De Commune
zondag 4 augustus 2013 om 22:29
quote:Scamp schreef op 04 augustus 2013 @ 22:20:
Tequila, ik ben vorig jaar in Juni uit de WSNP gekomen en dat is zo'n heerlijk gevoel.
Geld uitgeven daarna is best wel lastig, vond ik
Nu gaat dat makkelijker en ik kan perfect budgetteren en boekhouden haha
Kijk, zo zie je maar weer .
Mag ik hier trouwens nog even om raad vragen? Ik heb vanavond mijn teennagel er half afgetrokken met de deur van de vriezer (vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan), en die is nu dus helemaal blauw en behoorlijk pijnlijk. Zeg maar zo pijnlijk dat een sok al geen optie is, laat staan die werkschoenen met stalen neuzen die ik morgen weer aan moet. Iemand tips? Ik zat zelf te denken aan intapen, maar ik jodel al als ik eraan denk. En ziek melden lijkt me ook geen optie .
Tequila, ik ben vorig jaar in Juni uit de WSNP gekomen en dat is zo'n heerlijk gevoel.
Geld uitgeven daarna is best wel lastig, vond ik
Nu gaat dat makkelijker en ik kan perfect budgetteren en boekhouden haha
Kijk, zo zie je maar weer .
Mag ik hier trouwens nog even om raad vragen? Ik heb vanavond mijn teennagel er half afgetrokken met de deur van de vriezer (vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan), en die is nu dus helemaal blauw en behoorlijk pijnlijk. Zeg maar zo pijnlijk dat een sok al geen optie is, laat staan die werkschoenen met stalen neuzen die ik morgen weer aan moet. Iemand tips? Ik zat zelf te denken aan intapen, maar ik jodel al als ik eraan denk. En ziek melden lijkt me ook geen optie .
zondag 4 augustus 2013 om 22:42
Ai Lady dat lijkt me pijnlijk. Ik vrees toch intapen.Kan iemand het voor je doen? Het is namelijk nogal lastig om jezelf echt pijn te doen vind ik (dan stop je ) maar als iemand anders snel en vakkundig te werk gaat dan wil het wel. Ik zou het toch intapen om dat nagelbed of hoe dat ook heet te beschermen. Of dikke pleisters eroverheen plakken eerst en dan intapen?
zondag 4 augustus 2013 om 22:42
Er is niet echt een zwelling, het is meer een massa gestold bloed die zich onder mijn nagel heeft opgehoopt (excuses aan de tere zieltjes alhier). Ik denk dat ik straks maar ga slapen met mijn voetje op een kussentje, ik slaap op mijn buik en de aanraking van de matras is ook al te veel. En dan morgen toch maar jodelend tapen, zodat mijn poezelige teentje toch enigszins beschermd wordt tegen die stalen neus. Wat een stomme problemen kan een mens toch hebben zeg
zondag 4 augustus 2013 om 23:56
Auw LV
Hier ook geen doortastende adviezen, ja man inschakelen is een goeie.
Hier nog een half jaar WSNP, het is echt omgevlogen tot nu toe. Fijnste vind ik straks dat ik niet meer afhankelijk ben van ex. Als de schulden hoofdelijk gesplitst hadden kunnen worden destijds (dan komt de helft van de schuld op alleen jouw naam te staan en heb je niks maar dan ook niks meer met ex te maken) had ik dat met liefde gedaan, en tot de laatste cent afbetaald al had dat jaren geduurd, maar dat doen banken niet snel omdat ze dan meer risico lopen.
Hier ook geen doortastende adviezen, ja man inschakelen is een goeie.
Hier nog een half jaar WSNP, het is echt omgevlogen tot nu toe. Fijnste vind ik straks dat ik niet meer afhankelijk ben van ex. Als de schulden hoofdelijk gesplitst hadden kunnen worden destijds (dan komt de helft van de schuld op alleen jouw naam te staan en heb je niks maar dan ook niks meer met ex te maken) had ik dat met liefde gedaan, en tot de laatste cent afbetaald al had dat jaren geduurd, maar dat doen banken niet snel omdat ze dan meer risico lopen.
anoniem_128241 wijzigde dit bericht op 04-08-2013 23:58
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
maandag 5 augustus 2013 om 00:16
Zo ben weer terug van Castlefest. Was super gezellie maar mn vrienden hadden me aan een gozer gekoppeld die op papier de perfecte man voor me moest zijn. En dat was ie ook. Dr Who shirtje aan... leuke kop erop... en toen deed ie zijn mond open. Helaas.
Ik mis mijn Duitser. Hele dag rondgelopen met Oh I wish you were here... in mijn hoofd. Kak. Hopelijk gaat het over. Hopeloos verliefd zijn op iemand die vervolgens zo vaag doet is gewoon kut met peren.
Ga morgen even de rest bij lezen ben ik nu te gaar voor haha
Ik mis mijn Duitser. Hele dag rondgelopen met Oh I wish you were here... in mijn hoofd. Kak. Hopelijk gaat het over. Hopeloos verliefd zijn op iemand die vervolgens zo vaag doet is gewoon kut met peren.
Ga morgen even de rest bij lezen ben ik nu te gaar voor haha
Let love rule!