De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.

Kop op meid, hij heeft jou duidelijk niet verdiend.
Idd.. Jezus.. Klote zeg!!
Alle reacties Link kopieren
.
Was ein Schweinhund .
Lullig voor je Trashy.

Maar ja, beter nu dan veel later.
@ Odd... we spraken engels met elkaar

Ik zit even met mijn ogen knipperend lamgeslagen op de bank hier. Net thuis gekomen. Als ik het terugdraai klopte er iets gewoon niet aan zijn berichtjes. Dat met die timing... WTF. Echt smerige rotstreek dit!!! Helaas is daarmee niet ineens je verliefdheid over. Is daar een pilletje tegen ??? Ik zag het echt zitten met hem vond hem zo zo zo gruwelijk leuk
Let love rule!
Gadver, wat een eikel Tashy!
Liever elitair dan een pauper!
Tashy heeft hij zelf eigenlijk ook nog iets laten horen?

En LV hoe is het met de teen?
quote:Tashy schreef op 05 augustus 2013 @ 20:50:

@ Odd... we spraken engels met elkaar

Ik zit even met mijn ogen knipperend lamgeslagen op de bank hier. Net thuis gekomen. Als ik het terugdraai klopte er iets gewoon niet aan zijn berichtjes. Dat met die timing... WTF. Echt smerige rotstreek dit!!! Helaas is daarmee niet ineens je verliefdheid over. Is daar een pilletje tegen ??? Ik zag het echt zitten met hem vond hem zo zo zo gruwelijk leuk Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat je je motto maar eens moet veranderen; in het echt had ik even mijn armen om je heen geslagen en je laten uithuilen op mijn schouder.

Ik geloof nog steeds in mijn motto. Ook al is het in het Duits.

En ja een schouder zou lekker zijn. -snif-

Nee hij heeft niks laten horen nog...
Let love rule!
heb net een stapel scheldwoorden door de google translate gehaald en in t halfbakken duits zijn voicemail volgescholden
Let love rule!
~zwaait naar Meesje~ lekker weertje in Griekenland? Hele fijne vakantie! Geniet er van!!!
Let love rule!
oh zal ik helpen!

Duitse scheldwoorden is mijn specialiteit!

(wel echt kut voor je)
Je mag ze ook wel gewoon delen

Ik kom niet verder dan verdammter arschloch...

Altijd leuk, meer scheldwoorden in een andere taal
(Idioot, denk je dan ik dom ben, dat je tegen me kunt liegen. Slapjanus, Idioot, nog erger dan klootzak, klootzak,

Als je dit op z"n voicemail inspreekt moet ie wel ff googelen denk ik

Wil je het ook nog foenetisch hebben?

drecksau niet in het echte leven gebruiken trouwens, dat is echt niet aardig.
morgen haal ik het weer weg hoor, het staat zo onaardig.

jammer dat mijn vriend er niet is, die kan het natuurlijk veel beter.
Tashy, ik wil je een dikke knuffel geven.

Ik ga zo lekker slapen. Hoop dat jij het ook kan!
[...[
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-08-2013 14:04
Reden: op de man discriminatie
% gewijzigd
[...]

Gatverdamme, wat een homofobe post! Alsof alle homo's onbetrouwbaar zijn. En alsof heteromannen nooit liegen. 'Het zit in de genen', wat een lariekoek zeg. Lees voor de gein eens wat topics op de Relatiepijler, dan zie je hoe betrouwbaar al die heteromannen zijn. Het heeft absoluut niets met geaardheid te maken, maar alles met karakter.

Tash, het is nu vreselijk kut, dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar wees blij dat je er nu achter komt, en niet wanneer je al tot over je oren in een affaire verwikkeld bent. En je weet nu in ieder geval wel dat het écht niet aan jou ligt, maar enkel en alleen aan het feit dat hij al een vriendin heeft. Achteraf gezien vallen de puzzelstukjes nu wel op hun plek denk ik.
@ Hopp ik heb m gefotografeerd met mijn telefoon. Ben op de uitspraak aan het oefenen en dan is die bamibal het bokje
Let love rule!
...en als je vriend nog wat leuks weet hou ik me warm aanbevolen op een Apfelstrudel met vanillesaus manier
Let love rule!
Ik meldt me ook weer even....
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Hee Minion ~hugs~
Let love rule!
Hallo!

Thanks voor de hugs. Kan ze echt goed gebruiken.

Hugs en liefde en blijdschap terug uiteraard...*strooit met alles wat leuk en gezellig is....*
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven