vibrator kopen??

31-07-2013 23:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik wil graag een vibrator kopen maar kan hem niet via internet bestellen want ik woon nog thuis. Waar kan ik deze kopen..? Waar ik woon is geen christine le duc in de buurt. Andere winkels?? (geen hele dure of zo..)
Etos.
27 mensen vinden dit leuk.
Kruidvat
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Blokker
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
V&D
Hema niet
En PS: Ik vermoed dat je ze hier wel kan krijgen.
Waarom kan je hem niet bestellen als je nog thuis woont? Het wordt bij de meeste erotische webshops in een neutrale verpakking geleverd dus niemand die ziet dat jij een vibrator ontvangt.
quote:Ster__ schreef op 31 juli 2013 @ 23:06:

Etos.Zwart of roze met diamantjes!
En dan ga je een dag winkelen in een stad waar ze wel een CLD hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:livine schreef op 31 juli 2013 @ 23:08:

Waarom kan je hem niet bestellen als je nog thuis woont? Het wordt bij de meeste erotische webshops in een neutrale verpakking geleverd dus niemand die ziet dat jij een vibrator ontvangt.Inderdaad - of 'algemene' webshops zoals Bol, Wehkamp, Otto.. of maken jouw ouders je post open?
Mwoah, kan me voorstellen dat je vragen krijgt als er bv "niet bij de buren afleveren" op een pakketje staat.
Dat heb ik serieus nog nooit op een pakketje zien staan?

Maareh, veel webshops hebben ook de optie je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt, zoals een Albert Heijn of tabakszaak. En dan kan alleen jij je pakketje ophalen, want je moet 'n Identiteitsbewijs meenemen
Dankje!
quote:lostintranslation schreef op 31 juli 2013 @ 23:22:

Dat heb ik serieus nog nooit op een pakketje zien staan?

Maareh, veel webshops hebben ook de optie je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt, zoals een Albert Heijn of tabakszaak. En dan kan alleen jij je pakketje ophalen, want je moet 'n Identiteitsbewijs meenemen Zag het ook voor het eerst om mijn pakketje staan. Wist ook niet dat dit zo was (achteraf wel logisch eigenlijk haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven