De Commune
woensdag 31 juli 2013 om 09:37
Zo goede morgen zeg!
Leuk tashy een knuffel Duisert, ik heb een knuffel Oostenrijker. Wij praten wel altijd Duits, maar ik kon al Duits voordat ik hem leerde kennen. En S'avonds praten we vaak even Nederlands, maar dat gaat nog niet zo goed.
Hij: iek gloof schon (Ich glaube schon)
ik: Ik denk van wel
Hij: dat hoef niieet, te moeluk
Leuk tashy een knuffel Duisert, ik heb een knuffel Oostenrijker. Wij praten wel altijd Duits, maar ik kon al Duits voordat ik hem leerde kennen. En S'avonds praten we vaak even Nederlands, maar dat gaat nog niet zo goed.
Hij: iek gloof schon (Ich glaube schon)
ik: Ik denk van wel
Hij: dat hoef niieet, te moeluk
woensdag 31 juli 2013 om 11:21
Oh ja de slimste mens, vind ik ook leuk! Dat wil ik wel kijken met mijn vriend, we kijken nu: de wereld leert door. Hij is best een talenwonder hoor, maar telui om nederlands te leren.
Hij kan het wel redelijk trouwens. Toen ik eens wilde slapen met mijn oorbellen nog in zei hij: je hebt je oorstoppertjes nog in.
Hij kan het wel redelijk trouwens. Toen ik eens wilde slapen met mijn oorbellen nog in zei hij: je hebt je oorstoppertjes nog in.
woensdag 31 juli 2013 om 11:37
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 juli 2013 @ 22:24:
Peacy, ik klaag niet. Weer en klein beetje aan het werk, binnenkort op vakantie.
Hoe gaat het met jou, en met je broertje?
Lekker! Waar ga je heen?
Het gaat z'n gangetje. Sommige dagen beter dan andere. Maar vooral in de knoop met mezelf
.
Broertje gaat ook wel. Er zijn momenten dat hij mama heel erg mist. Hij zegt het niet vaak, maar we merken het wel. Hij is dan extra knuffelig.
Peacy, ik klaag niet. Weer en klein beetje aan het werk, binnenkort op vakantie.
Hoe gaat het met jou, en met je broertje?
Lekker! Waar ga je heen?
Het gaat z'n gangetje. Sommige dagen beter dan andere. Maar vooral in de knoop met mezelf
Broertje gaat ook wel. Er zijn momenten dat hij mama heel erg mist. Hij zegt het niet vaak, maar we merken het wel. Hij is dan extra knuffelig.
woensdag 31 juli 2013 om 11:40