hotmail gehackt?!
donderdag 1 augustus 2013 om 09:28
Zijn er mensen die ervaring hebben met gehackte hotmail account?
Ik krijg melding dat iemand anders mijn account in gebruik heeft. Om het weer aan te passen moet mijn identiteit gecontroleerd worden, ik moet bijv invullen wat voor mappen ik in m'n account heb en wat onderwerpen van mails invullen en een ander mailadres invullen om te kunnen verifiëren.
Ik krijg melding dat iemand anders mijn account in gebruik heeft. Om het weer aan te passen moet mijn identiteit gecontroleerd worden, ik moet bijv invullen wat voor mappen ik in m'n account heb en wat onderwerpen van mails invullen en een ander mailadres invullen om te kunnen verifiëren.
donderdag 1 augustus 2013 om 09:32
Ja, wel eens meegemaakt. Toen ook alles opgegeven wat jij zegt (niet de inhoud van de mails, maar wel namen van mappen, afzenders, onderwerpen e.d.) Ik weet niet meer precies hoe het ook alweer ging, maar uiteindelijk kon ik daardoor weer in mijn mail.
Die heb ik vervolgens helemaal leeggegooid en een nieuw email adres genomen.
Die heb ik vervolgens helemaal leeggegooid en een nieuw email adres genomen.
donderdag 1 augustus 2013 om 09:55
Lang geleden een keer gehad, maar toen had de hacker het nieuwe wachtwoord aan een vriendin van me verteld, die het natuurlijk weer aan mij doorgaf (ik vind het nog altijd een interessante actie van die hacker).
Het is in ieder geval aan te raden om vanaf nu een zo moeilijk mogelijk wachtwoord in te stellen, met veel hoofdletters, cijfers en leestekens, al heb ik geen idee of dat echt helpt tegen al die high-tech hackers van tegenwoordig...
Het is in ieder geval aan te raden om vanaf nu een zo moeilijk mogelijk wachtwoord in te stellen, met veel hoofdletters, cijfers en leestekens, al heb ik geen idee of dat echt helpt tegen al die high-tech hackers van tegenwoordig...
donderdag 1 augustus 2013 om 11:34
Mijn man kreeg ook die melding, moest ook alles invullen maar kreeg zijn account niet terug.
Diverse malen geprobeerd en contact gezocht met hotmail, het mocht niet baten. Nu heeft hij een ander account bij een andere provider.
Het is echt klote zoiets, hij had er rekeningen op staan die nog betaald moesten worden en diverse bewijzen voor aankopen waar hij nu geen garantie meer op krijgt.
Toch regelmatig een backup maken van dit soort dingen...
Diverse malen geprobeerd en contact gezocht met hotmail, het mocht niet baten. Nu heeft hij een ander account bij een andere provider.
Het is echt klote zoiets, hij had er rekeningen op staan die nog betaald moesten worden en diverse bewijzen voor aankopen waar hij nu geen garantie meer op krijgt.
Toch regelmatig een backup maken van dit soort dingen...
donderdag 1 augustus 2013 om 11:35
donderdag 1 augustus 2013 om 11:41
Heb ik vorig jaar ook gehad. Er waren bij mij opeens mailtjes naar alle contactpersonen gestuurd.
Moest de onderwerpen van de laatste mails benoemen en de namen van de mappen.
Ik heb dit wel gedaan en kon toen weer in mijn mail. Het eerste wat ik doen gedaan heb, is mijn wachtwoord gewijzigd uiteraard.
Moest de onderwerpen van de laatste mails benoemen en de namen van de mappen.
Ik heb dit wel gedaan en kon toen weer in mijn mail. Het eerste wat ik doen gedaan heb, is mijn wachtwoord gewijzigd uiteraard.
donderdag 1 augustus 2013 om 12:41
Ik heb dat ook een keer gehad toen ik nog een mailadres van Hotmail had. De service was wel heel goed. Ik moest toen ook allerlei informatie doorsturen, ook mijn IP-adres en eventuele andere IP-adressen van computers waarop ik mijn mail had gelezen. Ik heb toen onder andere ook een IP-adres van een oppasadres dat ik toen had overlegd. Alle informatie bleek voldoende en binnen een paar dagen had ik weer toegang tot mijn account.