De Commune
dinsdag 6 augustus 2013 om 23:41
woensdag 7 augustus 2013 om 10:23
.... Kreeg net stapeltje apps van Schweinhund. Hij was met zijn beste vriend op pad, heeft hem alles over mij verteld en opgebiecht naar eigen zeggen. En tot de conclusie gekomen dat ik fantastisch ben. (dur) Dat ie er niet van kan slapen zo graag wil ie bij me zijn. Dat zijn relatie zo goed als over is...al jaren eigenlijk (wat doet ie er dan nog). En of ik hem een kans wil geven.
Nu de hele ochtend druk bezig geweest...ijverig en vlijtig als een liesje. Heb de lijst van de 350 smoezen die een getrouwde vent zijn minnares ophangt (zie elders op dit prachtige forum) erbij gepakt en die ben ik gaan vertalen. Heb alle dingen over alimentatie koophuizen en kinderen eruit gelaten want hij is niet getrouwd en heeft geen kids. Ben toch nog op zo'n 100 smoezen gekomen en die heb ik keurig in zijn Postvak IN laten ploffen.
~leunt achterover~
Tijd voor ontbijt!
Nu de hele ochtend druk bezig geweest...ijverig en vlijtig als een liesje. Heb de lijst van de 350 smoezen die een getrouwde vent zijn minnares ophangt (zie elders op dit prachtige forum) erbij gepakt en die ben ik gaan vertalen. Heb alle dingen over alimentatie koophuizen en kinderen eruit gelaten want hij is niet getrouwd en heeft geen kids. Ben toch nog op zo'n 100 smoezen gekomen en die heb ik keurig in zijn Postvak IN laten ploffen.
~leunt achterover~
Tijd voor ontbijt!
Let love rule!
woensdag 7 augustus 2013 om 10:48
1. It is so different with you
2. I love you so much
3. My wife and I live like brother and sister for years now
4. The feeling I have for you is something I never felt before
5. If my mother is better again I tell her
6. My wife threatens to commit suicide if I leave
7. I've never been so in love
8. I am REALLY going to leave her
9. You are my soulmate
10. She has no life without me, I must help her with that
11. Please be patient soon we are really together
12. For me it is not easy either (no shit sherlock)
....etc etc....
2. I love you so much
3. My wife and I live like brother and sister for years now
4. The feeling I have for you is something I never felt before
5. If my mother is better again I tell her
6. My wife threatens to commit suicide if I leave
7. I've never been so in love
8. I am REALLY going to leave her
9. You are my soulmate
10. She has no life without me, I must help her with that
11. Please be patient soon we are really together
12. For me it is not easy either (no shit sherlock)
....etc etc....
Let love rule!
woensdag 7 augustus 2013 om 11:03
woensdag 7 augustus 2013 om 11:37
Ik heb m die smoezenlijst gestuurd voor de inspiratie en heb gezegt dat ie me met rust moet laten. ZEKER nu ie nog een vriendin heeft.
MOCHT alles uiteindelijk toch over zijn met zijn vriendin en we zijn een paar maanden verder dan kunnen we altijd nog zien. Maar ik vermoed dat ik tegen die tijd daar zelf geen behoefte meer aan heb. Ik wil best wel een rondje met m fietsen want dat was echt heel leuk. Maar geen gezoen meer onder regenjasjes. I am Crazy Henkie not!
En ja ik ga er wel beeeetje aan onderdoor want ik ben heeeul verliefd op die koekwaus. Maar ik probeer stug door te blijven ademen en lekker te gaan fietsen en mijn leven weer oppakken is ook wel even een plan. Teveel gebeurd in te korte tijd. Moet het even verwerken allemaal.
MOCHT alles uiteindelijk toch over zijn met zijn vriendin en we zijn een paar maanden verder dan kunnen we altijd nog zien. Maar ik vermoed dat ik tegen die tijd daar zelf geen behoefte meer aan heb. Ik wil best wel een rondje met m fietsen want dat was echt heel leuk. Maar geen gezoen meer onder regenjasjes. I am Crazy Henkie not!
En ja ik ga er wel beeeetje aan onderdoor want ik ben heeeul verliefd op die koekwaus. Maar ik probeer stug door te blijven ademen en lekker te gaan fietsen en mijn leven weer oppakken is ook wel even een plan. Teveel gebeurd in te korte tijd. Moet het even verwerken allemaal.
Let love rule!