De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
quote:despicable_me schreef op 31 juli 2013 @ 11:40:

Goedemorgen,

ik heb eerder meegepost op een topic-wat-nimmer-genoemd-zal worden en ik wilde even zeggen dat ik terug ben!!!

was je eerst klein met een puntmuts?

Peacy, ik weet niet zo goed wat er gebeurd is maar als ik het 'ik mis mama ' hoor dan denk ik dat een knuffel op zijn plaats is. Je mag hier ook serieuze dingen kwijt hoor (hoeft niet, wat jij wil, niet dat je denkt dat het moet en ik kan dit ook weghalen as je het niet prettig vindt)
Alle reacties Link kopieren
nee yellow, je zit op de verkeerde.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 11:23:

Het gedicht van Pina heeft me tot in tranen geroerd uiteraard , prachtig

oorstoppertjes is een mooi woord

Kalli i swel veel priveinfo die je nu weggeeft. Ik heb net croissants gegeten met nep duo penotti (vegan jeeej)

Het was ook speciaal voor jou, fijn dat je het opgepikt hebt!

Maar het was weer van korte duur, vandaag weer een hele dag RL

Veel plezier dames en heren!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 11:45:

[...]

Peacy, ik weet niet zo goed wat er gebeurd is maar als ik het 'ik mis mama ' hoor dan denk ik dat een knuffel op zijn plaats is. Je mag hier ook serieuze dingen kwijt hoor (hoeft niet, wat jij wil, niet dat je denkt dat het moet en ik kan dit ook weghalen as je het niet prettig vindt)

Nee hoor, ik maak er geen geheim van.

M'n moeder is afgelopen maart overleden. Heel plotseling
Oh peacy, dikke knuffel voor jou, wat vreselijk. Is je broertje nog jong?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 11:45:

[...]

nee :(

Stel ik nu iedereen collectief teleur?

Laat ik het zo stellen, ik ''stond er gekleurd op'' in het vorige topic.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Peacy gecondoleerd, wat verschrikkelijk voor jullie. Hier zijn geen dingen op te zeggen die werkelijk ergens op slaan, vindhet heel erg voorje. Draag jij nu de zorg over je broertje?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 11:56:

Peacy gecondoleerd, wat verschrikkelijk voor jullie. Hier zijn geen dingen op te zeggen die werkelijk ergens op slaan, vindhet heel erg voorje. Draag jij nu de zorg over je broertje?

Broertje is 8 Hoppala (Hoplala :P)

Als m'n vader werken is. Mag van hem gelukkig wel m'n ding doen, maar een groot deel wel.
quote:despicable_me schreef op 31 juli 2013 @ 11:54:

[...]

nee :(

Stel ik nu iedereen collectief teleur?

Laat ik het zo stellen, ik ''stond er gekleurd op'' in het vorige topic.Ik ben hier echt hee erg slecht in.... Ik heb geen idee...
Peacy, gecondoleerd inderdaad heftig hoor...sterkte....

yellowlove....ik was Kaatje....de tattoo chick
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
quote:Peacy schreef op 31 juli 2013 @ 12:05:

[...]

Broertje is 8 Hoppala (Hoplala :P)

Als m'n vader werken is. Mag van hem gelukkig wel m'n ding doen, maar een groot deel wel.Lijkt me erg zwaar naast je eigen verdriet. Ik weet niet zo goed wat ik dus kan zeggen, je mag wat mij betreft atijd hier je verhaal kwijt (maar misschien heb je al plekken waar je dat liever doet).
quote:despicable_me schreef op 31 juli 2013 @ 12:11:

yellowlove....ik was Kaatje....de tattoo chick De stoere haakchick!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 31 juli 2013 @ 12:11:

[...]

Lijkt me erg zwaar naast je eigen verdriet. Ik weet niet zo goed wat ik dus kan zeggen, je mag wat mij betreft atijd hier je verhaal kwijt (maar misschien heb je al plekken waar je dat liever doet). Is ook heel zwaar. Gun het niemand . Is lief van je, maar voor nu inderdaad al plekken zat .
Gecondoleerd Peacy. Hoe oud ben je zelf?

Ik heb kabouter volgens mij al onder een andere nick gespot.
Liever elitair dan een pauper!
Aaaah nu weet ik het! Maar ik heb je foto dat wat niet genoemd wordt niet gezien Dus daarom hielp de hint niet. En i ben atijd zo benieuwd geweest naar je tatoeages , ik wou dat ik het lef had ervoor.

Ik vind zoiets dus prachtig

Mijn piercingmevrouw heeft allemaal bloemen vanaf haar buste (daarop misschien ook dat zie ik niet) en dan haar hele lichaam verder over. zo mooi. Maar ik ben een watje als het om pijn gaat. Piercen is evenpijn, dat kan ik aan, maar meer..... Ik ben bang dat ik met onvoltooide tatoeages zit dan omdat ik wegren.

Peacy, ik begrijp het hoor, weet iig dat het kan
Ik ga sushi eten.
Liever elitair dan een pauper!
Jemig peacy, dat is nogal wat. Ook nog voor je broertje zorgen. Heb je nog wel tijd en een plek voor je zelf?
quote:despicable_me schreef op 31 juli 2013 @ 12:11:

yellowlove....ik was Kaatje....de tattoo chick

Yaaaaaay, ben blij je terug te hebben gevonden (is dat Nederlands? haha)

Ik heb een ban gekregen omdat ik je een berichtje stuurde op het modtopic
Peacy
quote:Scamp schreef op 31 juli 2013 @ 13:49:

[...]

Yaaaaaay, ben blij je terug te hebben gevonden (is dat Nederlands? haha)

Ik heb een ban gekregen omdat ik je een berichtje stuurde op het modtopic Een ban gekregen omdat je MIJ een berichtje stuurde? Nouja zeg. Wist niet dat ons contact verboden was!
quote:Peacy schreef op 31 juli 2013 @ 13:54:

[...]

Een ban gekregen omdat je MIJ een berichtje stuurde? Nouja zeg. Wist niet dat ons contact verboden was!

Nee, lieve Peacy.

Ik poste een berichtje voor Kaatje Despicable_me in het md topic en toen werd ik geband voor 24 uur.
Peacy, ik heb je gemist. Ik heb weinig meegekregen over je moeder. Ik las wel dat ze telkens niet lekker was.

Wat erg voor je liefje!
*poef*
quote:Neurogenesis schreef op 31 juli 2013 @ 13:59:Neuro, ik stuur je even een PM hier op viva.
quote:Kalliope schreef op 31 juli 2013 @ 12:24:

Gecondoleerd Peacy. Hoe oud ben je zelf?

Ik heb kabouter volgens mij al onder een andere nick gespot.23

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven