De Commune
donderdag 1 augustus 2013 om 08:50
donderdag 1 augustus 2013 om 09:07
donderdag 1 augustus 2013 om 09:28
ahh yellow, balen dat je hem zo lang moet missen. Hopelijk hebben jullie een fijne en leuke dag samen.
Mocht je in de toekomst een virtuele boezem nodig hebben om tegenaan gedrukt te worden, dan hou ik me aanbevolen
Mocht je in de toekomst een virtuele boezem nodig hebben om tegenaan gedrukt te worden, dan hou ik me aanbevolen
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
donderdag 1 augustus 2013 om 09:33
donderdag 1 augustus 2013 om 09:36
quote:yellowlove2punt0 schreef op 01 augustus 2013 @ 09:33:
Ah wat lief Ik baal ervan, want hij staat echt altijd voor me klaar (ook as ik emo ben enzo) en het is gewoon een toffe gast met wie je zo'n lol kan hebben (hij is single dus als er nog mensen geinteresseerd zijn )
Is je werk al plotseling leuk geworden per ongeluk?Maar yellow je kunt ook skypen enzo hè dus dat is tenminste iets.
Ah wat lief Ik baal ervan, want hij staat echt altijd voor me klaar (ook as ik emo ben enzo) en het is gewoon een toffe gast met wie je zo'n lol kan hebben (hij is single dus als er nog mensen geinteresseerd zijn )
Is je werk al plotseling leuk geworden per ongeluk?Maar yellow je kunt ook skypen enzo hè dus dat is tenminste iets.
donderdag 1 augustus 2013 om 09:43
donderdag 1 augustus 2013 om 09:47
Hij gaat reizen in rimboe's dus dat maakt het lastiger. En het is een gast, dus ik denk eigenlijk dat hij het wel best vindt om me gewoon over een half jaar weer te zien hahaha (maar hij zal vast braaf ee paar keer een mailtje sturen ofzo)
@DM, hmm jammer dat het nietper ongeluk toch tof is geworden Wie weet gebeurt dat nog vandaag, dat van dat jaarsalaris!!
@DM, hmm jammer dat het nietper ongeluk toch tof is geworden Wie weet gebeurt dat nog vandaag, dat van dat jaarsalaris!!
donderdag 1 augustus 2013 om 10:12
donderdag 1 augustus 2013 om 10:23
Tashy je kunt toh gewoon een tashy@gmail.com aanmaken?Ik heb ook meerdere gmail accounts, kun je allemaal tegelijk mee inloggen en dan heen en weer swithcen.
Heb je een kledingcrisis Peacy? Moeten we een jurk voor je naaien voor het bal?
Heb je een kledingcrisis Peacy? Moeten we een jurk voor je naaien voor het bal?
donderdag 1 augustus 2013 om 10:33