maagd

06-06-2013 18:26 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n vraag ben je op een vrouwenforum aan het verkeerde adres.

Rustig aan. Er is geen haast. Relax. Het geeft helemaal niks. Of de klapper die ieder moment kan verschijnen: "gewoon jezelf zijn". Terwijl de hormonen door zijn lichaam gieren en hij het liefst iedere meid bespringt die hij ziet, ja da's echt goed advies waar hij wat mee kan...

TO er is geen quick fix voor zoiets. Je zult van je verlegenheid afmoeten, dan wordt ook het contact maken veel makkelijker. En dat lukt volgens mij alleen door het gewoon te doen. Voelt eng en ongemakkelijk en je zult in het begin wel een aantal missers maken of blauwtjes lopen. Maar bedenk even voor jezelf waar je meer tegenop ziet: een paar blauwtjes lopen en daarna van dit probleem af zijn, of nog 10 jaar maagd blijven.
gewoon een keer de spaarpot omkeren en een avondje goed naar een bordeel gaan
Als je engels kent is dit misschien een betere site voor advies: http://www.pua-zone.com/forum.php
19 is nog helemaal geen rare leeftijd om nog maagd te zijn? Je moet je echt niet zo'n zorgen maken. Als je op zoek gaat naar iemand, dan lukt het niet. En als je geen verwachtingen hebt, komt er ineens iemand op je pad. Zal je altijd zien.
Een jongen die maagd is? Heeft die dan nog een vlies over zijn pik of zo?

Als je geen groentje wil blijven, moet je gewoon ergens van bil gaan. Op je 19 versier (of desnoods: betaal) je toch gemakkelijk iemand?
quote:jaakds schreef op 08 juni 2013 @ 00:39:

Als je geen groentje wil blijven, moet je gewoon ergens van bil gaan. Op je 19 versier (of desnoods: betaal) je toch gemakkelijk iemand?Tsjongejonge.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tsja.

Heb je al een via een datingsite geprobeerd contact te leggen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 08 juni 2013 @ 00:43:

[...]

Tsjongejonge.[img] http://metaldetectingforum.com/images/s ... aiting.gif

[/img]Hoezo? Vind jij het dan normaal dat een jonge gast van 19, van de huidige generatie, zichzelf "maagd" noemt en op een forum gaat vragen of er geen tips zijn om eens van grond te kunnen gaan?
Naar de hoeren, naar tippelzone, via internet regelen. Gewoon wat drinken ofzo. Goodluck.
quote:jaakds schreef op 08 juni 2013 @ 00:52:

[...]

Hoezo? Vind jij het dan normaal dat een jonge gast van 19, van de huidige generatie, zichzelf "maagd" noemt en op een forum gaat vragen of er geen tips zijn om eens van grond te kunnen gaan?Aha en jij Yaiks van het vivaforum bepaalt dus wél wat 'normaal' is?

Juist.

-kuch-
quote:jaakds schreef op 08 juni 2013 @ 00:39:

Als je geen groentje wil blijven, moet je gewoon ergens van bil gaan. Op je 19 versier (of desnoods: betaal) je toch gemakkelijk iemand?

Wat een kutreactie jaakds...!

Mag iemand van 19 jaar die verlegen en terughoudend is, misschien tips vragen hier? Dan zit hij niet te wachten op adviezen als de jouwe. Daar zal hij zelf ook al wel op gekomen zijn.
quote:deysie schreef op 08 juni 2013 @ 00:53:

Naar de hoeren, naar tippelzone, via internet regelen. Gewoon wat drinken ofzo. Goodluck.

Huh? Dus dan regel je via het internet een hoer in de tippelzone om wat met haar te gaan drinken?!

WTF gebeurt er toch hier 's nachts? Never a dull moment past midnight.
Pijnlijk kan het misschien zijn en dat besef ik ineens. Want er is weinig 'fuck' dus. Ik bied mijn oprechte excuses aan voor het mijn misplaatste taalgebruik.
quote:luckyjane schreef op 08 juni 2013 @ 00:57:

[...]

Wat een kutreactie jaakds...!

Mag iemand van 19 jaar die verlegen en terughoudend is, misschien tips vragen hier? Dan zit hij niet te wachten op adviezen als de jouwe. Daar zal hij zelf ook al wel op gekomen zijn.LJ, wees eens realistisch... Dat er reacties komen die stellen dat er helemaal niets mis is met een groentje van zijn leeftijd, kan ik nog normaal vinden, maar geef zo een gast dan eens een tip waar hij "zelf niet kon opkomen"???
Gelukkig ben jij waarschijnlijk een geroutineerde rukker die ver na middernacht in ieder geval ook niet bezig is om zijn krikgrade te uppen want anders lag je wel ergens en schrijf je niet hier.
quote:Enn schreef op 08 juni 2013 @ 01:15:

Gelukkig ben jij waarschijnlijk een geroutineerde rukker die ver na middernacht in ieder geval ook niet bezig is om zijn krikgrade te uppen want anders lag je wel ergens en schrijf je hier niet.

Toen de talenten van het zinvol discussieren uitgedeeld werden, was jij waarschijnlijk ook ergens een krik aan het uppen zeker... Mens toch, wat een onzin. Wat zit je hier zelf dan te schrijven ipv ergens te liggen??? Aan het vingeren? Ik hou niet van TV kijken. Mijn vrouw wel. Als het filmpje uit is, gaan we lekker slapen.

Verzin jij ondertussen nog maar wat ernstige tips voor een mannelijke maagd van 19 lentes.
Jaak ds. Als hier een jonge meid of jonge vrouw zich hier zou melden met de vraag: ik ben een verlegen jonge griet of jonge vrouw,en ik ben nog maagd en dat vind ik een probleem. Hebben jullie misschien tips? Is jouw antwoord dan: gigiolo bellen en afsrpaak maken, ben je binnen 5 minuten suf geneukt...!?

Ruk lekker verder vannacht. Want je vrouw zal wel heel erg moe zijn na een avond tv kijken...
Slaap lekker Jaakds. Misschien ben je morgen weer wat helderder.
quote:luckyjane schreef op 08 juni 2013 @ 01:35:

Jaak ds. Als hier een jonge meid of jonge vrouw zich hier zou melden met de vraag: ik ben een verlegen jonge griet of jonge vrouw,en ik ben nog maagd en dat vind ik een probleem. Hebben jullie misschien tips? Is jouw antwoord dan: gigilolo bellen en afsrpaak maken, ben je binnen 5 minuten suf geneukt...!?

Ruk lekker verder vannacht. Want je vrouw zal wel heel erg moe zijn na een avond tv kijken...

Ik zou in dat geval al zeker niet in een lach schieten omdat een vrouw inderdaad maagd kan zijn. Misschien heb je op dit uur wat te veel gedronken of de verkeerde pilletjes geslikt, maar het antwoord van de hoer te regelen, kwam niet van mij.

En waar je met dat rukken vandaan komt, dat zie ik al helemaal niet. Meestal getuigt dat van een armoede aan zinvolle argumenten, indien mensen met een zelf veronderstelde actie afkomen, waar ze dan iemand van beschuldigen, om op basis daarvan te glunderen "zie je wel hoe slecht je zelf bezig bent".
quote:luckyjane schreef op 08 juni 2013 @ 01:40:

Slaap lekker Jaakds. Misschien ben je morgen weer wat helderder.Bedankt voor de wensen. De tweede zin consumeer je dan maar zelf :-)
quote:musers schreef op 06 juni 2013 @ 18:26:

hallo ik ben een verlegen jongen van 19 jaar. ik ben nog een maagd en zou hier graag vanaf willen maar omdat ik verlegen ben leg ik niet makkelijk contact met meisjes. hebben jullie enige tips/ideeen die mij kunnen helpen?

ik was op 'pas' 21 en het had nog langer kunnen duren.

nu ben ik net 26... (zie mijn naam )

idd.. don't worry.

maar proberen kan geek kwaad. Als je bang bent om blauwtjes te lopen, dan heb je pech, dat doet iedereen wel eens. Als je dat liever wilt doen bij mensen die je toch niet meer hoeft te zien... ga eens uit in een andere stad, met mensen die je kent of via via of.. een clubje gelijkgestemden?
Dat komt allemaal vanzelf TO. Maak je niet druk. Je bent pas 19 en je klinkt als een leuke vent. Geniet gewoon van jouw leven en seks komt echt vanzelf wel!
Ik vind er niks raars aan, ik zou het juist wel waarderen als mijn vriend niet met Jan en alleman het bed had gedeeld en ik zou het wel speciaal vinden als ik zijn eerste was...
Ga aan jezelf werken. Het 'komt vanzelf' is onzin. Er ligt niet opeens een leuke meid naast je terwijl jij de hele dag binnen blijft.

Zoek een leuke sport, bijbaan, vrijwilligerswerk. Ga eens mee met vrienden met uitgaan en neem het niet te serieus.
quote:musers schreef op 06 juni 2013 @ 18:26:omdat ik verlegen ben leg ik niet makkelijk contact met meisjes. hebben jullie enige tips/ideeen die mij kunnen helpen?Cursus sociale vaardigheden? Workshop assertiviteit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven