De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
moet ik nog iets voor je vertalen?
quote:Peacy schreef op 07 augustus 2013 @ 16:02:

Ook al zo'n shirt Hoppala? Ikke ook . Maar ik heb nog wel wat vertrouwen in de mannelijke helft van de wereldAlleen het t-shirt? Tsssk amateurs: Ik heb het t-shirt, de muismat en de mok erbij .
quote:hoppala schreef op 07 augustus 2013 @ 16:14:

ja jank maar lekker, eet een reep chocolade, of een patatje met. En morgen weer en overmorgen ook. Maar niet meer fietsen met die klaploper!

Eens met Hoppala. Dan voed je je verliefdheid alleen maar. Je bent nu tijdelijk ontoerekeningsvatbaar he, met die stomme stofjes die nu ontsnapt zijn naar je brein.

Je zou alleen verliefd moeten kunnen worden als het wederzijds is en als je ook echt bij elkaar past en allebei single bent.

*onrealistische utopiemodus weer uit*
Pina! Sorry, ik was al snel in de armen van een wezen genaamd man beland. Daarna ook zo een. Wordt niet snel verliefd en ook altijd op de verkeerde. Dusja.. Heb maar 1 shirt. Vond ik wel genoeg :p
quote:Peacy schreef op 07 augustus 2013 @ 17:57:

Pina! Sorry, ik was al snel in de armen van een wezen genaamd man beland. Daarna ook zo een. Wordt niet snel verliefd en ook altijd op de verkeerde. Dusja.. Heb maar 1 shirt. Vond ik wel genoeg :pBeter dan een kast vol.
Ik geloof dat ik na 100 jaar eindelijk een leuke man heb gevonden, dus er is hoop

Gisteren kreeg ik de uitslag van een allergietest (want ik kan niet meer bij mijn ouders over de vloer komen, krijg het er te benauwd compleet met hartkloppingen als ik te lang blijf zitten).

Ik was gisteren super blij dat ik niet allergisch voor katten ben, de rest maakte me niet uit. Maar vandaag dringt de rest pas tot me door.... dat ik de rest van mijn leven twee keer per dag neusspray moet gebruiken en als ik op plekken langs ga waar ik last krijg, dat ik dan twee dagen van te voren moet beginnen met pillen slikken...

Nou ja, kan ik nooit meer spontaan binnenvallen ergens... dat is echt niets voor mij. Ben helemaal niet meer blij
Nee ik ga zeker niet meer fietsen met m!!! Reageer ook niet meer en heb m uit mijn whatsapp gegooid. Denk nog steeds dat we matchen maar ja hij is niet single dus einde verhaal. Tot zover mijn redelijke gedachtenstroom.

Mijn gevoel zegt Aaaaaaaah bwoeeeeh ik wil m. Maar daar ga ik tegen blijven vechten. En chocola eten wielrennen etc etc. Hij loopt echt wat mis. Door angst en weetikwat. Maar ik kan daar niks mee.

Maar kut dit doet zeer. Ik zag t al helemaal voor me. Waanzinnige klik... En dan zo bedrogen uitkomen. Harde les.
Let love rule!
@ vixen: allergie is zwaar irritant! Ik heb het telkens dat het op mijn longen slaat benauwd en loop neus. En altijd als ik net ff de inhaler niet bij me heb want ik ben een chaoot.

Fijn om te lezen dat er dus ook wel happy stories zijn in de liefde. Geeft de burger moed
Let love rule!
Shit, op dag 1 zit ik al meteen 4 punten over mijn dagtotaal heen.
Liever elitair dan een pauper!
Kun je dat niet goedmaken door een rondje te lopen ofzo?

(Heb er geen verstand van hoor, maar al is het maar voor je eigen gevoel, dat je het goed doet?)
Ja dat klopt Tequila, Kalliope, je kunt inderdaad wat beweging doen en daar punten mee verdienen en die komen dan bij je dagtotaal!
Tequila rot zo dieallergie hoop dat het toch niet teveel je dagelijks leven zal beinvloeden.

tashy hoe langer ik erover nadenk hoe kneuziger ik hemook vind eigenlijk met zn Ik heb geen ervaring en daarom ben ik onzeker blablabla. En eens met Hopz, maar ik snap dat het voor jou anders voelt. Maar echt jij bent zoveel meer waard

Ik heb ook het tshirt of nouja eigenlijk ofzo

Vandaag dik 7 uur puin geruimd in mijn huis met moeder, ben doodop dus ga het niet lang maken meer. Sorry dat ik niet erg actief ben afgelopen dagen, vnaaf vrijdag ben iker weer ECHT bij
Goed zo!!!!
Let love rule!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 augustus 2013 @ 21:17:

Tequila rot zo dieallergie hoop dat het toch niet teveel je dagelijks leven zal beinvloeden.

tashy hoe langer ik erover nadenk hoe kneuziger ik hemook vind eigenlijk met zn Ik heb geen ervaring en daarom ben ik onzeker blablabla. En eens met Hopz, maar ik snap dat het voor jou anders voelt. Maar echt jij bent zoveel meer waard

Ik heb ook het tshirt of nouja eigenlijk ofzo

Vandaag dik 7 uur puin geruimd in mijn huis met moeder, ben doodop dus ga het niet lang maken meer. Sorry dat ik niet erg actief ben afgelopen dagen, vnaaf vrijdag ben iker weer ECHT bij Opgeruimd staat netjes! Goed bezig!
First things first he

Ik vind 7 uur puinruimen een behoorlijke prestatie, ik heb zoiets voor het weekend op de planning staan (behalve als mijn lief toch weer ineens wel langs kan komen).

Met die allergie zal ik maar moeten leren leven, eens kijken hoe het gaat met die neusspray elke dag, als het niet voldoet mag ik weer even met de huisarts komen overleggen. Ik vind er mijn weg wel in, heb voor hetere vuren gestaan haha. Had even een down-inzinkmomentje, maar ik heb mezelf alweer een schop onder 'the behind' verkocht.
Yes! Opruimen is leuk! Ik ben ook bezig! Nouja, nu niet
Ik wilde morgenochtend gaan sporten (sportschool is nu niet meer open), maar er is iets belangrijks tussen gekomen. Het is nu van mijn extra weektotaal afgegaan, en morgen ga ik zorgen dat ik er niet overheen zit.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 07 augustus 2013 @ 21:27:

Ik wilde morgenochtend gaan sporten (sportschool is nu niet meer open), maar er is iets belangrijks tussen gekomen. Het is nu van mijn extra weektotaal afgegaan, en morgen ga ik zorgen dat ik er niet overheen zit. Huishoudelijk werk enzo telt ook hoor Kalliope, het is een vrij uitgebreide lijst. Ik vond het wel handig, als ik dan trek ergens in had en ik had geen punten meer dan draaide ik even een wasje of deed iets anders huishoudelijks, 2 vliegen in 1 klap :-).
Ooh dat is wel handig om te weten.
Ik vind 7 uur puinruimen echt een mega prestatie!!! Ik hik daar zelf altijd gigantisch tegenaan en doe dan uiteindelijk maar het hoognodige. Tot ik me weereens afvraag welke kleur mijn vloer ook alweer had.

@ iedereen: Ja ik snap dat Gero een megakneus is en ik hoop dat die verliefdheid snel over is zodat ik niet meer bij alles denk 'Was ie maar hier'. Hopelijk mag ik hier en daar een schop onder mijn hol komen halen

Baalde echt van het kutweer vandaag! Had zooooo'n zin in een rondje fietsen maar het was echt niet te doen. Bwah.
Let love rule!
Ja hoor Tashy! Ik ken t gevoel namelijk. Zullen we elkaar steunen?
Mijn moeder heeft vooral punten weggewerkt, ik was vooral hysterisch aan het rondrennen dat het nooit meer schoon ging worden hier.....

Maar het is echt zo fijn datmijn huis schoon is nu.

En tashy, ik snap heel goed dat je je rot voelt hoor. Maar kan niet anders dan toch tezeggen dat hij een sufferd is, want jij bent gewoon te goed voor hem. Maar dat voelt nu heel anders, en je mag gewoon hier praten over dat je hem mist hoor

Kalli, morgen weer eendag hoor!!Jekunthet!!

Spatieissues hier oplaptop...
Ik heb het trouwens frisjes, ik heb mijn sloffen aan met sokken

Gisteren stond de ventilator nog op hoogste stand hier. Warmte blijft lang hangen in mijn kamer (er kan geen raam open).
Ja ik brul liever hier dat ik m mis dan dat ik de verleiding niet kan weerstaan en hem terug ga mailen etc. Die lol gun ik m niet...
Let love rule!
Het is wel heel koud idd! Nu iig.

Zou ik ook niet Tashy!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven