De Commune
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:03
Ik wil ook zo'n 30-40 kilo afvallen. Vind mezelf nu trouwens wel mooi, en dat gevoel heb ik ook wel nodig om mezelf te motiveren.
Ik heb als tiener een tijdlang heel nauwkeurig calorieen geteld en dat ging heel goed, en dit lijkt me een makkelijker alternatief. Hoop alleen dat het goed gaat en dat ik niet ga struisvogelen.
Ik heb als tiener een tijdlang heel nauwkeurig calorieen geteld en dat ging heel goed, en dit lijkt me een makkelijker alternatief. Hoop alleen dat het goed gaat en dat ik niet ga struisvogelen.
Liever elitair dan een pauper!
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:06
hoppala, ik weet dat je van een betere conditie ook meer puf hebt voor andere dingen, maar dat geen puf hebben komt niet door een slechte conditie maar door een serieuze depressie.
Ik ben al 16 jaar aan het worstelen met depressies, de ene is te behappen, de andere dus gewoon bijna niet.
Ik ben al 16 jaar aan het worstelen met depressies, de ene is te behappen, de andere dus gewoon bijna niet.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:07
En voor sporten vind ik het moeilijk om tijd en zin vrij te maken. Heb het afgelopen jaar vaak van 8 tot 8 op de uni gezeten bijvoorbeeld, en daarna heb ik echt geen zin meer om te sporten. Misschien moet ik volgend jaar iig gewoon mijn sportkleding meenemen en hier eerder weggaan...
Nu is het vakantie en kan ik maar van 9 tot 14 sporten, maar vaak zit ik om 10/11 uur op de uni en dan ben ik ook te ongemotiveerd om daarvoor te gaan.
Vond fitnessen toen ik dun was trouwens heel leuk, maar nu ik te zwaar ben niet.
Nu is het vakantie en kan ik maar van 9 tot 14 sporten, maar vaak zit ik om 10/11 uur op de uni en dan ben ik ook te ongemotiveerd om daarvoor te gaan.
Vond fitnessen toen ik dun was trouwens heel leuk, maar nu ik te zwaar ben niet.
Liever elitair dan een pauper!
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:08
Kalliope, ik vond het goed te doen. Je mag veel en lekker eten. Je hoeft geen honger te lijden. Daarom is het makkelijk vol te houden.
Ik woog 94 bij lengte 1.71 en had maat 46, nu weeg ik 64 en heb maat 36. Ik zou het ook prima vinden om nog maar 4 kilo kwijt te raken denk ik. Maargoed, ik wissel zo vaak van streefgewicht volgens mij heb ik het nu al 5 keer aangepast.
Ik woog 94 bij lengte 1.71 en had maat 46, nu weeg ik 64 en heb maat 36. Ik zou het ook prima vinden om nog maar 4 kilo kwijt te raken denk ik. Maargoed, ik wissel zo vaak van streefgewicht volgens mij heb ik het nu al 5 keer aangepast.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:09
quote:hoppala schreef op 06 augustus 2013 @ 16:08:
sorry despicalbe_me, ik wilde je problemen echt niet bagetaliseren, echt niet.Zo vatte ik het ook niet op hoor, no worries.
sorry despicalbe_me, ik wilde je problemen echt niet bagetaliseren, echt niet.Zo vatte ik het ook niet op hoor, no worries.
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:27
dinsdag 6 augustus 2013 om 17:09
dinsdag 6 augustus 2013 om 17:45
Oddjob goedbedoelde adviezen, lief, maar trust me, ik heb gewoon een psychische afwijking, dat lost zichzelf niet op met sporten.
En naar concerten en festivals gaan zit er niet in, ik zit in een superberoerde financiële situatie, nog minstens 4 jaar. Ben blij als ik gewoon rond kan komen. Iets leuks doen zit er niet in.
Dat helpt ook niet bepaald mee. Dus soms zit ik er behoorlijk doorheen en zwelg ik in zelfmedelijden
En naar concerten en festivals gaan zit er niet in, ik zit in een superberoerde financiële situatie, nog minstens 4 jaar. Ben blij als ik gewoon rond kan komen. Iets leuks doen zit er niet in.
Dat helpt ook niet bepaald mee. Dus soms zit ik er behoorlijk doorheen en zwelg ik in zelfmedelijden
dinsdag 6 augustus 2013 om 17:47
Maargoed, on the brighter side, ik heb sinds kort een staafmixer, gekregen van mijn lieve mama, my god, best invention ever!!! Hoe heb ik al die jaren zonder gekund? Ik pureer me een ongeluk
dinsdag 6 augustus 2013 om 17:49
Ik wil ook wel lichter worden uiteindelijk maar ik ga me daar totaal niet op focussen. Wel op het fietsen. Met het idee dat als ik beetje conditie krijg ik sowieso blijer ben welk gewicht daar ook bij hoort. Heb nu maat 42 en ben op zich eigenlijk wel tevreden. Tuurlijk ik ben een vrouw en ik ga liegen als ik niet wat slanker zou willen zijn maar ik haat lijnen en ik hou van chocola. Merk wel dat nu ik meer sport mijn emo-snackerij steeds minder word dus dan volgen die kilo's vanzelf wel...
Let love rule!