De Commune
woensdag 31 juli 2013 om 11:45
quote:despicable_me schreef op 31 juli 2013 @ 11:40:
Goedemorgen,
ik heb eerder meegepost op een topic-wat-nimmer-genoemd-zal worden en ik wilde even zeggen dat ik terug ben!!!
was je eerst klein met een puntmuts?
Peacy, ik weet niet zo goed wat er gebeurd is maar als ik het 'ik mis mama ' hoor dan denk ik dat een knuffel op zijn plaats is. Je mag hier ook serieuze dingen kwijt hoor (hoeft niet, wat jij wil, niet dat je denkt dat het moet en ik kan dit ook weghalen as je het niet prettig vindt)
Goedemorgen,
ik heb eerder meegepost op een topic-wat-nimmer-genoemd-zal worden en ik wilde even zeggen dat ik terug ben!!!
Peacy, ik weet niet zo goed wat er gebeurd is maar als ik het 'ik mis mama ' hoor dan denk ik dat een knuffel op zijn plaats is. Je mag hier ook serieuze dingen kwijt hoor (hoeft niet, wat jij wil, niet dat je denkt dat het moet en ik kan dit ook weghalen as je het niet prettig vindt)
woensdag 31 juli 2013 om 11:48
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 11:23:
Het gedicht van Pina heeft me tot in tranen geroerd uiteraard , prachtig
oorstoppertjes is een mooi woord
Kalli i swel veel priveinfo die je nu weggeeft. Ik heb net croissants gegeten met nep duo penotti (vegan jeeej)
Het was ook speciaal voor jou, fijn dat je het opgepikt hebt!
Maar het was weer van korte duur, vandaag weer een hele dag RL
Veel plezier dames en heren!
Het gedicht van Pina heeft me tot in tranen geroerd uiteraard , prachtig
oorstoppertjes is een mooi woord
Kalli i swel veel priveinfo die je nu weggeeft. Ik heb net croissants gegeten met nep duo penotti (vegan jeeej)
Het was ook speciaal voor jou, fijn dat je het opgepikt hebt!
Maar het was weer van korte duur, vandaag weer een hele dag RL
Veel plezier dames en heren!
woensdag 31 juli 2013 om 11:52
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 11:45:
[...]
Nee hoor, ik maak er geen geheim van.
M'n moeder is afgelopen maart overleden. Heel plotseling
[...]
Nee hoor, ik maak er geen geheim van.
M'n moeder is afgelopen maart overleden. Heel plotseling
woensdag 31 juli 2013 om 11:54
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 11:45:
[...]
nee
Stel ik nu iedereen collectief teleur?
Laat ik het zo stellen, ik ''stond er gekleurd op'' in het vorige topic.
[...]
nee
Stel ik nu iedereen collectief teleur?
Laat ik het zo stellen, ik ''stond er gekleurd op'' in het vorige topic.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
woensdag 31 juli 2013 om 12:05
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 11:56:
Peacy gecondoleerd, wat verschrikkelijk voor jullie. Hier zijn geen dingen op te zeggen die werkelijk ergens op slaan, vindhet heel erg voorje. Draag jij nu de zorg over je broertje?
Broertje is 8 Hoppala (Hoplala
)
Als m'n vader werken is. Mag van hem gelukkig wel m'n ding doen, maar een groot deel wel.
Peacy gecondoleerd, wat verschrikkelijk voor jullie. Hier zijn geen dingen op te zeggen die werkelijk ergens op slaan, vindhet heel erg voorje. Draag jij nu de zorg over je broertje?
Als m'n vader werken is. Mag van hem gelukkig wel m'n ding doen, maar een groot deel wel.
woensdag 31 juli 2013 om 12:11
quote:Peacy schreef op 31 juli 2013 @ 12:05:
[...]
)
Als m'n vader werken is. Mag van hem gelukkig wel m'n ding doen, maar een groot deel wel.Lijkt me erg zwaar naast je eigen verdriet. Ik weet niet zo goed wat ik dus kan zeggen, je mag wat mij betreft atijd hier je verhaal kwijt (maar misschien heb je al plekken waar je dat liever doet).
[...]
Als m'n vader werken is. Mag van hem gelukkig wel m'n ding doen, maar een groot deel wel.Lijkt me erg zwaar naast je eigen verdriet. Ik weet niet zo goed wat ik dus kan zeggen, je mag wat mij betreft atijd hier je verhaal kwijt (maar misschien heb je al plekken waar je dat liever doet).
woensdag 31 juli 2013 om 12:13
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 12:11:
[...]
Lijkt me erg zwaar naast je eigen verdriet. Ik weet niet zo goed wat ik dus kan zeggen, je mag wat mij betreft atijd hier je verhaal kwijt (maar misschien heb je al plekken waar je dat liever doet). Is ook heel zwaar. Gun het niemand . Is lief van je, maar voor nu inderdaad al plekken zat .
[...]
Lijkt me erg zwaar naast je eigen verdriet. Ik weet niet zo goed wat ik dus kan zeggen, je mag wat mij betreft atijd hier je verhaal kwijt (maar misschien heb je al plekken waar je dat liever doet). Is ook heel zwaar. Gun het niemand . Is lief van je, maar voor nu inderdaad al plekken zat .
woensdag 31 juli 2013 om 12:28
Aaaah nu weet ik het! Maar ik heb je foto dat wat niet genoemd wordt niet gezien Dus daarom hielp de hint niet. En i ben atijd zo benieuwd geweest naar je tatoeages , ik wou dat ik het lef had ervoor.
Ik vind zoiets dus prachtig
Mijn piercingmevrouw heeft allemaal bloemen vanaf haar buste (daarop misschien ook dat zie ik niet) en dan haar hele lichaam verder over. zo mooi. Maar ik ben een watje als het om pijn gaat. Piercen is evenpijn, dat kan ik aan, maar meer..... Ik ben bang dat ik met onvoltooide tatoeages zit dan omdat ik wegren.
Peacy, ik begrijp het hoor, weet iig dat het kan
Ik vind zoiets dus prachtig
Mijn piercingmevrouw heeft allemaal bloemen vanaf haar buste (daarop misschien ook dat zie ik niet) en dan haar hele lichaam verder over. zo mooi. Maar ik ben een watje als het om pijn gaat. Piercen is evenpijn, dat kan ik aan, maar meer..... Ik ben bang dat ik met onvoltooide tatoeages zit dan omdat ik wegren.
Peacy, ik begrijp het hoor, weet iig dat het kan
woensdag 31 juli 2013 om 13:49
quote:despicable_me schreef op 31 juli 2013 @ 12:11:
Peacy, gecondoleerd inderdaad heftig hoor...sterkte....
yellowlove....ik was Kaatje....de tattoo chick
Yaaaaaay, ben blij je terug te hebben gevonden (is dat Nederlands? haha)
Ik heb een ban gekregen omdat ik je een berichtje stuurde op het modtopic
Peacy, gecondoleerd inderdaad heftig hoor...sterkte....
yellowlove....ik was Kaatje....de tattoo chick
Ik heb een ban gekregen omdat ik je een berichtje stuurde op het modtopic
woensdag 31 juli 2013 om 13:54
quote:Scamp schreef op 31 juli 2013 @ 13:49:
[...]
Ik heb een ban gekregen omdat ik je een berichtje stuurde op het modtopic Een ban gekregen omdat je MIJ een berichtje stuurde? Nouja zeg. Wist niet dat ons contact verboden was!
[...]
Ik heb een ban gekregen omdat ik je een berichtje stuurde op het modtopic Een ban gekregen omdat je MIJ een berichtje stuurde? Nouja zeg. Wist niet dat ons contact verboden was!
woensdag 31 juli 2013 om 13:56