Simlockvrije android telefoon tip gevraagd

05-08-2013 14:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn brugpieper r zoek ik een android telefoon die waar voor zijn geld biedt .. Dwz.. Met een recente android (versie 4 en hoger ) , batterij duur gunstig ( schooldag meegaan ) en fatsoenlijke opslagruimte voor Apps óf ce mogelijkheid Apps op een sd card te zetten

Ik kwam oa een huawei g510 tegen , maar reviews zijn wisselend ..

Wie heeft er een goede tip ?
Welk budget?

Ik heb zonet voor mezelf een Google Nexus 4 gekocht, 16Gb. Is in Duitsland wel een heel stuk goedkoper dan in Nederland.
Tot 200 euro.. Wat ik tot nu toe heb gevonden zat op de 170 eur
Nephthys, ik ben erg geinteresseerd waar je die vandaan hebt.
Ik heb de huawei g510 en ben erg tevreden.

Accu haalt de schooldag echt wel ( of hij moet de hele dag lopen te appen, te smurfen en te internetten maar dat geen enkele accu aan).

Hij doet voor mij niet onder voor mijn oude samsung, die toch echt heel veel duurder was. Maar die viel helaas kapot daarom heb ik nu deze.

Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Heel soms duurt het iets langer tot alle programma op het beginscherm geladen zijn ( denk aan een seconde of 10 a 15). Maar thats it.

En bij huawei krijg je nu nog 20 euro cashback, dus dat scheelt ook al weer. Ik heb hem bij kijkshop gekocht daar was hij het goedkoopst.
quote:Eydis_ schreef op 05 augustus 2013 @ 14:13:

Nephthys, ik ben erg geinteresseerd waar je die vandaan hebt.

Ik heb er een voor mijn vriend gekocht in de Saturn in Duitsland (320euro ), en net de mijne besteld op Amazon.com (witte voor 305euro). Maar dat laatste enkel omdat ik op vakantie naar de US ga, en hem daar dus kan laten toekomen.

Maar je kan hem ook bestellen op handyshop.de voor een hele goede prijs (322euro), verzendkosten zijn niet zo hoog. Ook op Coolblue.nl heb je hem, maar veel duurder (460euro).

Ik lees op het internet ook dat sommige mensen Saturn/Mediamarkt winkels in Duitsland hebben aangeschreven om tot Nederland te verzenden, en dat is bij sommigen ook gelukt.
quote:BlauwTheekopje schreef op 05 augustus 2013 @ 14:15:

Ik heb de huawei g510 en ben erg tevreden.

Accu haalt de schooldag echt wel ( of hij moet de hele dag lopen te appen, te smurfen en te internetten maar dat geen enkele accu aan).

Hij doet voor mij niet onder voor mijn oude samsung, die toch echt heel veel duurder was. Maar die viel helaas kapot daarom heb ik nu deze.

Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Heel soms duurt het iets langer tot alle programma op het beginscherm geladen zijn ( denk aan een seconde of 10 a 15). Maar thats it.

En bij huawei krijg je nu nog 20 euro cashback, dus dat scheelt ook al weer. Ik heb hem bij kijkshop gekocht daar was hij het goedkoopst.Dank je wel. Ik ga eens kijken bij de kijkshop..
quote:poldervrouw schreef op 05 augustus 2013 @ 14:26:

[...]

Dank je wel. Ik ga eens kijken bij de kijkshop..Kan zijn dat ze hem niet in de winkel hebben. op kijkshop.nl en dan bij de huawei g510 staat een tabje met welke winkels. Bij mij in de buurt hadden ze hem nl niet, dus ik heb hem besteld.
170 euro voor een phone voor een brugpieper is best veel geld. Samsung heeft ook leuke telefoons voor een stuk minder, waar je ook minstens een dag mee doet. In de klas kan je brugpieper het toch niet gebruiken dus accu verbruik is minimaal.
Klopt, maar dan is de android niet recent en niet updatebaar, iets duurder is recenter en gaat uiteindelijk langer mee..
.
.
.
Dank je odd

En in een lagere prijsklasse ?
.
Thanks ! Die huawei komt op 149 met cash back.. Is te

Doen
.
http://tweakers.net/price ... -pro-zwart/specificaties/

Leuk dingetje en hij kan er veel op kwijt aangezien deze wel wat intern geheugen heeft. Echt geen verkeerde telefoon voor je brugpieper.

Prijs ligt rond de 120 euro.
Dan doe ik nog wat niet genoemde telefoons

- Lg L3 II : 4gb intern geheugen en nieuwste android: 99 euro

- Samsung galaxy fame: 4gb intern geheugen en nieuwste android : 140 euro

- Samsung galaxy ace 2 : 4gb intern geheugen, V2.3 android, maar te upgraden naar 4.1.2 ;190 euro

Ace 2 heeft het grootste ram geheugen (768mb) de andere twee 512mb
.
En het is geworden ... De huawei ..
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven