Dorstige baarmoeder

02-08-2013 09:47 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd als ik wat initiatief toon op sexgebied maakt mijn vriend flauwe grappen. Bijna altijd krijg ik dan te horen dat ik weer last heb van een dorstige baarmoeder. Ik kan er wel tegen maar ik vind het niet leuk en ook niet echt lustbevorderend. Hij vindt zichzelf juist reuze lollig en snapt niet waarom ik me druk maak over dit soort grapjes. Ben ik nu flauw, of heeft mijn vriend (eind 20) gewoon een puberaal gevoel voor humor?
Ik had (ook) een ander idee bij het lezen van de titel.

Ik zal bij zo`n opmerking direct geen zin meer hebben.

Een keertje kan je je wenkbrauw nog bij fronzen maar een tweede keer ga ik wel douchen...
..ben bij letter i ....I`m cool.
Gulzige baarmoeder klinkt wellicht beter.

Te heet vandaag, te heet.
quote:meerdereklanten schreef op 02 augustus 2013 @ 13:35:

Gulzige baarmoeder klinkt wellicht beter.

Te heet vandaag, te heet.

Nog erger...

Als mijn man zoiets zou zeggen dan zou ik hem vertellen dat ie zijn ideeen in de buurt van zijn dorstige/gulzige prostaat kan stoppen.
wat als je man een feeder is?
Hij denkt dus dat je wat in je baarmoeder wil? Vooral bevestigen, zou ik zeggen. Kom maar hier baby, mijn dorstige baarmoeder en rammelende eierstokken smachten naar je!

Kijken hoe snel hij opdroogt
Ga in therapie!
quote:dieptriest schreef op 02 augustus 2013 @ 09:48:

Dorstige baarmoeder?Wat moet ik mij daar weer bij voorstellen? Ik kijk drie keer naar die uitdrukking, maar wat een dorstige baarmoeder is...?
World of Warcraft: Legion
Ik moest denken aan een zwangere vrouw met te weinig vruchtwater die met dit weer heel veel moet drinken.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 02 augustus 2013 @ 14:17:

Hij denkt dus dat je wat in je baarmoeder wil? Vooral bevestigen, zou ik zeggen. Kom maar hier baby, mijn dorstige baarmoeder en rammelende eierstokken smachten naar je!

Kijken hoe snel hij opdroogt Oh die is echt vreselijk, zo droog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven