De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Tequilla: elaas niet .
jammer! Maar ik ga ook niet... de voorzienigheid heeft beslist dat ik thuis blijf. Ik heb geen kracht meer in mijn linker arm en hand (zenuw klem) en ik stuur altijd met links.

Dus dat wordt een weekend lekker lui in de tuin hangen en een boek lezen.
Ooh . Maar thuis heeft ook zo zn voordelen toch?
Ja hoor, lekker rustig, nu hoef ik helemaal niets en dat is ook wel eens fijn.
Das waar! Heel fijn!
quote:Tashy schreef op 02 augustus 2013 @ 17:01:

Ik zit krap omdat ik in en emo bui teveel onzin heb gekocht. En omdat ik van sanoma ff een rekening van 160 euro kreeg haha

Kost forummen zoveel?

*gaat hond extra anti-postbodetraining geven*
160¤ van Sanoma?? What the?

Shit, waar zijn de algemene voorwaarden? Waar kan ik t vinden ;)?
Cateuootje, we gaan naar griekenland. ik heb wifi, zal af en toe wel meelezen hier dus.

tashy, nogmaals . Ik herken veel, mannen....

En lief garnaaltje, voor jou ook een . Gun jou echt alle goeds.
quote:Peacy schreef op 02 augustus 2013 @ 19:29:

Shit, waar zijn de algemene voorwaarden? Waar kan ik t vinden ;)?

Euhh Tashy... komt dit door het topic waar we niet over praten? Is Sanoma je nu aan het stalken omdat je je eigen praaivussie geschaad hebt? Want dan moet ik me ook zorgen gaan maken
Leuk Meesje, veel plezier.

Is niet alleen een mooi land, maar je doet nog iets voor het goede doel ook. Ze kunnen wel wat toeristen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Meesje, leuk! Ben nog nooit in Griekenland geweest maar mijn ouders vonden het prachtig!
quote:Peacy schreef op 02 augustus 2013 @ 19:29:

Shit, waar zijn de algemene voorwaarden? Waar kan ik t vinden ;)?Ja ik was door alle scheidingsperikelen beetje chaotisch en ook nog eens op vakantie dus had de rekening van mijn viva abonnement gemist en dan flikkeren ze hoppa 40 euro er bovenop. Alsof het niks is. Grom. Maar nu heb ik wel elke week wat te lezen...
Let love rule!
Wat ik trouwens zo stom vind is dit: Ik heb destijds toen ik lid was een halfjaar abo genomen en daar krijg je een redelijk bescheiden cadeautje bij. Terwijl als je jaar abo neemt is het ineens een fiets. En nu krijg je elk jaar braaf een dikke rekening terwijl de ' nieuwelingen' allerlei toffe extras krijgen. Hmmz.
Let love rule!
Er is hier een wind van zee opgestoken en het ruikt er helemaal naar. Alles staat nu op de tocht en ik word met de minuut blijer.

Die wind.
Ik zit binnen... er is een vriend van mn ex op visite en ze hebben me zowat de tuin uit gekeken. Dus smelt nu binnen. Ach fuck it... ik heb lekker magnums in mijn vriezer en zij niet moehahaha
Let love rule!
@ Pimpelmees: Viel Spass in Griekenland he!
Let love rule!
De temperatuur is hier in die kleine tijd met vier graden gedaald. Dat wordt een heerlijke nacht.
Haaaaaaai

Even klagen hoor. Het is Warm. En dat vind ik helemaal niet erg, maar wel als ik moet werken en daarvoor 15 km enkele reis moet fietsen. Op een grotendeels boomloze route, en op een fiets waar manlief heel zorgzaam een nieuw zadel op heeft gezet maar helaas wel 10 cm te hoog. Ik heb nog steeds kramp in mijn billen, en mijn kruis is helemaal ontveld van het zweterige geschuur langs het elastiek van mijn onderbroek (sorry voor het beeldende taalgebruik).

En dat allemaal voor 2,5 uur schoonmaken in een snikhete fabriek. Ik lijk wel gek.
Hier ruik ik ook de zee Terwijl dat toch een eindje weg is van hier uit.

Tashy: Vind ik ook heel raar :S. Van die abbo's he
quote:Cateautje schreef op 02 augustus 2013 @ 20:52:

De temperatuur is hier in die kleine tijd met vier graden gedaald. Dat wordt een heerlijke nacht. Hier werd het tijdens hierboven beschreven helletocht even heel erg donker. Ik kreeg al visioenen van een heerlijk noodweer dat zich precies boven mijn oververhitte hoofd zou ontladen, maar een kwartier later scheen de zon weer. Grr.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 augustus 2013 @ 21:00:

[...]

Hier werd het tijdens hierboven beschreven helletocht even heel erg donker. Ik kreeg al visioenen van een heerlijk noodweer dat zich precies boven mijn oververhitte hoofd zou ontladen, maar een kwartier later scheen de zon weer. Grr. Neem een verfrissende koude douche, daar word je weer vrolijk van.
quote:Cateautje schreef op 02 augustus 2013 @ 21:03:

[...]

Neem een verfrissende koude douche, daar word je weer vrolijk van.Goed idee! Maar eerst even mijn koude biertje verzwelgen. En waarschijnlijk daarna nog één .
Of voeten in een bak koud water, heerlijk (mijn oplossing omdat ik te lui/warm/moe ben om naar de douche te lopen).
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 augustus 2013 @ 21:05:

[...]

Goed idee! Maar eerst even mijn koude biertje verzwelgen. En waarschijnlijk daarna nog één .Dan wordt het hilarisch.
Cheers... ik zit aan de Jillz
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven