De Commune
woensdag 31 juli 2013 om 20:03
quote:Tashy schreef op 31 juli 2013 @ 20:00:
Hahahahaahahahha *proest*
Nee dan ik met een helmpie op onder het regenjasje van de KnuffelDuitser... Zeiknat van de regen. Charming!!!
Dat bedoel ik: ik denk daar dus ook nog eens banaan in je oor bij.
En dat heb je helemaal aan jezelf te danken!! Op het-topic-dat-nimmer-genoemd-zal-worden.
Hahahahaahahahha *proest*
Nee dan ik met een helmpie op onder het regenjasje van de KnuffelDuitser... Zeiknat van de regen. Charming!!!
Dat bedoel ik: ik denk daar dus ook nog eens banaan in je oor bij.
En dat heb je helemaal aan jezelf te danken!! Op het-topic-dat-nimmer-genoemd-zal-worden.
woensdag 31 juli 2013 om 20:17
Waaaahhh dat is zooooo leuk leuk leuk!!!!
En als de calculator het zegt.... lordylord!
Ken je dat, dat je dus zoent en dat wanneer je je ogen weer open doet alles ineens vet intens is alsof je high bent? Dat dus.
Aaa krijg net een appje 'I hope you did not mind I kissed you this afternoon' errr halleeaauuww ik vond t fantastisch!
En als de calculator het zegt.... lordylord!
Ken je dat, dat je dus zoent en dat wanneer je je ogen weer open doet alles ineens vet intens is alsof je high bent? Dat dus.
Aaa krijg net een appje 'I hope you did not mind I kissed you this afternoon' errr halleeaauuww ik vond t fantastisch!
Let love rule!
woensdag 31 juli 2013 om 20:23
quote:Tashy schreef op 31 juli 2013 @ 20:17:
Jaaahh, dat ken ik! Daar kan geen pilletje tegenop .
Ik kende mijn man precies een half uur toen we ineens zaten te zoenen. Afijn, ik was meteen van de wereld en heb hem aan zijn haren meegesleept naar mijn kruiptentje om het feest in gepaste afzondering voort te zetten. En nu zijn we al veertien jaar samen, en hebben we twee kinderen .
Ik zeg het dus ook: dit is ware liefde Tash!
Jaaahh, dat ken ik! Daar kan geen pilletje tegenop .
Ik kende mijn man precies een half uur toen we ineens zaten te zoenen. Afijn, ik was meteen van de wereld en heb hem aan zijn haren meegesleept naar mijn kruiptentje om het feest in gepaste afzondering voort te zetten. En nu zijn we al veertien jaar samen, en hebben we twee kinderen .
Ik zeg het dus ook: dit is ware liefde Tash!
woensdag 31 juli 2013 om 20:27
@ Lady echt ik moest me zoooo inhouden! Dit was echt geen beschaafde zoen. Ja zo begon het maar op een gegeven moment vraten we elkaar zowat op. Moet er heel maf uit gezien hebben .... een gele regenjas met 4 benen er onderuit ...lebber en grom geluiden... woehaha.
Ik smelt echt zo hard hier... maar wat t lastig maakt is dat ie echt zo verrekte mega hopeloos onzeker is! Echt niet t type om te roepen 'hey my place or yours?'
Ik smelt echt zo hard hier... maar wat t lastig maakt is dat ie echt zo verrekte mega hopeloos onzeker is! Echt niet t type om te roepen 'hey my place or yours?'
Let love rule!
woensdag 31 juli 2013 om 20:38
NEE dit kan niet!!! Hij appt terug 'ok thats a big relief because I was not sure if you would like me to do that. I am not good at this. Should have told you before I never really had a girlfriend before but I could not find the words. I understand if you now think I am a stupid loser...'
Let love rule!