De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
Tashy en hoppala, kan het zijn dat hij zo dramatisch klinkt omdat Engels niet zijn eerste taal is.

Ik spreek goed Engels maar als ik een discussie heb met mijn vriend of ''ruzie'' of als ik verdrietig ben, dan is het heel erg moeilijk om de juiste woorden te vinden.

Aan de andere kant vind ik niet dat hij voor je vecht. Hij laat het allemaal toe ipv van te zeggen hey hoor eens dametje, ik ben verliefd op je en ik doe er alles aan om je te veroveren.

Wat een rare berichten stuurt Bange Duitser... Hij zegt heel veel woorden, maar wat zegt 'ie nou eigenlijk? Ik snap het niet.

Hij stuurt dat hij het niet weet en heel onzeker is. Zoiets
Ik snap er dus ook geen kloot meer van. Het enige wat ik had gezegt via Whatsapp was wat ik hem dus kei leuk vind en er echt wel brood in zie, maar dat de manier waarop hij nu steeds tegen me praat overkomt alsof hij me aan het lijntje houdt (wel willen afspreken, ineens weer niet, draaien, twijfelen, dingen erbij halen die in mijn ogen niet boeien zoals de situatie dat ie nu geen werk heeft) alsof hij excuses aan het zoeken is waarom het toch niet gaat werken. Terwijl ik aan alles merk dat ie wel degelijk verliefd op me is. Maar ik kan hem moelijk uit zijn huis sleuren en vastketenen aan het bed tot ie normaal kan doen. Dus ik had door laten schemeren dat ik hem de ruimte ging geven om eerst zelf maar eens na te denken wat ie nu wil. En daar is dit dus het resultaat van.

En inderdaad Engels is niet eerste taal dus daar is wel vaker verwarring over ..bijvoorbeeld als ie ineens in de verleden tijd begint waardoor het op mij dan over kwam dat ie zich eerst op een bepaalde manier voelde maar nu niet meer. Mijn Engels is redelijk advanced dus ik pik die grammatica dingetjes er wel weer uit.

Nou ben benieuwd waar ie mee op de proppen gaat komen. Hij weet inmiddels waar mijn huis woont. Hopelijk vind ie zijn ballen terug...ooit. ZUUUCHT
Let love rule!
..heb het kaartje voor Castlefest maar aan mijn vriendin gegeven. Ga ik zondag lekker met haar chillen en kekke kostuums bekijken. Yeuuuhhh
Let love rule!
Castlefest Leuk!!!!!
Jaaa ik heb er zo'n zin in maar helaas geen geld dit jaar om leuke dingen te kopen of zelf een mooi kostuum aan te trekken. Maar ja volgend jaar beter. Ik denk dat het met dit weer ook veelste warm is voor mijn corset. Maar goed nu de Duitsert niet meegaat heb ik mijn kaartje weggegeven aan een vriendin van me. Maar zij zit in de schuldsanering en heeft dus geen rooie cent om aan dr hol te krabben. Komt er op neer dat ik dus ook voor het eten en drinken e.d. opdraai en zelf niks leuks meer kan kopen. Maar so be it. We kunnen lekker op een kleedje onder een boom gaan zitten en roddelen over mannen. En wie weet komt er een leuke ridder-zonder-paard al zwaaiend met zijn zwaard voorbij huppelen.
Let love rule!
hmm ja het kan natuurlijk een taalprobleem zijn, maar eht is wel heel erg dramatisch. Ik zou neit op hem wachten. een relatie moet leuk en ongecompliceerd zijn, vooral in het begin!

Ga maar lekker mannenkijken op het casltefest. Ik zou trouwens gewoon zelf eten maken en meenemen. Kan tech ook van restjes, een brood bakken kost 40 cent.

Og een lekkere omelet bakken, je hebt vast wel eieren. En als drinken gewoon water en limo. Maar ik ben misschien heel basic.
Heb net gekeken en zag dat je wel water mee mag nemen maar geen eten. Maar we gaan een leuke dag hebben hoor!

En wat mijn lekker zoenende drama queen betreft... ik krijg ineens zo'n zin om dat ene liedje van Lily Allen te draaien...

Ik ben leuk. Jah. His loss. Geen wonder dat ie nog geen vriendin heeft. BWOEH. (ik ben nog steeds verliefd op m maar ik ben mezelf hier even streng aan het toespreken dat snappen jullie hopelijk wel) En nu lekker heel hard Schlager TV aan als ik straks thuiskom en Duuuuuuu bist alles lalalala krijs zing *doet alvast oordoppen in zodat de buren mij vervloeken maar ik er zelf geen last van heb*
Let love rule!
Ah Tashy wat jammer dit. Ik snap ook geen hol van zijn berichten sorry. Eerlijk gezegd haalik er niet uit dat hij je niet meer wil zien en afspreken maar ook niet dat hij dat wel wil.

Dikke knuffel voor jou. En je bent FAKKING LEUK!!!
Help!!!! Ik moet me bewegen.

De supermarkt wacht.
ik heb al 40 min gefietst vandaag. net gelunched en afgewassen. nu nog ff werken, in de hangmat.
nog een dik kwartiertje en dan peer ik m... uurtje eerder dan de bedoeling maar k verveel me echt de rambam.

Ga henna halen want ik heb gister in een opwelling zo'n systeem met haar gekocht wat je in je eigen haar kan klikken. Echt zo'n zinloze nutteloze frustratie aankoop waardoor k de rest van de maand droog brood moet vreten wat ik totaaaal aan mezelf te danken heb maar daar hebben we het maar weer even niet over. Ik weet nu wel zeker dat ik geen geld meer heb om in een opwelling naar Duitsland te rijden om mezelf straal belachelijk te maken dus dat scheelt.

Vanavond lekker avondje niksen. Er is eigenlijk een spelletjes avond maar aangezien ik het hele weekend ook alweer volgeboekt zit is avondje constructief lummelen wel een goed idee.

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Let love rule!
quote:hoppala schreef op 02 augustus 2013 @ 15:39:

ik heb al 40 min gefietst vandaag. net gelunched en afgewassen. nu nog ff werken, in de hangmat.Respect!
Let love rule!
Ik ben plots zo wakker als een hoentje. Maar eens wat mee doen.
quote:Tashy schreef op 02 augustus 2013 @ 15:41:

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?Ik zit vreselijk in dubio... Ik ben uitgenodigd om een weekendje naar de Ardennen te komen. Maar dan moet ik nu nog mijn tas pakken en in mijn eentje een pokke-end rijden in de hitte. Wil ik dat?
Ik werk dit weekend. Verder nog een een jurk en een broef naaien en zondag zwemmen denk ik.

Maar ik kan dus wel liggend in mijn hangmat werken. dat gaat nog net.

Waarom zit je zo krap tashy, of wil je dat niet zeggen?
quote:TequilaVixen schreef op 02 augustus 2013 @ 16:07:

[...]

Ik zit vreselijk in dubio... Ik ben uitgenodigd om een weekendje naar de Ardennen te komen. Maar dan moet ik nu nog mijn tas pakken en in mijn eentje een pokke-end rijden in de hitte. Wil ik dat? ja dat wil je!
quote:Tashy schreef op 02 augustus 2013 @ 15:41:

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

Nee :D.

Ruimte maken op m'n kamer voor m'n nieuwe bed. Zooi weggooien/weggeven/verkopen. En verder al wat aan school doen.
quote:TequilaVixen schreef op 02 augustus 2013 @ 16:07:

[...]

Ik zit vreselijk in dubio... Ik ben uitgenodigd om een weekendje naar de Ardennen te komen. Maar dan moet ik nu nog mijn tas pakken en in mijn eentje een pokke-end rijden in de hitte. Wil ik dat? Als je nou langs mij rijdt, ga ik wel met je mee :P
quote:Peacy schreef op 02 augustus 2013 @ 16:23:

[...]

Als je nou langs mij rijdt, ga ik wel met je mee :PGezellig haha.... zit je ergens op de route tussen Flevoland en Maastricht?
Leuk! Gewoon doen Tequila. Ik hou wel van spontane dingen zoals dat.
Net boodschappen besteld. (Is goedkoper om online te bestellen dat zelf te doen in supermarkt)

Zondagmiddag komt er een mannetje mijn boodschappen afleveren.

Daarna kan ik een victoria sponge , met verse aardbeien, gaan bakken voor mijn ouders die maandag ochtend komen. Ze blijven 10 dagen
Ik zit krap omdat ik in en emo bui teveel onzin heb gekocht. En omdat ik van sanoma ff een rekening van 160 euro kreeg haha
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven