De Commune
woensdag 31 juli 2013 om 21:28
woensdag 31 juli 2013 om 21:49
Ik doe een klein experiment... ik vond het recept voor een natuurlijk maskertje dat je zelf kan maken en waar je blijkbaar ook nog eens helemaal fris en fit van wordt. Ik moest alleen een kwart komkommer en een theelepel honing in de blender stoppen en het op mijn gezicht smeren.
Dus... nu zit er komkommerprut op het plafond en er loopt groene derrie mijn decolleté in. Fantastisch experiment. Het moet een kwartier blijven zitten maar ik denk dat ik het tegen die tijd van mijn tenen af kan spoelen
Dus... nu zit er komkommerprut op het plafond en er loopt groene derrie mijn decolleté in. Fantastisch experiment. Het moet een kwartier blijven zitten maar ik denk dat ik het tegen die tijd van mijn tenen af kan spoelen
woensdag 31 juli 2013 om 22:55
quote:Peacy schreef op 31 juli 2013 @ 16:07:
Wie of wat is Minion?? Ik snap het niet meer!
Ik heb trouwens momenteel een leven.
Gisteren is mijn tv voor op mijn kamer aangekomen. Dus nu moest ik mijn kamer opruimen.
Kom ik erachter dat m'n bed naar de knoppen is. Dus nu sparen voor een nieuw bed (tweepersoons).
*sigh*
Heeft er nog iemand een baantje in de aanbieding voor mij
Huh, heb jij een leven??
Wie of wat is Minion?? Ik snap het niet meer!
Ik heb trouwens momenteel een leven.
Gisteren is mijn tv voor op mijn kamer aangekomen. Dus nu moest ik mijn kamer opruimen.
Kom ik erachter dat m'n bed naar de knoppen is. Dus nu sparen voor een nieuw bed (tweepersoons).
*sigh*
Heeft er nog iemand een baantje in de aanbieding voor mij