De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
Awwwww, wat schattig!

Wat vind je er van?

Hij ziet je echt wel zitten Tashy, als hij zoiets persoonlijks schrijft.
Ja aan de ene kant vind ik het wel een beetje apart... bedoel... hij is nou niet echt 16 meer. Dan denk ik wel van hoe kan dat nou weer!? En ik krijg dan visioenen van dat TV programma over mensen die t nog nooit gedaan hebben enzo. Maar aan de andere kant... ik heb vandaag echt zo'n mega toffe dag gehad. Als ik zo met m omga is ie grappig en attent en ik word er helemaal blij van! Ik weet dat die mensen bestaan die zo'n rare kijk op zichzelf hebben en zo'n laag zelfbeeld... Alleen in zijn geval snap ik er niks van! Zullen de vlinders wel zijn
Let love rule!
Joh, ik zou er eigenlijk helemaal niks bij denken. We zijn ooit allemaal een ''beginner'' geweest en verliefd is verliefd.

En Kekke Duitser blijft dat ook.

Oh wat liiiieeeffff!

Edit: niet zeuren Tash. Als hij al over half Duitsland heen was geweest had je pas echt wat te klagen gehad . Mijn man/kruiptentjeslover had trouwens ook nog nooit een vriendinnetje gehad (waar ik ook geen reet van snapte). Maar ja, eentje moet de eerste zijn he.
...hij is 40
Let love rule!
Tja... Nou en?

Hahaha als je hem zo leuk vindt, zou je hem hierom afwijzen?

Dat doet er toch niet toe? Nooit een echte vriendin gehad betekend niet dat hij nooit heeft gezoend, nooit heeft gedate, nooit sex heeft gehad.

En als dat wel zo is, nou dan kun je hem dat allemaal leren
Ook dat van Scamp idd
Ik vind het ook niet erg hoor! Maar t is meer dat ik t dus kut vind dat ook al lebber ik m af onder een regenjassie dat ie nog steeds zoiets heeft van hellupie hullepie. Daar moet ik nodig wat aan gaan doen dus...
Let love rule!
quote:Scamp schreef op 31 juli 2013 @ 20:54:

Dat doet er toch niet toe? Nooit een echte vriendin gehad betekend niet dat hij nooit heeft gezoend, nooit heeft gedate, nooit sex heeft gehad.

En als dat wel zo is, nou dan kun je hem dat allemaal leren Dat ook. En als hij echt nog nooit gezoend heeft moet hij wel een natuurtalent zijn zo te lezen .
Ahwww, wat schattig dat je zo verliefd bent. Om je maar even een hart onder de riem te steken: mijn man had toen ik hem ontmoette ook nog nooit een relatie gehad, gewoon omdat hij zo onzeker was. En hij was de 40 al gepasseerd zelfs. Terwijl hij echt de allerleukste en allerliefste man ever is. Laat je daar dus niet door afschrikken.

Enne, het voordeel; je zult in ieder geval geen last hebben van gedoe met jaloerse exen.
Joh Tash, voel je nix van

Als het gevoel goed is en het zoenen is goed, dan komt het met de rest ook wel goed hoor!

Jee, rijden ineens allemaal loeiende sirenes door de straat die stoppen net om de bocht. Ik kan zien dat er mannen in oranje hesjes alle auto's die erheen willen weer terugsturen en ik wil weten wat er aan de hand is!

Maar ik ga niet sensatiezuchtig erbij staan, en als het iets ergs is dan wil ik het ook niet zien.
Sorry dat ik zomaar inbreek trouwens.
quote:Tashy schreef op 31 juli 2013 @ 20:56:

Ik vind het ook niet erg hoor! Maar t is meer dat ik t dus kut vind dat ook al lebber ik m af onder een regenjassie dat ie nog steeds zoiets heeft van hellupie hullepie. Daar moet ik nodig wat aan gaan doen dus... Ja. Ga d'r maar gauw wat aan doen. Anders google ik je kekke Duitser en dan neem ik hem zelf. Ha!
Geeft niks Trotter hoe meer zielen hoe meer vreugd.

En als die zoen een voorspelling is voor de rest dan is het echt het aller grootste godvergeten natuurtalent op de hele aardkloot! Echt van die knetterende vonken... MEER!!!!!
Let love rule!
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 juli 2013 @ 20:58:

[...]

Ja. Ga d'r maar gauw wat aan doen. Anders google ik je kekke Duitser en dan neem ik hem zelf. Ha!Hebbert! Jij hebt die knappe lord toch al!
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 juli 2013 @ 20:58:

[...]

Ja. Ga d'r maar gauw wat aan doen. Anders google ik je kekke Duitser en dan neem ik hem zelf. Ha!Dan ga ik dat tegen Lord Voldemort vertellen en dan stuurt hij Nagini op je af heurrrrr
quote:TequilaVixen schreef op 31 juli 2013 @ 21:00:

[...]

Hebbert! Jij hebt die knappe lord toch al!

Die stuur ik gewoon naar de Appie om een pakje shag .

*Nee hoor. Sinds ik mijn knappe Lord heb ontmoet ben ik zo trouw als een hond*
quote:Trotter schreef op 31 juli 2013 @ 20:58:

Sorry dat ik zomaar inbreek trouwens. Jouw avatar is zo lief!!!
Dank je.
Oh tash, ik vind het juist schattig dat hij zo onzeker is. Ik vind hem nu al echt een lieverd. Wat een schattige Kekke Duitser is het toch ook

Iedereen hier is kennelijk vd beginnelingen, wat zijn we eensgezind!
Dit zijn jullie

God ik ben nu dus echt in staat om zo de auto weer in te stappen... O kak ik moet morgen werken
Let love rule!
Wonen jullie ver uit elkaar?

Mijn lief woont hier 2 uur rijden vandaan (en ik heb geen auto, dus eigenlijk is het nog veel verder :p )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven