Anticonceptiering

06-08-2013 16:47 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik gebruik een anticonceptiering die je elke maand zelf in de vagina moet steken.

Nu heb ik van meerdere mannen en sommige vrouwen gehoord dat ze hem voelen zitten bij mij, terwijl ik hem toch zo hoog mogelijk duuw.

Wat is jullie ervaring met deze ringen? heeft je partner er last van?
Waarom gebruik je een anticonceptiering als je het bed deelt met een vrouw?
quote:waarbij schreef op 06 augustus 2013 @ 17:04:

Waarom gebruik je een anticonceptiering als je het bed deelt met een vrouw?

Omdat zo ring er een maand in blijft zitten, en ik hem er niet uithaal als ik een vrouw in bed heb, das teveel werk en te gevaarlijk.

Daarnaast heb ik gewoon een man.
Ow zo! Stom, had ik weer niet aan gedacht.
Tja, hoe zal ik dit nu weet uitleggen. Natuurlijk voel je hem zitten wanneer je met vinger(s) naar binnen gaat. Zou lastig verwijderen zijn indien niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:racingweirdo schreef op 06 augustus 2013 @ 17:13:

[...]

Omdat zo ring er een maand in blijft zitten, en ik hem er niet uithaal als ik een vrouw in bed heb, das teveel werk en te gevaarlijk.

Daarnaast heb ik gewoon een man.

Teveel werk? (2 seconden) Gevaarlijk?

Verklaart u nader.
Je mag hem er af en toe voor max 3 uur uithalen. Dat deed ik altijd tijdens de sex want ik voelde hem en mijn partner ook. Niet fijn. Ik ringde altijd door (4wkn) zodat ik geen stopweek had.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Fame schreef op 06 augustus 2013 @ 17:21:

[...]

Teveel werk? (2 seconden) Gevaarlijk?

Verklaart u nader.Precies je mag hem maximaal 3 uur der uit halen, wat te kort is, en het risico dat je hem vergeet is zeer groot.
quote:racingweirdo schreef op 06 augustus 2013 @ 17:23:

[...]

Precies je mag hem maximaal 3 uur der uit halen, wat te kort is, en het risico dat je hem vergeet is zeer groot.Ach ja.......laten zitten is geen enkel probleem heur.
Het ding verdwijnt niet wanneer je hem plaatst. En hoe zou je hem kunnen verwijderen als je hem niet voelt?

(Hier overigens nooit problemen als in vervelend oid.) Maar voelen wel, want hij zit er nu eenmaal.
quote:racingweirdo schreef op 06 augustus 2013 @ 17:23:

[...]

Precies je mag hem maximaal 3 uur der uit halen, wat te kort is, en het risico dat je hem vergeet is zeer groot.euhhhh jaja er zit langer dan 3 uur iemand in je te vrutten zonder pauze?
quote:Fame schreef op 06 augustus 2013 @ 17:28:

Het ding verdwijnt niet wanneer je hem plaatst. En hoe zou je hem kunnen verwijderen als je hem niet voelt?

(Hier overigens nooit problemen als in vervelend oid.) Maar voelen wel, want hij zit er nu eenmaal.Volgens de website en de reviews zou je hem of je partner hem niet mogen voelen bij normaal neuken of vingeren, daar zit hij te hoog voor.
quote:Apatura schreef op 06 augustus 2013 @ 17:33:

[...]

euhhhh jaja er zit langer dan 3 uur iemand in je te vrutten zonder pauze?nee dat niet maar om hem uit te doe, te vingeren, en dan te zeggen schat wacht even voordat je verder gaat me ring moet in, is een beetje een anticlimax.
quote:racingweirdo schreef op 06 augustus 2013 @ 17:33:

[...]

Volgens de website en de reviews zou je hem of je partner hem niet mogen voelen bij normaal neuken of vingeren, daar zit hij te hoog voor.

Nou, ik ben speciaal even ingelogd op de site maar ik kan nergens vinden dat je partner hem niet mag voelen bij normaal neuken of vingeren.

Wat ik wel vind is dat 70% van de partners hem niet voelen tijdens de seks, maar daar staat niets bij over vingeren.

(Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat het ding tijdens penetratie idd niet wordt gevoeld door de meeste mensen, maar vingeren is een heel ander verhaal. Je haakt je vinder er door en je trekt hem er zo uit. En dat is ook logisch. JE bent namelijk geen oneindig diepe grot ofzo.)
quote:racingweirdo schreef op 06 augustus 2013 @ 17:35:

[...]

nee dat niet maar om hem uit te doe, te vingeren, en dan te zeggen schat wacht even voordat je verder gaat me ring moet in, is een beetje een anticlimax.Volgens mij zit je nou te trollen. Dat ding ligt achter in je vagina. Ik moest altijd redelijk wat moeite doen om hem er uit te krijgen maar zo diep vingeren , wat zal ik zeggen, is iig niet mijn ding.
quote:Fame schreef op 06 augustus 2013 @ 17:41:

[...]

Nou, ik ben speciaal even ingelogd op de site maar ik kan nergens vinden dat je partner hem niet mag voelen bij normaal neuken of vingeren.

Wat ik wel vind is dat 70% van de partners hem niet voelen tijdens de seks, maar daar staat niets bij over vingeren.

(Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat het ding tijdens penetratie idd niet wordt gevoeld door de meeste mensen, maar vingeren is een heel ander verhaal. Je haakt je vinder er door en je trekt hem er zo uit. En dat is ook logisch. JE bent namelijk geen oneindig diepe grot ofzo.)Je betrouwbare bron is gepenetreerd door de meeste mensen ?
quote:waarbij schreef op 06 augustus 2013 @ 17:44:

[...]

Je betrouwbare bron is gepenetreerd door de meeste mensen ? Iehw, das niet de bedoeling. De mensen die ervaring hebben met een vrouw die dat ding draagt.
Ik voel hem toch heel duidelijk zitten bij het vingeren wat niet mag je moet je er moeite voor doen om hem eruit te kunnen halen in een normale situatie(wat meer naar binnen) en ook veel mannen voelen hem zitten terwijl ze toch echt niet enorm geschapen zijn.
quote:racingweirdo schreef op 06 augustus 2013 @ 17:51:

Ik voel hem toch heel duidelijk zitten bij het vingeren wat niet mag je moet je er moeite voor doen om hem eruit te kunnen halen in een normale situatie(wat meer naar binnen) en ook veel mannen voelen hem zitten terwijl ze toch echt niet enorm geschapen zijn.

Waar staat nu in vredesnaam dat dat niet mag? Ik heb ondertussen de hele site doorgelezen, maar ik zie nergens staan dat je hem niet mag voelen.

Wat er wel staat is dat de gebruikster (net als bij juist geplaatste tampons) hem niet voelt zitten. Maar daar bedoelen ze iets heel anders mee als jij.
quote:Fame schreef op 06 augustus 2013 @ 17:54:

[...]

Waar staat nu in vredesnaam dat dat niet mag? Ik heb ondertussen de hele site doorgelezen, maar ik zie nergens staan dat je hem niet mag voelen.

Wat er wel staat is dat de gebruikster (net als bij juist geplaatste tampons) hem niet voelt zitten. Maar daar bedoelen ze iets heel anders mee als jij.Ik heb het zowel bij de doktor als aan hun zelf gevraagd een tijdje geleden, en van beide kreeg ik als antwoord, dat je bij normaal vinger niet diep genoeg naar binnen gaat om hem te voelen.
TO is volgens mij aan het trollen, zie haar andere topic.... Mij iets te uitdagend.
27 mensen vinden dit leuk.
Als je hem dan toch voelt dan ben je blijkbaar niet normaal aan het vingeren.
quote:Ster__ schreef op 06 augustus 2013 @ 18:00:

TO is volgens mij aan het trollen, zie haar andere topic.... Mij iets te uitdagend.dat dacht ik ook al
quote:Apatura schreef op 06 augustus 2013 @ 18:09:

[...]

dat dacht ik ook al

Ik ook. Of Weirdo moet een begrijpend lezen issue hebben.

Nog 1x. Weirdo, als je op de fiets aan het racen bent voel je hem niet zitten. Dat bedoelen ze met niet voelen. EN je hoeft geen acrobatische handelingen te verrichten om hem te verwijderen, want hoe kan je hem verwijderen als je er niet bij kan met je vingers? Dus bij normaal vingergedrag voel je hem sowieso.
quote:Fame schreef op 06 augustus 2013 @ 18:12:

[...]

Ik ook. Of Weirdo moet een begrijpend lezen issue hebben.

Nog 1x. Weirdo, als je op de fiets aan het racen bent voel je hem niet zitten. Dat bedoelen ze met niet voelen. EN je hoeft geen acrobatische handelingen te verrichten om hem te verwijderen, want hoe kan je hem verwijderen als je er niet bij kan met je vingers? Dus bij normaal vingergedrag voel je hem sowieso.Doordat hij helemaal naar achter zit moet je bij het verwijderen dieper naar binnen dan bij normaal vingeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven