderdaad.
Het moet een verrassing blijven. Het geslacht mag je soms al weten, maar de naam wordt tot het eind toe angstvallig verborgen gehouden. Ik had vroeger een Braziliaanse schoonzus, en toen zij zwanger was mochten we de naam al wel wetdn. Hartstikke handig! Van mij zou een naam dus niet zo geheim hoeven blijven, na de geboorte komt iedereen er toch wel achter.
Alle verrassingseffecten worden zo wel teniet gedaan zeg. Zou ik zelf jammer vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven