Strand?
donderdag 1 augustus 2013 om 20:55
donderdag 1 augustus 2013 om 21:58
Ik kan helaas ook niet vroeg, breng eerst mijn peuter naar kdv ( waar ze allemaal leuke dingen met water gaan doen in hun schaduwrijke tuin, misschien blijf ik daar wel!)
Bij vorige zw schap ben ik ook vaker naar het strand geweest maar dan in Zeeland en daar wist ik de rustige plekken.
Supermarkt is inderdaad heerlijk nu! Ik heb vandaag een hele rij mensen voor laten gaan bij de kassa omdat het er zo fijn was.
Bij vorige zw schap ben ik ook vaker naar het strand geweest maar dan in Zeeland en daar wist ik de rustige plekken.
Supermarkt is inderdaad heerlijk nu! Ik heb vandaag een hele rij mensen voor laten gaan bij de kassa omdat het er zo fijn was.
donderdag 1 augustus 2013 om 22:06
Ik zou t ook niet doen. Ben zelf bijna 36 weken en breng het grootste deel van de dag binnen door. Met alle ramen, deuren en gordijnen potdicht! Staat een zwembad in de tuin en af en toe ga ik daarin afkoelen. Vanmiddag had ik het zelfs best wel koud toen ik na het zwemmen binnen op de bank lag . Denk dat ik er zo voor het slapen gaan nog even in "duik"!
donderdag 1 augustus 2013 om 22:11
Ik ben 30 weken zwanger van een tweeling en ben met deze hitte bijna elke dag op het strand. Onder de parasol in een stoel aan de waterkant. Heerlijk! Af en toe even afkoelen in zee en verder heerlijk ontspannen terwijl mijn kinderen aan het spelen zijn. Nu woon ik in Zeeland en is het strand vlakbij, dat scheelt misschien...
donderdag 1 augustus 2013 om 22:12
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 augustus 2013 @ 21:46:
[...]
39 weken al? Spannunt!
Maar met bevallen zou ik inderdaad maar even wachten tot het wat is afgekoeld . Ik ben toen bevallen bij een graadje of 24, dat was ideaal. Het was ook bijna windstil, dus zoon kon meteen lekker buiten staan in de kinderwagen onder die beroemde boom
Toen ik van pommel beviel was het -18, het zou een bijzonder verhaal worden als het morgen zou gebeuren maar liever niet
Het lijkt me wel heerlijk om meteen naar buiten te kunnen (ook al heb ik niet zo een speciale boom )
[...]
39 weken al? Spannunt!
Maar met bevallen zou ik inderdaad maar even wachten tot het wat is afgekoeld . Ik ben toen bevallen bij een graadje of 24, dat was ideaal. Het was ook bijna windstil, dus zoon kon meteen lekker buiten staan in de kinderwagen onder die beroemde boom
Toen ik van pommel beviel was het -18, het zou een bijzonder verhaal worden als het morgen zou gebeuren maar liever niet
Het lijkt me wel heerlijk om meteen naar buiten te kunnen (ook al heb ik niet zo een speciale boom )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 1 augustus 2013 om 22:35