De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een cadeautje voor de KnuffelDuitser gekocht!

Voor de nerds onder ons!
Let love rule!
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 20:22:

[...]

Zo eentje die zo ranzig is dat ie tegen de muur blijft plakken? Dat zijn de beste moppen.
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 20:23:

Ik heb een cadeautje voor de KnuffelDuitser gekocht!

Voor de nerds onder ons!O sjit, er staat Spock... ik las shock
Mmm lekker, geen soep!
Liever elitair dan een pauper!
Ja is Spock. Normaal heb je steen papier schaar maar in de tv serie The big bang-theory (waar hij en ik fan van zijn) hebben ze er nog hagedis en Spock aan toe gevoegd om het wat makkelijker te maken
Let love rule!
quote:Kalliope schreef op 30 juli 2013 @ 20:28:

Mmm lekker, geen soep!geen eetsmakelijk!
AWESOME SHIRT!!!!!!!! :-o
quote:Kalliope schreef op 30 juli 2013 @ 20:29:

AWESOME SHIRT!!!!!!!! :-o~bloos~ ik heb m zelf ook haha erg he! En toen had ie zoiets van zupertoll klasse dus heb ik dr dus ook een voor m gekocht en die ga ik morgen geven
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 20:30:

[...]

~bloos~ ik heb m zelf ook haha erg he! En toen had ie zoiets van zupertoll klasse dus heb ik dr dus ook een voor m gekocht en die ga ik morgen geven wie süss (geen idee of je dat zo schrijft, mijn duits ist allerbelabberst)
Niet erg, awesome Tashy!

Niet bedankt Tequilla

We zijn wel goed in dat feiten verdraaien. Misschien moeten we er een spelletjestopic over openen, 'Verdraai de feit'. Je mag er alles in zeggen wat je wilt, het hoeft niet waar te zijn, maar als je jezelf per ongeluk tegenspreekt ben je af en moet je je account anonimiseren.
Geeft niks Vix... ik ben er ook super slecht in!!! Maar hij heeft Engelse literatuur en letterkunde gestudeerd dus dat scheelt.. geen duits geblaat. Vraag me nu af of ie in het heetst van bepaalde strijden ineens wel Duits praat Iets met Bratwurst en Sauerkraut whihihi
Let love rule!
quote:Kalliope schreef op 30 juli 2013 @ 20:33:

Niet erg, awesome Tashy!

Niet bedankt Tequilla

We zijn wel goed in dat feiten verdraaien. Misschien moeten we er een spelletjestopic over openen, 'Verdraai de feit'. Je mag er alles in zeggen wat je wilt, het hoeft niet waar te zijn, maar als je jezelf per ongeluk tegenspreekt ben je af en moet je je account anonimiseren.

muahahahhahahhaah

I'm dying here, ikkuch van het lachen wahhahahhaa. Goed spel hahahhaha
En Tashy vet shirt is dat!!

Ik wil deze (ik ben een Trekkie)

TREKKIE? I LUV JOE!!!

Ik ben een mega Trekkie!
Let love rule!
Lady voldemort en Cateautje ik heb geen idee waar jullie het over hebben. Brandnetels, zij die niet genoemd mag worden, het klinkt wel intrigerend!!
Kirk of Picard?
Let love rule!
Wahahahaha "Jaaaaaaaaaaaa, Sauerkraut!"

Omdat Tashy zo dapper is durf ik ook wel een foto van de liefde van mijn leven met jullie te delen
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 20:37:

Lady voldemort en Cateautje ik heb geen idee waar jullie het over hebben. Brandnetels, zij die niet genoemd mag worden, het klinkt wel intrigerend!!

Ik snap het ook niet... heeft het met ut verdwenuh toppik te maken?

Ik heb gister voor ik ging slapen de notificaties aangezet en toen ik vanmiddag thuis kwam van mijn werk had ik meer dan 300 mails, maar ut toppik was er niet meer.
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 20:37:

Kirk of Picard?

Beiden. Allebei uniek.

Ben een trekkie sinds de 60er jaren.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 20:37:

Lady voldemort en Cateautje ik heb geen idee waar jullie het over hebben. Brandnetels, zij die niet genoemd mag worden, het klinkt wel intrigerend!!Nou hè?
Awwww Vixen die is zeker lief! Ik doe met je mee.... met zo'n bekkie heb je eigenlijk helemaal niets meer nodig...

Mijn monster
Let love rule!
Ik heb mijn scriptie over Star Trek geschreven en mijn artikel (gebaseerd op die scriptie) is gepubliceerd in een boek. geeft dat de hoogte van mijn trekkieness aan.

Ik kies Sisko motherfuckerssssss

@ Cateautje... ik heb echt een captain Kirk fetisj ~veegt plasje kwijl op~ Vond Picard altijd wat te afstandelijk en snapte niet waarom ie earl grey dronk en een brits accent heeft maar wel voor een fransman door moest gaan.
Let love rule!
Sjee Tashy, die van jou heeft wel prachtige blauwe ogen zeg!
Jongens ik ga jullie watvertellen. Ik hou niet zo van katten.

Ik word verbannen he, en geen sims en geen katten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven