De Commune
donderdag 1 augustus 2013 om 20:54
jn vriend zegt dat ze altijd al een rot karakter heeft gehad. Zij is zielig en iedereen moet rekening met haar houden.
Aan de andere kant heeft ze ook 30 jaar voor haar man gezorgt en is ze vaak echt heel erg lief voor mij. Niet voor mijn vriend.
Het is dus puur aandacht.
En nu genoeg gezeurt.
Nu iets leuks graag
Aan de andere kant heeft ze ook 30 jaar voor haar man gezorgt en is ze vaak echt heel erg lief voor mij. Niet voor mijn vriend.
Het is dus puur aandacht.
En nu genoeg gezeurt.
Nu iets leuks graag
donderdag 1 augustus 2013 om 21:46
Hallo dames! Mag ik even inbreken? Is er nog plaats voor 1 meer??
Heb de laatste dagen meegelezen ook in de andere 2 topics maar geen tijd om te reageren!
Zit midden in verhuizing .. Ga de stap wagen om samen te wonen met lief ( en kids na lange periode)!
Scamp ken ik uit ander topic maar heb Nick-change gehad ondertussen.
Soit, wil sowieso melden dat het erg vermakelijk en herkenbaar is!
Heb de laatste dagen meegelezen ook in de andere 2 topics maar geen tijd om te reageren!
Zit midden in verhuizing .. Ga de stap wagen om samen te wonen met lief ( en kids na lange periode)!
Scamp ken ik uit ander topic maar heb Nick-change gehad ondertussen.
Soit, wil sowieso melden dat het erg vermakelijk en herkenbaar is!
donderdag 1 augustus 2013 om 21:49
donderdag 1 augustus 2013 om 22:48
quote:yellowlove2punt0 schreef op donderdag 01 augustus 2013 22:41 HOi pandora! Welkom!
Dank je!! Welkom klinkt fijn!
Momenteel ben ik aan het vechten met de verhuisdozen ( en de overmaat aan troep, ahum, spullen die ik heb) maar hopelijk binnen paar dagen meer rust als alles achter de rug is! Spannend!
Dank je!! Welkom klinkt fijn!
Momenteel ben ik aan het vechten met de verhuisdozen ( en de overmaat aan troep, ahum, spullen die ik heb) maar hopelijk binnen paar dagen meer rust als alles achter de rug is! Spannend!
donderdag 1 augustus 2013 om 23:14
donderdag 1 augustus 2013 om 23:17
vrijdag 2 augustus 2013 om 09:30
scamp, wat een rotsituatie zeg!
Duidelijk zijn is het enige wat echt helpt denk ik.
Waarom heeft zij eigenlijk een woon en slaapkamer en jullie alleen een slaapkamer?
En waarom kan ze niet alleen wonen, zeker als ze de hele tijd de hort op is?
Blijft dit zo tot ze uit de tijd komt?
Ik zou allereerst een slot op jullie kamerdeur doen, zodat ze niet binnen kan komen als jullie dat niet willen, dan maar kinderachtig.
En kunnen jullie niet 'gewoon' om de tafel gaan en als 3 volwassenen bespreken hoe het er in huis aan toe moet gaan? en dat jullie stem even zwaar weegt?
Ik ben weer even met de neus op de feiten gedrukt dat ik een ontzettend lieve schoonma heb. We hebben 2 maanden bij haar ingewoond en dat was eigenlijk alleen maar leuk en gezellig. (goed, ik heb wel een beetje ene oor in, andere oor uit geoefend)
Duidelijk zijn is het enige wat echt helpt denk ik.
Waarom heeft zij eigenlijk een woon en slaapkamer en jullie alleen een slaapkamer?
En waarom kan ze niet alleen wonen, zeker als ze de hele tijd de hort op is?
Blijft dit zo tot ze uit de tijd komt?
Ik zou allereerst een slot op jullie kamerdeur doen, zodat ze niet binnen kan komen als jullie dat niet willen, dan maar kinderachtig.
En kunnen jullie niet 'gewoon' om de tafel gaan en als 3 volwassenen bespreken hoe het er in huis aan toe moet gaan? en dat jullie stem even zwaar weegt?
Ik ben weer even met de neus op de feiten gedrukt dat ik een ontzettend lieve schoonma heb. We hebben 2 maanden bij haar ingewoond en dat was eigenlijk alleen maar leuk en gezellig. (goed, ik heb wel een beetje ene oor in, andere oor uit geoefend)