De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Hahahaha! Nu moeten we je allemaal toevoegen? :p? (A)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister mijn harem broek afgemaakt en een shirt begonnen.

Vandaag heb ik een zelfgemaakte rok aan.

Gewoon leren naaien peacy, is echt niet moeilijk. Mijn rok was gratis, de broek een tientje en het shirt ¤3. er zijn 1000en makkelijke patronen te vinden.
Hoppala: wil het wel eens gaan proberen. Net als haken, breien, etc.. Beginnen met een kussensloop. Helaas geen naaimachine in de buurt. . Plus, ik denk dat ik er niet heeel goed in ga zijn :p
hmm, ja zonder naaimachine is naaien een beetje lastig.

Op zich heb je voor haken en breien veel minder spullen nodig, voor een paar euro kan je al beginnen!
Goedemorgen,

Wow, sinds gistermiddag al 6 of 7 pagina's gemist
Haken is leuk, heb het heel veel gedaan. Inmiddels al een jaar of wat amper nog gehaakt, maar blijf het wel leuk vinden.

Helaas heb ik er nu de rust niet voor.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Klopt, heb hier alles in huis
Sorry! Had geen leven :p
Despicable/Minion: zonde zeg! Jij maakte echt supercreaties!
haha! Thanks. Grappig dat jij dat weet!

Ik wil nog steeds wel haken, maar ik heb er de energie niet voor. Op dit moment heb ik nergens energie voor, vind niks leuk om te doen, leef een beetje op de automatische piloot, sleep mezelf de dagen door enzo.

Maar verder gaat het toppie! Dat haken komt wel weer...
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
quote:despicable_me schreef op 01 augustus 2013 @ 11:40:

haha! Thanks. Grappig dat jij dat weet!

Ik wil nog steeds wel haken, maar ik heb er de energie niet voor. Op dit moment heb ik nergens energie voor, vind niks leuk om te doen, leef een beetje op de automatische piloot, sleep mezelf de dagen door enzo.

Maar verder gaat het toppie! Dat haken komt wel weer...

In het allereerste haaktopic heb ik meegeschreven. Alleen lukte mij het niet zo goed als jullie. Was enorm jaloers op jullie creaties.

Dus vandaar .

Jammer zeg :(, hoop dat je het snel weer terug vindt ;).
Haken, breien, dat zijn dingen die ik nog wel eens wil leren.

Ik borduur graag en ben nu met een hele grote merklap bezig. Ook heb ik het quilten gevonden maar daar moet ik echt een naaimachine voor hebben.
Ik hou het voorlopig even bij acrylverfschilderen

Maareh...als iemand hier kan haken...maak PLEASE een muts voor mij!!!

Deze wil ik echt heuuuul graag
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 01 augustus 2013 @ 13:00:

Ik hou het voorlopig even bij acrylverfschilderen

Maareh...als iemand hier kan haken...maak PLEASE een muts voor mij!!!

Deze wil ik echt heuuuul graag

In het haaktopic zal vast wel iemand zijn.

Ik kan dat wel maken, maar mijn lijst met dingen die ik nog moet maken is 4 kantjes lang, dus dat wordt niet echt wat. sorry.
Dames, wat te doen met een 9-jarige die zich momenteel heeel slecht alleen kan vermaken?
quote:Peacy schreef op 01 augustus 2013 @ 15:22:

Dames, wat te doen met een 9-jarige die zich momenteel heeel slecht alleen kan vermaken?De tuinslang er op zetten.
hahaha die muts is awesome. Die ga ik ooit eens een keer maken...denk ik.
na hoop heen en weer geapp vandaag... geeft ie aan dat ie het op dit moment allemaal ff niet meer weet. De onzekerheid...het feit dat ie zonder baan zit... een welgemeend KUT! Wat was gister dan? Hij zegt dat ie er zelf ook de vinger niet op kan leggen. Dat ie nog nooit zo verliefd is geweest bla bla bla. Dat ie eerst de boel weer op de rit wil hebben. Ik voel een 'he is just not that into you' in de lucht hangen hier. Echt onvoorstelbaar. Ik zie het nog voor me allemaal. ~legt de roze bril met een zucht in een laatje~
Let love rule!
Tashy, kun je een afspraak met hem maken om er face to face over te praten?

Ik denk nl dat hij juist wel into you is maar te onzeker om er wat mee te doen.
Dit schrijft ie

Dear *Tashy* ,

oh my, what a sting this gives me. Do you really believe you have to show me what a great person you are? No, I already know that. I know your intelligence, your wit, your imagination - and I love it.

I'll say it like this: There is a future I see for the both of us. And I still stick to what I said about timing: It's the same why some people are good at telling jokes and some aren't: Timing is what's important to make humour work. It may be an odd image, but it's true, I think.

Giving up on you? No, no matter what you think!! But I can't tell you when. I need to sort out myself first. Everything is such a mess and a blur. And I can't just keep you around waiting like a dog tied to a leash at the supermarket. You deserve better than that.

'Kekke Duitser'

Tsja ......
Let love rule!
.
Cateautje: goed idee!

Tashy: ik twijfel tussen he is not into you like that of hij laat zich heeeeeel erg door onzekerheid leiden!
Ik ook ....
Let love rule!
quote:Peacy schreef op 01 augustus 2013 @ 15:22:

Dames, wat te doen met een 9-jarige die zich momenteel heeel slecht alleen kan vermaken?Zeggen dat als hij zich verveelt hij niet jou moet komen vervelen. Of is het een zij?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven