-diazepam

04-08-2013 20:46 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
een goede dag hier met de playboy ik ben aan het afbouwen van temazepam en oxazepam met diazepam heeft iemand ervaring mee groetjes playboy
Heb je hem weer
Be the change you want to see in the world
Pleeboy kerel, wat slik je nou precies, hoeveel en waarvoor?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hallo hier de Himalaya nee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Met de Scamp, wat leuk dat je hier op het forum ook kan telefoneren.
Ha Lo, met Wie. Ha Wie, met Lo.
Wat is er mis met je vorige topic?

Je zult moeten afbouwen, onder begeleiding, in kleine stapjes. Daar kunnen wij hier niet veel aan veranderen
Je bent zelf een theepot
Hoi Speeljongen, hier Diztel, sterkte ermee.
quote:Tickel schreef op 04 augustus 2013 @ 21:19:

Pleeboy kerel, wat slik je nou precies, hoeveel en waarvoor?10 mg temazepam en 10 mg oxazepam per dag temazepam 7 maanden oxazepam 4 maanden voor een depressie anti depressie pillen heb ik ook ge probeert maar werd er dood ziek van moest er van de huisarts mee stoppen en de psycholoog groetjes
quote:Scamp schreef op zondag 04 augustus 2013 22:17 Met de Scamp, wat leuk dat je hier op het forum ook kan telefoneren.Hahahahaha!!!!! Lol :-D
I adore you even more than the people of North Korea are forced to adore Kim Jong Un.
Huhhhh??
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Is dat Gerrie de producent toevallig?
Dit lijkt me onzin toch? Je kan toch niet zoveel pammetjes slikken tegelijk
quote:uiltje87 schreef op 05 augustus 2013 @ 08:35:

Dit lijkt me onzin toch? Je kan toch niet zoveel pammetjes slikken tegelijkwaarom niet? temazepam voor te slapen dat kon ik niet oxazepam om rustig te worden heel logisch toch
quote:playboy schreef op 06 augustus 2013 @ 07:41:

[...]

waarom niet? temazepam voor te slapen dat kon ik niet oxazepam om rustig te worden heel logisch toch

Ik lees ook diazapam. Ik vind het niet logisch klinken. Ik denk eerder dat je in visuele cirkel blijft zitten met al die pammetjes.....

Je kan beter wat anders nemen of doen om rustig te blijven
quote:playboy schreef op 06 augustus 2013 @ 07:41:

[...]

waarom niet? temazepam voor te slapen dat kon ik niet oxazepam om rustig te worden heel logisch tochNee kerel, dat is niet logisch. Die pammen zijn erg verslavend. Ga terug naar je huisarts en EIS een andere oplossing. Een psycholoog misschien een idee?
quote:Tickel schreef op 06 augustus 2013 @ 08:01:

[...]

Nee kerel, dat is niet logisch. Die pammen zijn erg verslavend. Ga terug naar je huisarts en EIS een andere oplossing. Een psycholoog misschien een idee?met diazepam bouw je af met een schema van 12 weken samen met de huisarts afgesproken want oxazepam slik ik niet meer en temazepam ook niet en de psycholoog was er ook mee eens groetjes
quote:playboy schreef op 06 augustus 2013 @ 19:17:

[...]

met diazepam bouw je af met een schema van 12 weken samen met de huisarts afgesproken want oxazepam slik ik niet meer en temazepam ook niet en de psycholoog was er ook mee eens groetjesEerder vertelde je dat je nog oxazepam en temazepam slikte. Nu is het opeens diazepam?
Ook aan de diazepam kun je weer verslaafd raken, ik vind dat ze je als een proefkonijn gebruiken, maar das mijn mening. Van de ene pam naar de andere pam.
quote:rbcrsd schreef op 08 augustus 2013 @ 18:53:

Ook aan de diazepam kun je weer verslaafd raken, ik vind dat ze je als een proefkonijn gebruiken, maar das mijn mening. Van de ene pam naar de andere pam.ben ik mee eens maar we gaan met diazepam elke week steeds verminderen tot ik geen pillen meer hoeft te slikken
Drugs. Yummie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven