Prei heeft plastic laagje?
donderdag 8 augustus 2013 om 13:12
Ik heb zojuist een soepje met o.a. prei gemaakt. Nu ben ik deze aan het eten, maar het lijkt net alsof er allemaal stukjes plastic in mijn soep zitten en dat is echt niet lekker. (Ik heb mijn soep met de staafmixer tot 1 gladde massa gemaakt.) Ik kan mijn soep dus weggooien, helaas
Ik kan me echter niet voorstellen dat dit echt plastic is, want het zijn heel veel stukjes. Is er iemand die weet wat dit is? Ik heb dit nog nooit eerder met prei gehad.
Ik kan me echter niet voorstellen dat dit echt plastic is, want het zijn heel veel stukjes. Is er iemand die weet wat dit is? Ik heb dit nog nooit eerder met prei gehad.
donderdag 8 augustus 2013 om 13:23
donderdag 8 augustus 2013 om 13:25
donderdag 8 augustus 2013 om 14:25
quote:jubelientje schreef op 08 augustus 2013 @ 13:25:
Yasuko, heb je enig idee wat dat dan is? Heb ik dan te kort gekookt of zo? Kan ik me trouwens niet voorstellen, de boel was goed zacht toen ik ging mixen.
Mylene, zou misschien ook wel kunnen, maar dan nog ben ik benieuwd wat het precies is, omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad.Als je het recept hier neerzet wil ik wel kijken, ik heb alle ingredienten in huis dus kan het zo maken vandaag of morgen.
Yasuko, heb je enig idee wat dat dan is? Heb ik dan te kort gekookt of zo? Kan ik me trouwens niet voorstellen, de boel was goed zacht toen ik ging mixen.
Mylene, zou misschien ook wel kunnen, maar dan nog ben ik benieuwd wat het precies is, omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad.Als je het recept hier neerzet wil ik wel kijken, ik heb alle ingredienten in huis dus kan het zo maken vandaag of morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 9 augustus 2013 om 09:11
Mylene, erg aardig aangeboden, maar ik denk dat ik er achter ben wat ik in mijn soep aangetroffen heb, na googlen op plastic en prei:
http://www.cubra.nl/speci ... ledaagsewonderen/2/2.html
http://www.cubra.nl/speci ... ledaagsewonderen/2/2.html
vrijdag 9 augustus 2013 om 09:22
Dat is toch hetzelfde als je soms bij een ui hebt? Er zitten van die doorzichtje vliesjes tussen de rokken van een ui, die een beetje op stukjes van een plastic zakje lijken. Soms heb je een ui waarbij die vliesjes erg stug zijn, en ook bij een prei heb je dat soms. Het lijkt dan net plastic, maar je kunt het gewoon eten. Het voelt alleen een beetje typisch.