De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 20:44:

Jongens ik ga jullie watvertellen. Ik hou niet zo van katten.

Ik word verbannen he, en geen sims en geen katten....Welnee, sinds je opmerking over je eigen kots kun je bij mij niet meer stuk hoor, je mag blijven zonder kattenliefde
Alle reacties Link kopieren
@ Yellow...

HELD!

... Als je nou Kirk had gezegt was ik acuut begonnen met hengelen zodat we heftige forum Pon Farr kunnen gaan hebben...
Let love rule!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 20:44:

Jongens ik ga jullie watvertellen. Ik hou niet zo van katten.

Ik word verbannen he, en geen sims en geen katten....Maar maar maar maar je bent een trekkie! Eind goed al goed!
Let love rule!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 20:43:

Ik heb mijn scriptie over Star Trek geschreven en mijn artikel (gebaseerd op die scriptie) is gepubliceerd in een boek. geeft dat de hoogte van mijn trekkieness aan.

Ik kies Sisko motherfuckerssssss

[afbeelding]Oh yeah
OH ja let's pon farr

Ik voel huku voor jullie allen (huku is Klingon voor liefde muahha)

En niemand snapt dat Britse accent eigenlijk, maar dat maakt niet uit, we werken eromheen.
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 20:43:

@ Cateautje... ik heb echt een captain Kirk fetisj ~veegt plasje kwijl op~ Vond Picard altijd wat te afstandelijk en snapte niet waarom ie earl grey dronk en een brits accent heeft maar wel voor een fransman door moest gaan.Dat vond ik juist zo mooi aan hem. en hij was zo lekker droog.
Oh, gaat het nu weer over Star Trek? Kapitein Kurk roels! Wat een lekker ding was dat zeg .
You have violated my space!

Hahahaha

En...

Captain Kirk for president!
Let love rule!
Ik denk dat het tijd wordt voor een vivaforum interventie topic... ik kom nergens meer aan toe

Enne, zomaar foto's van anderen op het wijde net zetten, denken jullie wel even om hun praivissie? Straks worden ze gestalkt!
Ik heb m'n puist uitgeknepen en nu issie nog roder en dikker :(

Dikke laag zinkzalf erop maar.. Gelukkig houd m'n vriend evengoed wel van me haha
Internagelaktisch
Oeh, die tweede foto Tash. Ik glij bijkans van mijn zetel .
quote:Maaique schreef op 30 juli 2013 @ 20:53:

Ik heb m'n puist uitgeknepen en nu issie nog roder en dikker :(

Dikke laag zinkzalf erop maar.. Gelukkig houd m'n vriend evengoed wel van me hahaDank je Maaiq. Ik ben spontaan weer droog gevallen en hoef niet bang meer te zijn voor valpartijen. Die ook helemaal niet raadzaam meer zijn op mijn leeftijd, voor je 't weet breek ik een heup.
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 20:53:

Oeh, die tweede foto Tash. Ik glij bijkans van mijn zetel .

Dat lekkere smirky lachje he!

Zal ik het nog fijner maken?

Het geniaalste Star Trek plaatje OOIT
Let love rule!
Oh en ik kreeg in het feauteau topic helemaal geen reactie omdat ik m'n echte foto als profielfoto heb denk ik:'(

Iedereen kent mijn hoofd al! Haha
Internagelaktisch
Maar wel een leuk hoofd!!!
Let love rule!
Haha, you are welcome lady ;)

Ik moest het gewoon even kwijt!
Internagelaktisch
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 20:53:

Oeh, die tweede foto Tash. Ik glij bijkans van mijn zetel .Lekker ding ja.
Ben ik weer
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.

Edit: moet blijkbaar mijn computer weer bijvullen met bruinkool. Ik lach dus niemand uit. ik lach om dat plaatje van Tash.
...En deze is ook voor Lady Voldemort
Let love rule!
quote:Maaique schreef op 30 juli 2013 @ 20:56:

Oh en ik kreeg in het feauteau topic helemaal geen reactie omdat ik m'n echte foto als profielfoto heb denk ik:'(

Iedereen kent mijn hoofd al! Hahaje kunt altijd de badmeester vragen, die geeft alleen commentaar als je er om vraagt
quote:Maaique schreef op 30 juli 2013 @ 20:57:

Haha, you are welcome lady ;)

Ik moest het gewoon even kwijt!Ik heb mijn grote respect voor je uitgetypt, omdat je zo frank en vrij over het net huppelt.
quote:Maaique schreef op 30 juli 2013 @ 20:56:

Iedereen kent mijn hoofd al! HahaPas maar op hoor. Denkend aan alle adviezen die in het "mag niet meer over gesproken topic" tot in den treuren werden gegeven
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Waar cateautje? Ik heb niet al die pagina's gelezen

Lief van je
Internagelaktisch
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 20:59:

...En deze is ook voor Lady VoldemortEcht???? Wauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven