De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 21:02:

[...]

Echt???? Wauw.Sow, knappe vent heb je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 21:02:

[...]

Echt???? Wauw.Delen?
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:Maaique schreef op 30 juli 2013 @ 21:02:

Waar cateautje? Ik heb niet al die pagina's gelezen

Lief van je In dat topic dat niet meer genoemd mag worden, whoehoehoe.
Had je die andere nog gezien ? Die met de Star Trek rockband?
Let love rule!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 20:44:

Ik hou niet zo van katten.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Bailey01 schreef op 30 juli 2013 @ 21:04:

[...]

Delen? Nee. Hij is van mij. Van mij! Van mij!
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 21:04:

Had je die andere nog gezien ? Die met de Star Trek rockband?Ja, maar daar moest ik alleen maar om lachen. Geen glijpartijen of zo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 21:06:

[...]

Nee. Hij is van mij. Van mij! Van mij!Zeg, tis hier wel een commune hoor
quote:TequilaVixen schreef op 30 juli 2013 @ 21:07:

[...]

Zeg, tis hier wel een commune hoor Jij mag mijn hele koelkastplank leegeten. Okee?
het gaat te snel hier, ik probeer ondertussen ook te facebooken en een serie te kijken.

aaaargh overload overload multitaskmode kapot
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 21:06:

[...]

Nee. Hij is van mij. Van mij! Van mij!Valse hebberttt
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 21:10:

het gaat te snel hier, ik probeer ondertussen ook te facebooken en een serie te kijken.

aaaargh overload overload multitaskmode kapotRelax en richt je op het belangrijkste...... Jouw eigen topic!

aaaargh overload overload multitaskmode kapotWie gaat er nu facebooken als ie net een topic heeft geopend. Dat is toch gewoon niet slim? Ik kan je horrorstories vertellen over mensen die forummen en facebooken tegelijk. Echt. Doe het niet.
quote:Bailey01 schreef op 30 juli 2013 @ 21:11:

[...]

Relax en richt je op het belangrijkste...... Jouw eigen topic!

Als jullie nu allemaal even relaxen, dan kan ik rustig douchen zonder dat ik straks een uur moet bijlezen
Is dat topic waar niet over gesproken word verwijderd btw? Ik ging op zoek naar cateautjes veer.. Maar niks te vinden!
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 30 juli 2013 @ 21:13:

Is dat topic waar niet over gesproken word verwijderd btw? Ik ging op zoek naar cateautjes veer.. Maar niks te vinden!Yep, was erg leuk..Waarschijnlijk te leuk......
quote:Maaique schreef op 30 juli 2013 @ 21:13:

Is dat topic waar niet over gesproken word verwijderd btw? Ik ging op zoek naar cateautjes veer.. Maar niks te vinden!Dat topic is inderdaad weg.
Net, net , dat was alweer 5 uur geleden dat ik eht opende.

OH shit LadyV echt, horrorverhalen. Zijn er mensen gewond geraakt toen ze poogden te doen wat ik nu poog?! Ik kan me dat best voorstellen namelijk

aaaargh overload overload multitaskmode kapot

Heb t zelfde probleem! Ik probeer mijn fiets toelie bij elkaar te rapen, mijn haar te verven met henna, de keuken op te ruimen... te bedenken wat ik morgen aandoe omdat ik niet in mijn fietskleren de auto in wil...

En net bedenk ik me iets heel engs

Iets shockerends

Als ik kon kiezen tussen Kirk en Knuffelduitser dan wint knuffelduitser. O M G
Let love rule!
Nouja weg weg, je weet, op internet is alles nog altijd terug te vinden!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 30 juli 2013 @ 21:16:

Net, net , dat was alweer 5 uur geleden dat ik eht opende.

OH shit LadyV echt, horrorverhalen. Zijn er mensen gewond geraakt toen ze poogden te doen wat ik nu poog?! Ik kan me dat best voorstellen namelijkPfff, le-zen ja! Ik ben net nog van mijn stoel gegleden vanwege een lekker plaatje, en voor hetzelfde geld had ik nu voorgoed achter een looprek gestrompeld. Echt heel gevaarlijk dat internet.
quote:Tashy schreef op 30 juli 2013 @ 21:18:

[...]

Heb t zelfde probleem! Ik probeer mijn fiets toelie bij elkaar te rapen, mijn haar te verven met henna, de keuken op te ruimen... te bedenken wat ik morgen aandoe omdat ik niet in mijn fietskleren de auto in wil...

En net bedenk ik me iets heel engs

Iets shockerends

Als ik kon kiezen tussen Kirk en Knuffelduitser dan wint knuffelduitser. O M G

Plaats eens een foto van de nu al beroemde knuffel duitser
quote:Bailey01 schreef op 30 juli 2013 @ 21:14:

[...]

Yep, was erg leuk..Waarschijnlijk te leuk......Haha, het voegde niets toe aan de sfeer. We hadden elkaar meer moeten afzeiken en vaker captain hindsight moeten spelen, dan was het wel goed geweest.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2013 @ 21:20:

[...]

Pfff, le-zen ja! Ik ben net nog van mijn stoel gegleden vanwege een lekker plaatje, en voor hetzelfde geld had ik nu voorgoed achter een looprek gestrompeld. Echt heel gevaarlijk dat internet.

Daarom zijn foto's ook eigenlijk verboden in dit topic. Ik probeerde aan jullie welzijn te denken!!!

Tashy.....OMG indeed!!
Ik wil m. En morgen ga ik het zeggen.
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven