De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Had ik al gezegd dat ik het belachelijk vind? Niet?

Nog een keertje dan; Ik vind het ronduit belachelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, ik heb rete honger, maar ik eet geen cheesburgers. Kaas en vlees op 1 broodje, dat is teveel van het slechte.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 16:14:

Ik speel Burger Shop. Lekker hamburgers bakken.

In de Sims kun je ook iets op de grill leggen en dan uitserveren, hoor.

Of de keuken plat branden omdat een of andere sim de rijstebrij heeft aan laten branden. Heb je de Burger Shop helemaal niet voor nodig. Of beter nog, bouw je eigen Burger Shop in de Sims. :P
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 30 juli 2013 @ 16:14:

[...]

Dat zuigt! Ik moet echt een computer hebben waarop die Sims 2 kunnen draaien, hoor. Vandaar dat ik ook niet over wilde van Windows 7 naar 8. Het schijnt nogal een gekloot te zijn om dan je spel weer draaiende te krijgen omdat het nogal eens niet compatible is. Nou, dan maar geen Windows 8.Waarom doet hij het bij jou wel dan? . Tsss. Ik ga een nieuwe laptop vragen.
oooh supermarkt mania, dit klinkt interessant. Wat is dat?

Zullen we Duits proberen als hoofdtaal?

ABer dan winst die Hoppala wand sie sprecht sehr gut Deutsch aber das mach mir nicht aus
ik hou helemaal niet van de sims, mag er nog ergens anders over gepraat worden?
quote:Bailey01 schreef op 30 juli 2013 @ 16:15:

Ik hou niet van de Simms. Gelukkig heten ze de Sims. Ik schrok al. Hoe kun namelijk je níet van de Sims houden. Ze zijn adorable!
quote:Del_Speciaal schreef op 30 juli 2013 @ 16:17:

Had ik al gezegd dat ik het belachelijk vind? Niet?

Nog een keertje dan; Ik vind het ronduit belachelijk! Even krijsen Del, dat lucht een beetje op
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Ja ik ga de OP aanpassen hoor, open maar je eigen SIm topic. Dan staf ik dat topic keihard muahahahhaha *evil laugh*
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Yellow
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Volgens het forum ben ik een gebruiker.

Ik denk dat ik mezelf maar ga aangeven bij de Jellinek.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 16:14:

Ik speel Burger Shop. Lekker hamburgers bakken.

Eendate, vertel tashy vertel.

Ich gehe Rennrad fahren mit mein DD (Dikke Duitsert)

Is trouwens wel hilarisch beetje vernederlandsduitst brabbelen hier op de dinsdagmiddag. Doet me denken aan een sketch van Hans Teeuwen over Das A team
Let love rule!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 16:19:

Ja ik ga de OP aanpassen hoor, open maar je eigen SIm topic. Dan staf ik dat topic keihard muahahahhaha *evil laugh*

Gelukkig ben ik nog lid van een buitenlands forum dat over de Sims gaat dus ik neem jullie niks kwalijk. Kan daar mijn ei ook nogal eens kwijt, hoeft niet perse hier.

Jammer dat ik je plannen om te staffen nou dwarsboom. *grijns*
Ik wil graag de Sims spelen, maar ik ben bang dat ik er teveel tijd aan ga besteden.
Liever elitair dan een pauper!
Ik wil graag de Sims spelen, maar ik ben bang dat ik er teveel tijd aan ga besteden.
Godver, komt nu alles dubbel?

Edit: nee dus.
quote:Kalliope schreef op 30 juli 2013 @ 16:22:

Ik wil graag de Sims spelen, maar ik ben bang dat ik er teveel tijd aan ga besteden. snap ik. Als je net als hier 2x hetzelfde post
Gmail heeft wederom zijn layout aangepast... kan geen enkele mail meet terugvinden!

tot zover mijn nuttige bijdrage
quote:Kalliope schreef op 30 juli 2013 @ 16:22:

Ik wil graag de Sims spelen, maar ik ben bang dat ik er teveel tijd aan ga besteden. Heel goed mogelijk. Zeker als je hun belevenissen ook allemaal nog bijhoudt.
Hey hier zijn jullie
quote:Bailey01 schreef op 30 juli 2013 @ 16:19:

[...]

Even krijsen Del, dat lucht een beetje op Done..
Yellow, ik ben blij dat je er nog bent!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:newimprovedkitty schreef op 30 juli 2013 @ 16:23:

Gmail heeft wederom zijn layout aangepast... Ze hebben zelfs nieuwe mappen aangemaakt waar je mail in terecht komt. Ben het er geenszins mee eens.
AAAAHAHAHA ik lees net de vernieuwde openingspost en ik loop nu rood aan achter mijn computer van het lachen echt serieus nog half uurtje te gaan waarin ik moet acteren dat ik an die Arbeit bin.

Mein Deutsch is ganz schrecklich und DD sprecht ein bischen Niederlandisch aber das ist nog viel mehr MWHAHAHA so when we are together we speak english
Let love rule!
Ik was in het vorige topic nog aan het typen dat Kalliope ab-so-luut niet weg mag..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven