De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
oh crap, ik lees net van die Duitse Bradwürst, wat een lul.....sterkte Tashy...
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Zullen we elkaar er dan een geven ?? Ik kan er ook wel 10 gebruiken op dit moment.

Niet alleen om de Duitser maar gister in emo bui teveel gedronken (doe ik eigenlijk niet zo vaak hoor alleen als ik me echt ellendig voel) en toen is t zeg maar beetje uit de hand gelopen met mijn ex dus ik ben nu wat spulletjes aan t pakken en ga tijdje bij mijn ouders logeren zodat het hier geen oorlogszone wordt want daar is niemand bij gebaat.
Let love rule!
Ben nu zooi in een tas aan het flikkeren terwijl ik op Youtube de clip van Rammstein - Mein Land aan heb staan. Die is zo absurdistisch leuk met die pinup meisjes in badpakken en Til Lindemann's baywatch impersonatie daar MOET ik wel vrolijk van worden....
Let love rule!
Oei...ik ken het wel.

Ik drink in het weekend ook veel te veel, omdat dat het enige moment is waarop ik nog een klein beetje kan ontspannen, maar dat is gewoon niet goed natuurlijk. Helaas mondt het de laatste tijd ook steeds uit op woorden enzo.

Ik heb zondag besloten om voorlopig gewoon helemaal te stoppen met drinken en ik vrees dat dat nog een heel gevecht gaat worden met mezelf. Doordeweeks heb ik wel de behoefte om te zuipen maar dat doe ik niet, uit principe.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Hahahah ja die clip had ik zaterdag ook aangezet toen ik down was. Hij is inderdaad leuk, maar hij was toch net niet leuk genoeg om me doen op te vrolijken....dus toen maar keiharde thrashmetal aangezet....werkte ietsje beter....
Hahha ja ken dat... lekker snoeiharde herrie. Maar niet in de auto zo anders wordt het boetes verzamelen. Denk dat ik Massive Attack maar aan zet lekker zen.
Let love rule!
ik ken het straks nog wel ff foenetisch neerzetten hoor.

Wat een gedoe zeg tashy!

Ik ben nu een week drankloos, bevalt best goed hoor. Dan doen we gewoon de commune-geheelonthouders.
Ik vanaf nu ook. Geen druppel meer. Ben er klaar mee.
Let love rule!
en als dat lukt kap ik ook met roken
Let love rule!
.
Oh ik heb de fiets ook achterin gegooid. Heb morgen vrij van werk en ga met mijn vader een rondje wielrennen. Snot voor de ogen. Stress eruit. Hotseee
Let love rule!
[...]

Wat maakt dat jij dit ok vindt om te schrijven? Je denkt minder over iemand en geeft hem negatieve benamingen als lapschwanz en gooit er dan homo worden tegenaan als zijnde belediging? Hij is al gedaald in onze achting, laat ie maar homo worden? Mannen die op mannen vallen zijn geen man? Mannen die op mannen vallen hebben "nichtenstreken" en "wijvennijd"?

Ik vind dit echt niet ok.
Voor de rest natuurlijk wel heel rot voor je Tashy. Hoop dat je wat opheldering krijgt zodat je de verliefdheid makkelijker van je af kunt gooien.
.
quote:AtobeKeigo schreef op 06 augustus 2013 @ 13:08:

Ik vind dit echt niet ok.De moderator gelukkig ook niet.
Hardlopen is niet echt mijn ding. Krijg snel last van mijn aanhechtingen. Zou kilo of 10 af mogen voor mijn lijf dat trekt. Fietsen gaat wel goed. Ik kan daar lekker mijn kop in leegmaken. Uitdaging met mezelf aan. Sneller.... Verder.... Heerlijk. Lekker door het bos blik op oneindig en moe maar voldaan thuiskomen. Het gaat ook met sprongen vooruit. Zowel qua conditie als wat mijn luie lijf aankan. Maar most important: het is zowat het enige op de planeet op dit moment wat mijn kop rustig maakt.
Let love rule!
Ik moet eigenlijk ook weer gaan sporten ofzo. Misschien dat ik dan mijn kop ook een beetje leeg krijg. Helaas heb ik nergens zin in en puf voor, ik hang op de bank, leef mijn leven op de automatische piloot en that's it.
.
quote:Trotter schreef op 06 augustus 2013 @ 14:14:

[...]

De moderator gelukkig ook niet.

Inderdaad, gelukkig maar.

Oddjobx, ik zie jou vaker dingen schrijven waar mijn nekharen van overeind gaan staan en meestal negeer ik het omdat je vervolgens totaal niet reageert als je er op aangesproken wordt. Nu weer negeer je Trotter en mij.

Ik snap dat dit een kletstopic is en wil er hier verder ook niet achter aan blijven gaan, maar misschien is het een idee dat je eens stilstaat bij waarom je bij mensen die je niet kent naar de ene zo lovend kan schrijven, terwijl je in dezelfde adem andere mensen neerbuigend, beledigend en grof als minderwaardig wegzet.
Ik word geen geheelonthouder, maar heb me wel zojuist aangemeld bij Weight Watchers, dus zal met jullie meedoen met geen alchol drinken. Dat kost me nu teveel punten.

Ga morgen pas beginnen met invullen want heb vanochtend ontbeten met een rol koekjes en geluncht met gefrituurde snacks.
Liever elitair dan een pauper!
Oh, Weight Watchers is leuk, ik ben daar 30 kilo mee afgevallen. Op eigen houtje, zonder online programma en zonder cursussen.

Is echt goed te doen. Ik ''moet'' er nog steeds 6 kilo af. Van mezelf. Want ik vind mezelf nog steeds een aangespoelde walvis helaas.
quote:despicable_me schreef op 06 augustus 2013 @ 14:22:

Ik moet eigenlijk ook weer gaan sporten ofzo. Misschien dat ik dan mijn kop ook een beetje leeg krijg. Helaas heb ik nergens zin in en puf voor, ik hang op de bank, leef mijn leven op de automatische piloot en that's it.Zo heb ik een half jaar overspannen op de bank gezeten en het is zo'n lekkere neerwaartse spiraal waar je alleen uitkomt door op een ochtend op te staan en het gewoon te gaan doen. Je krijgt er ook energie van. Ik zou tegen de muren opvliegen nu als ik niet ff die uitlaatklep had.
Let love rule!
ik kan ook echt neit zonder sporten. als ik niet sport word ik ontzettend kriegel!
Dat vind ik oprecht heel knap van jullie.

Ik zit momenteel voor de zoveelste keer in een depressie en ik ben al blij als ik mezelf naar mijn werk kan slepen en daar productief kan zijn, en vervolgens nog een huishouden kan runnen.

De rest boeit me a.t.m. niet.
ik ben tijdens mijn studie lang ziek geweest en toen kwam ik er pas weer bovenop toen ik begon met sporten. van sporten krijg je juist energie! en ald je een goede conditie hebt, kost het gewone leven ook minder energie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven