De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
3 uur rijden enkele reis en naar mijn werk is 3,5 uur. Maar we appen vrolijk door. Ik vind dit zo schattig t is net alsof we 16 zijn. Ga maar niet hier neerzetten wat er intussen over de app vliegt. Iets met te strak zittende fietsbroeken mwahah
Let love rule!
Ik doe een klein experiment... ik vond het recept voor een natuurlijk maskertje dat je zelf kan maken en waar je blijkbaar ook nog eens helemaal fris en fit van wordt. Ik moest alleen een kwart komkommer en een theelepel honing in de blender stoppen en het op mijn gezicht smeren.

Dus... nu zit er komkommerprut op het plafond en er loopt groene derrie mijn decolleté in. Fantastisch experiment. Het moet een kwartier blijven zitten maar ik denk dat ik het tegen die tijd van mijn tenen af kan spoelen
Mijn vriend had ook nog nooit een vrierndinnetje gehad voor mij, beste man ever! ( ook in bed)
Oh god hoppala ik weet nu wel waarover ik ga dromen .... Is het hier zo warm

Of ligt het aan mij?!
Let love rule!
Is best warm!!

Tequilla: ziet er uhm.. Spinazieachtig uit!!
Er valt er hier een over t caravantrapje, wat hij toch echt zelf heeft weggezet.
quote:Peacy schreef op 31 juli 2013 @ 16:07:

Wie of wat is Minion?? Ik snap het niet meer!

Ik heb trouwens momenteel een leven.

Gisteren is mijn tv voor op mijn kamer aangekomen. Dus nu moest ik mijn kamer opruimen.

Kom ik erachter dat m'n bed naar de knoppen is. Dus nu sparen voor een nieuw bed (tweepersoons).

*sigh*

Heeft er nog iemand een baantje in de aanbieding voor mij :P Huh, heb jij een leven??
Shit! Je hebt me gevonden! Ja, ik heb een leven! Lijkt niet logisch :p, maar blijkbaar is het zo :p
Ik heb geen leven Ik slijt mijn dagen op het forum. Morgenavond ga ik met jou en Rara op stap. Vrijdag komt Sole met haar kids t/m zondag. Zelfs mijn real life is een forum.
Aahw .. Troost je, als ik geen tv op mn kamer wilde, had ik ook geen leven gehad.

Maar ik wilde perse die tv hebben, dus nu moet alles wijken en dus ruimen :-~
quote:prada schreef op 31 juli 2013 @ 23:08:

Ik heb geen leven Ik slijt mijn dagen op het forum. Morgenavond ga ik met jou en Rara op stap. Vrijdag komt Sole met haar kids t/m zondag. Zelfs mijn real life is een forum.Hahaha lekker wijf ben je toch ook..
Maaaarrr morgen wordt wel leuk!!
Tsss, sole, onderschat jezelf niet!
Sole, jongste heeft vrijdagmiddag vrij dus dan komt hij alvast kennismaken met zijn shopvriendin. Misschien kunnen we zaterdag nog terrasje doen met Peacy.
quote:Peacy schreef op 31 juli 2013 @ 23:19:

Tsss, sole, onderschat jezelf niet!Doe ik ook niet men de mannen eten uit mijn hand..
quote:Peacy schreef op 31 juli 2013 @ 23:18:

Maaaarrr morgen wordt wel leuk!!en waaaarmmmm
quote:prada schreef op 31 juli 2013 @ 23:21:

Sole, jongste heeft vrijdagmiddag vrij dus dan komt hij alvast kennismaken met zijn shopvriendin. Misschien kunnen we zaterdag nog terrasje doen met Peacy.Goed plan ik ben voor.!
Ik ook!
quote:sole-mare schreef op 31 juli 2013 @ 23:22:

[...]

Doe ik ook niet men de mannen eten uit mijn hand.. Vooral die ene.
Ga ik even mijn Masterplanning herschrijven.
quote:prada schreef op 31 juli 2013 @ 23:24:

[...]

Vooral die ene.

Ja ik fuck hem up mentally zegt hij..

Nou dat doe ik goed of niet dan..
Ik had van de week 8 mannen die voor mijn deur stonden te dringen. Brandweermannen, dat dan weer wel
Tja, ik ben alleen maar lief
Welterusten mensen!!!!

~probeert niet aan het Rammstein nummer 'pussy' te denken~

Tot morgen! Helpen jullie me door mijn werkdag heen? Er is geen kont te doen namelijk!
Let love rule!
quote:prada schreef op 31 juli 2013 @ 23:27:

Ik had van de week 8 mannen die voor mijn deur stonden te dringen. Brandweermannen, dat dan weer wel Kon dat niet wachten tot ik er ben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven