De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 19:06:

Hij vind me super leuk maar vind zichzelf lelijk en oninteressant en is aardig op zijn ziel getrapt. Recentelijk ook nog eens ontslagen dus hij zit even in zak en as. We hebben wel gezoend en toen stond echt de tijd stil. Was echt van whaaaahw. Echt ben nu alweer zenuwachtig. Voel me echt een blije puber!
love song tashy
Alle reacties Link kopieren
hoiiiiiii
Wasdat voor vage smiley? Lijkt wel een drol met oortjes.

@ Yellow we praten meestal engels maar zijn vette accent is echt geniaal! Het is eigenlijk heel fout maar we zieken elkaar er altijd mee... zo hebben we laatst echt een hele discussie gehad over kuilen graven en toen ik het over schlagermuziek had begon ie ineens uit het niets 'tulpen uit Amsterdam' te zingen en toen kon je me echt opvegen van t lachen!!! Ik ga m morgen compleet platknuffelen ik voel het aan mijn wateren!
Let love rule!
Tashy dat is een schattige puppy!!
hoi whitenoise hoiiiiiiiiiiiiiiii
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 19:30:

love song tashyAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
Let love rule!
Is het hier gezellig?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 19:31:

Tashy dat is een schattige puppy!!Oh... een puppy. Dan ga ik even de ruwe diamant smiley zoeken...
Let love rule!
Het is hier supergezellig!

Zo gezellig dat ik nog steeds niet ben gaan koken......
Ik zit mijn eten achter de laptop te smikkelen...alhoewel ...echt eten is het niet. Krijg geen hap door mijn strot zowat. Zwaar irritant dit!!!
Let love rule!
Iemand nog tips tegen zere duimen? Volgens mij heb ik teveel op de Whatsapp gezeten!
Let love rule!
Zooo goed voor de lijn verliefd zijn!

Alhoewel... ik ben er toch niet echt dunner van geworden, helaas...

Wel irritanter, met zo'n stompzinnige lach op mijn gezicht de hele tijd, dat wel.
Maare ben ik nou gek of lacht hij net zo blij...
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 19:39:

Maare ben ik nou gek of lacht hij net zo blij...Heb de foto niet gezien.
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 19:39:

Maare ben ik nou gek of lacht hij net zo blij...

Je bent hartstikke gek, dat hebben we gister allemaal kunnen zien

Maar hij lacht inderdaad blij!
...dan moet ik maar even op Yellow en Vixen vertrouwen. Zelf zit ik alleen maar te zwijmelen.

Wat zal ik niet-slapen! Gelukkig is er genoeg zinloze meuk op teevee vanavond en anders kan ik altijd nog De Sims gaan spelen...of jullie moeten een beter idee hebben? (bijvoorbeeld Post Je Eigen Cornholio Foto)
Let love rule!
Wat is een Cornholio Foto?
...zie hier voor een voorbeeld van iemand...

die het begrepen heeft wat het is om je innerlijke Cornholio af en toe los te laten op de rest van de mensheid!
Let love rule!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 19:26:

[...]

Ik heb het idee dat deze trend niet door gaat zetten :'( Ben blij dat jij wel meedeed!!Linktke oorve eenge eterme in ederlandsne)))))
Known to cause insanity in laboratory mice
...is uit Beavis and Butt-head! Mijn helden
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 19:52:

...is uit Beavis and Butt-head! Mijn helden Ooohw... dat is aan me voorbij gegaan, wij hadden geen kabeltelevisie thuis vroeger.
Moet ik nu op basis van woorden bepalen of ik iemand zou doen?
quote:badmeester schreef op 30 juli 2013 @ 19:54:

Moet ik nu op basis van woorden bepalen of ik iemand zou doen?Dat vind ik tricky hoor! Maar gelukkig weet je al dat je me niet wil doen, dat maakt het beoordelen op woorden weer een stuk makkelijker
Seduce my mind and you can have my body
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven