De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Alle reacties Link kopieren
...verveel me scheel. Nog 1,5 uur te gaan en niks te doen ... wil weekend!
Let love rule!
..mijn account doet raar dus ik word steeds uit intranet gegooid. Het poppetje dat dit gaat fiksen wil dit maandag pas voor me oplossen. Dus ik forum me een ongeluk maar zelfs dat gaat vervelen haha.
Let love rule!
Ik ga jou een 4-op-een-rij post blokkeren!

Jeetje.. Zo'n saaie dag op het werk :(. Niet leuk. Absoluut niet leuk!

Ik ben nog steeds aan het opruimen. Ik zag dat ik nog ergens op moest reageren..
quote:prada schreef op 09 augustus 2013 @ 02:40:

Peacy, het was weer een superavond met een lach en een traan. Komt helemaal goed lieverd, althans daar doen we ons best voor.Gaan we doen, moppie! Ik blijf positief :-D..
Authenticatie nodig!

De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/phprojektntlm/index.php". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.

Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is,

gelieve de webmaster te contacteren

Let love rule!
Gelukkig heb ik nog wel internet maar dus geen intranet en laat daar nou mijn werk op staan. Woehaha.
Let love rule!
Zelfs Intranet is op vakantie .

Toen ik stage liep op kantoor, lag heel vaak het internet eruit. Maar zonder internet, draaide intranet niet. Was echt bagger. Vooral omdat ik op 2 locaties werkte. De een was een nieuwe locatie, waar het vaak gebeurde. Heeft me veel ergernis gekost.
Nou ik kan nu gewoon niks doen behalve forummen en NU.nl en daar voel ik me schuldig over en ik heb t nu wel een beetje gehad.
Let love rule!
Tot hoe laat behoor je aanwezigheidsplicht te hebben? Wel klote dat je nu niks kan doen
nog 35 minuten
Let love rule!
Dan ben je nu klaaaaar!!!
Pfoe, ik werk me juist drie slagen in de rondte. Ik ben kapot! Blij dat het weekend is

En ik geloof dat ik nu stiekem even ga liggen, mijn lichaam lijkt ook een beetje van slag. Gelukkig hoef ik dit weekend helemaal niets.

Fijn weekend ladies
TGIF !!!!!!!
Let love rule!
Fijn weekend!!!!
Wie geeft me een schop onder mn kont??
*geeft Peacy een heel klein schopje*

Zo wat een binnenkomer.

Mijn ouders zijn hier op vakantie dus ik ben veel dagjes weg met hen.

Gisteren zijn we naar York geweest. Heel leuk. Viking museum en schattige winkeltjes.

Inkopen gedaan voor onze nieuwe slaapkamer. Leuk leuk leuk.

Morgen ga ik mijn vader meenemen naar een cricket wedstrijd
Oooh leuk!

Ik moet bij cricket altijd meteen aan die parodie van Jiskefet denken
deze bedoel ik X-D
*gaat achter de laptop!*

Last van SOG! En tis heeeel erg!
Wat is SOG?
Officieel Studie Ontwijkend Gedrag. Of Schoonmaak Ontwijkend Gedrag :-)
Ooooh, dat had ik moeten weten dan hahaha, daar heb ik altijd aan geleden....
Hahahaha!! Volgens mij iedere student..
Ik had ook altijd last van studie en schoonmaak ontwijkend gedrag. Om me dan uiteindelijk compleet uit de naad te moeten werken. En dan dacht ik 'was ik maar eerder begonnen dan had ik nu niet zo in de stress gezeten'. Maar op de een of andere manier leerde ik daar nooit van.
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven