Welke blender?
maandag 5 augustus 2013 om 23:59
Ik wil heel graag een blender aanschaffen maar.... er zijn zoveel verschillende types met enorm veel prijsverschil én verschil in mogelijkheden.
Ik zie door de bomen het bos niet meer!
Wie heeft er goede ervaringen met welk merk/model? Of juist modellen die ik zeker niet zou moeten nemen?
Alvast bedankt!
Ik zie door de bomen het bos niet meer!
Wie heeft er goede ervaringen met welk merk/model? Of juist modellen die ik zeker niet zou moeten nemen?
Alvast bedankt!
dinsdag 6 augustus 2013 om 00:13
dinsdag 6 augustus 2013 om 09:13
http://www.tdcleeuwarden. ... g/blender/philips-hr2094/
Ik heb deze al drie jaar en ben er erg tevreden over. ijs, groenten bevroren of vers binnen no time glad.
Ik heb deze al drie jaar en ben er erg tevreden over. ijs, groenten bevroren of vers binnen no time glad.
dinsdag 6 augustus 2013 om 09:25
Wij hebben deze Philips en die bevalt heel goed. Daar voor een goedkope van de Hema met een plastic kan, maar dat vonden we niks. Als je hem dan niet meteen afwast trekt de lucht echt in het plastic. Die glazen kan gaat gewoon in de vaatwasser en is veel makkelijker uit elkaar te halen dan dat goedkope ding.
dinsdag 6 augustus 2013 om 11:27
Ik prefereer een staafmixer. Wilde laatst bevroren aardbeien fijn malen. Dat ging al niet met de blender. Hij maalde alleen de aardbeien onderin en de rest bleef ongeschonden bovenin hangen. En dat heb ik vaker bij de blender, dat het niet goed naar beneden zakt en dus niet bij de messen komt. Als iets te dik van structuur is, werkt het dus al niet. Ik pak nu voor eigenlijk alles de staafmixer. Ruimt nog makkelijker op ook.
dinsdag 6 augustus 2013 om 18:09
dinsdag 6 augustus 2013 om 19:15
Bedankt voor alle reacties!
Ik heb een goede staafmixer maar wil meer sapjes ed gaan maken in het kader van 'meer vitamientjes'. Waarschijnlijk ook ijs fijn maken.
Ik vind het zonde om eerst een goedkoper modelletje te proberen; dan weet ik dat ik (veel) eerder dan die het begeven heeft een andere/betere wil!
Ik heb een goede staafmixer maar wil meer sapjes ed gaan maken in het kader van 'meer vitamientjes'. Waarschijnlijk ook ijs fijn maken.
Ik vind het zonde om eerst een goedkoper modelletje te proberen; dan weet ik dat ik (veel) eerder dan die het begeven heeft een andere/betere wil!
woensdag 7 augustus 2013 om 14:30
heb de Philips Hr7755
Dat is een complete keukenmachine, o.a. ook met blender en sapcentrifuge
Ben er heel tevreden over (alhoewel ik moet zeggen dat het 'centrale apparaat/ de motor zeg maar, nu voor de 2e keer in korte tijd voor reparatie is opgestuurd. Ik heb hem als showroommodel gekocht, dus mogelijk dat het daar aan ligt. De service is netjes, dus ben ik alsnog en nog steeds een tevreden klant:-)
Ik vind het een supermachine. juist voor smoothies, soepjes en sappen
Gebruik 'm dagelijks (vooral de blender)
Dat is een complete keukenmachine, o.a. ook met blender en sapcentrifuge
Ben er heel tevreden over (alhoewel ik moet zeggen dat het 'centrale apparaat/ de motor zeg maar, nu voor de 2e keer in korte tijd voor reparatie is opgestuurd. Ik heb hem als showroommodel gekocht, dus mogelijk dat het daar aan ligt. De service is netjes, dus ben ik alsnog en nog steeds een tevreden klant:-)
Ik vind het een supermachine. juist voor smoothies, soepjes en sappen
Gebruik 'm dagelijks (vooral de blender)
woensdag 7 augustus 2013 om 16:57
maandag 12 augustus 2013 om 14:29