Waarom???????????
zondag 28 juli 2013 om 00:05
Ik vraag het me al jaren af MAAR waarom vragen mensen op het topic of de naam die ze voor de baby bedacht hebben wel kan??!!
Je kiest toch een naam waar je achter staat?
Het zal je toch aan je reet roesten wat de Vivadames er van vinden.
Ik heb al sinds mijn elfde een jongensnaam in mijn hoofd die ik prachtig vind. Het is ook de naam van, mijn inmiddels volwassen kind, geworden.
Kan iemand mij uitleggen waarom er toestemming op het forum gevraagd moet worden??
Je kiest toch een naam waar je achter staat?
Het zal je toch aan je reet roesten wat de Vivadames er van vinden.
Ik heb al sinds mijn elfde een jongensnaam in mijn hoofd die ik prachtig vind. Het is ook de naam van, mijn inmiddels volwassen kind, geworden.
Kan iemand mij uitleggen waarom er toestemming op het forum gevraagd moet worden??
zondag 28 juli 2013 om 00:57
zondag 28 juli 2013 om 00:59
quote:Lebowski schreef op 28 juli 2013 @ 00:55:
Muppie wuppie, t is dat ik een jongetje krijg, anders had ik m misschien wel gepikt
Mijn dochter heeft een naam waarvan ik echt niet dacht dat die verkeerd zou worden uitgesproken, maar ja hoor, wordt toch vaak gevraagd hoe het nou moet.
Wel eerst even vragen hé
Vertel, heel snel, dat hebben RoefRein en ik ook gedaan.
Muppie wuppie, t is dat ik een jongetje krijg, anders had ik m misschien wel gepikt
Mijn dochter heeft een naam waarvan ik echt niet dacht dat die verkeerd zou worden uitgesproken, maar ja hoor, wordt toch vaak gevraagd hoe het nou moet.
Wel eerst even vragen hé
Vertel, heel snel, dat hebben RoefRein en ik ook gedaan.
zondag 28 juli 2013 om 09:49
Het moet een verrassing blijven. Het geslacht mag je soms al weten, maar de naam wordt tot het eind toe angstvallig verborgen gehouden. Ik had vroeger een Braziliaanse schoonzus, en toen zij zwanger was mochten we de naam al wel wetdn. Hartstikke handig! Van mij zou een naam dus niet zo geheim hoeven blijven, na de geboorte komt iedereen er toch wel achter.