De Commune
donderdag 1 augustus 2013 om 18:36
quote:Scamp schreef op 01 augustus 2013 @ 18:23:
Ik ben ook verliefd geworden vandaag. Op Johnny.
Hij is 6 weken oud, zwart met wit, miauwde naar me en viel tegen mijn nek aan in slaap, zodra ik hem oppakte.
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem.
Maar mijn vriend wil niet
Gemeen hoor, een buurvrouw met een kattenopvang.
Ik ben ook verliefd geworden vandaag. Op Johnny.
Hij is 6 weken oud, zwart met wit, miauwde naar me en viel tegen mijn nek aan in slaap, zodra ik hem oppakte.
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem.
Maar mijn vriend wil niet
Gemeen hoor, een buurvrouw met een kattenopvang.
donderdag 1 augustus 2013 om 18:48
donderdag 1 augustus 2013 om 19:20
Peacy veel plezier vandaag
DM hoe was het p het werk, is het nog een beetje gegaan?
Hopz veel plezier met fietsen!
Zie ik iets opbloeien tussen Scamp en Pina
tashy, mooi kut is dat. Vind het een vreemd mailtje en ik begrijp het niet helemaal. Ik hou wel van zeggen waar het op staat en hier staat op zich heel veel maar het zegt vrij weinig. Gaat het een beetje? Ik vind het heel naar voor je. Zou zelf denk ik toch duideijkheid vragen want hier kun je jezelf ook helemaal gek mee maken zeg maar.
Park was leuk, net shredje gedaan, helemaal bezweet ben ik. Afscheid ging ok, hij is truwens nog wel in Nederland maar andere kant vh land gaat over maand pas naar buitenland. Dus we kunnen nog wel bellen enzo. Was wel lief dat we vandaag onze bijzondere vriendschap vol ups en downs hebben doorgenomen. goeie gast is het. En ik heb gezegddat hij geen massages met happy ending moet nemen daar
DM hoe was het p het werk, is het nog een beetje gegaan?
Hopz veel plezier met fietsen!
Zie ik iets opbloeien tussen Scamp en Pina
tashy, mooi kut is dat. Vind het een vreemd mailtje en ik begrijp het niet helemaal. Ik hou wel van zeggen waar het op staat en hier staat op zich heel veel maar het zegt vrij weinig. Gaat het een beetje? Ik vind het heel naar voor je. Zou zelf denk ik toch duideijkheid vragen want hier kun je jezelf ook helemaal gek mee maken zeg maar.
Park was leuk, net shredje gedaan, helemaal bezweet ben ik. Afscheid ging ok, hij is truwens nog wel in Nederland maar andere kant vh land gaat over maand pas naar buitenland. Dus we kunnen nog wel bellen enzo. Was wel lief dat we vandaag onze bijzondere vriendschap vol ups en downs hebben doorgenomen. goeie gast is het. En ik heb gezegddat hij geen massages met happy ending moet nemen daar
donderdag 1 augustus 2013 om 19:55
quote:yellowlove2punt0 schreef op 01 augustus 2013 @ 19:51:
Cateautje Ik ben gewoon een mietje wat dat betreft.
Eh nee, hij is heel lief en knap enzo maar ik gun hem aan iemand vd Commune hoor (ik zie hem gewoon niet op die manier). 29 lentes jong, bieden maar!Kijk, daar kan je nog eens een vroeger mee creëren.
Cateautje Ik ben gewoon een mietje wat dat betreft.
Eh nee, hij is heel lief en knap enzo maar ik gun hem aan iemand vd Commune hoor (ik zie hem gewoon niet op die manier). 29 lentes jong, bieden maar!Kijk, daar kan je nog eens een vroeger mee creëren.
donderdag 1 augustus 2013 om 20:00
Ja ik moet weer wat te zeiken hebben... ben net verbrand op t stukje werk-huis met de scootert. Bwoe! Ik haat mijn witte huid met sproeten ~cry~ nu voelt het alsof mijn voorhoofd gefrituurd is. Vanavond een verjaardag waar ik geen zin in heb omdat ik t nog steeds te warm heb. En ik mis m. Gisteravond nog hele fantasieeen over onze volgende date (ik had voorgesteld om stukje met mn oldtimer te gaan touren, picknickmandje mee yeah I know ...Tacky as hell) en nu dit. Bah. Geen Kekke Duitser maar Gekke Duitser. Verdullemedosie!!!
Let love rule!