De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
jn vriend zegt dat ze altijd al een rot karakter heeft gehad. Zij is zielig en iedereen moet rekening met haar houden.

Aan de andere kant heeft ze ook 30 jaar voor haar man gezorgt en is ze vaak echt heel erg lief voor mij. Niet voor mijn vriend.

Het is dus puur aandacht.

En nu genoeg gezeurt.

Nu iets leuks graag
http://www.youtube.com/watch?v=u2UP86bciVA
Hallo dames! Mag ik even inbreken? Is er nog plaats voor 1 meer??

Heb de laatste dagen meegelezen ook in de andere 2 topics maar geen tijd om te reageren!

Zit midden in verhuizing .. Ga de stap wagen om samen te wonen met lief ( en kids na lange periode)!

Scamp ken ik uit ander topic maar heb Nick-change gehad ondertussen.

Soit, wil sowieso melden dat het erg vermakelijk en herkenbaar is!
Oh, ben nu erg benieuwd wie je bent of was
quote:Cateautje schreef op 01 augustus 2013 @ 21:12:

http://www.youtube.com/watch?v=u2UP86bciVA
Pfff, twee drukke dagen achter de rug. Ga later alles teruglezen hoor, nu te moe. Dit berichtje is alleen om te laten weten dat ik nog leef.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Scamp schreef op donderdag 01 augustus 2013 21:49 Oh, ben nu erg benieuwd wie je bent of was

Niets bijzonders maar topic was erg gevoelig..

Laat ons zeggen ... Je kon me beleggen met hagelslag of kaas haha
quote:pandora-ja schreef op 01 augustus 2013 @ 22:20:

[...]

Niets bijzonders maar topic was erg gevoelig..

Laat ons zeggen ... Je kon me beleggen met hagelslag of kaas hahaIk ben zo slecht met hints
Brood ook een hint?
Ik ook maar topic was erg gevoelig en loopt nog steeds..

Maar wat kun je allemaal beleggen met hagelslag of marmelade

Kennen is groot woord maar we hebben wel samen geschreven daar.

En +1 voor jou!
Ik schaam me echt diep. Ik zit vanalles te bedenken wat met brood te maken heeft.

Brood, crackers, beschuit, toast
HOi pandora! Welkom!
quote:Scamp schreef op donderdag 01 augustus 2013 22:35 Ik schaam me echt diep. Ik zit vanalles te bedenken wat met brood te maken heeft.

Brood, crackers, beschuit, toast Ach... Gewoon boterham
quote:pandora-ja schreef op 01 augustus 2013 @ 22:45:

[...]

Ach... Gewoon boterham
Waar is mijn facepalm..

ah, daar is ie..

even voor mezelf:

quote:yellowlove2punt0 schreef op donderdag 01 augustus 2013 22:41 HOi pandora! Welkom!

Dank je!! Welkom klinkt fijn!

Momenteel ben ik aan het vechten met de verhuisdozen ( en de overmaat aan troep, ahum, spullen die ik heb) maar hopelijk binnen paar dagen meer rust als alles achter de rug is! Spannend!
Haha scamp! Heerlijk!
h ja verhuizen is altijd drukke boel. Het lijkt altijd onoverkomelijk als je i die bende staat, maar over een tijdje is het gewoon lekker jouw huisje geworden!
Verhuizen, wat een drukte he?

Maar zo leuk! Nou ja, vind ik dan
Ik haat verhuizen. En dan met deze temperaturen... Pfoe!
Hoop ik maar! Wel een uitdaging van altijd in mijn eigen huis wonen naar intrekken bij lief..

En totaal andere omgeving! Van dorp naar hoofdstad, kijk er wel naar uit! ( maar stiekem ook erg spannend, lief en ik zijn beide nogal euh complex te noemen haha!)
En heb al eerder in steden gewoond, verhuizen was bij ons thuis vroeger iets dat erbij hoorde heb daardoor erg veel gezien maar woonde tot nu al tijdje in erg rustige omgeving ( eerste stoplicht staat 50 km verderop) en nu dus naar de grote stad terug, wel erg leuk!
He Scampi wat een rotsituatie

hebben jullie 't ook zo warm? ik heb de hele avond op 'n terras gezeten, dat was heerlijk.... maar nu in huis is het echt niet uit te houden (of komt dat door het biertje teveel?)
scamp, wat een rotsituatie zeg!

Duidelijk zijn is het enige wat echt helpt denk ik.

Waarom heeft zij eigenlijk een woon en slaapkamer en jullie alleen een slaapkamer?

En waarom kan ze niet alleen wonen, zeker als ze de hele tijd de hort op is?

Blijft dit zo tot ze uit de tijd komt?

Ik zou allereerst een slot op jullie kamerdeur doen, zodat ze niet binnen kan komen als jullie dat niet willen, dan maar kinderachtig.

En kunnen jullie niet 'gewoon' om de tafel gaan en als 3 volwassenen bespreken hoe het er in huis aan toe moet gaan? en dat jullie stem even zwaar weegt?

Ik ben weer even met de neus op de feiten gedrukt dat ik een ontzettend lieve schoonma heb. We hebben 2 maanden bij haar ingewoond en dat was eigenlijk alleen maar leuk en gezellig. (goed, ik heb wel een beetje ene oor in, andere oor uit geoefend)
Hallolololo, is daar iemaniemanmandmandmand.

Goedemorgenmorgenmorgen.

Echoechochocho.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven