Waarom???????????

28-07-2013 00:05 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag het me al jaren af MAAR waarom vragen mensen op het topic of de naam die ze voor de baby bedacht hebben wel kan??!!

Je kiest toch een naam waar je achter staat?

Het zal je toch aan je reet roesten wat de Vivadames er van vinden.

Ik heb al sinds mijn elfde een jongensnaam in mijn hoofd die ik prachtig vind. Het is ook de naam van, mijn inmiddels volwassen kind, geworden.

Kan iemand mij uitleggen waarom er toestemming op het forum gevraagd moet worden??
Ik durf tegenwoordig wel een topic te openen hoor. Van een paar botte reacties en een incidentele trolbeschuldiging ga ik niet dood.

Maar er zijn van die onderwerpen waarvan je bij het zien van de titel al weet welke kant het op zal gaan .
Ja inderdaad. Net zo dom als een topic daarover openen. Ga iets met je leven doen zeg...
quote:oogappeltje schreef op 28 juli 2013 @ 16:13:

Ja inderdaad. Net zo dom als een topic daarover openen. Ga iets met je leven doen zeg...Ja inderdaad. Zeikerige reacties plaatsen bij topics die je niet aanstaan bijvoorbeeld. Reuze nuttig.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juli 2013 @ 16:15:

[...]

Ja inderdaad. Zeikerige reacties plaatsen bij topics die je niet aanstaan bijvoorbeeld. Reuze nuttig.He wat ben ik het eens met je vandaag .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven